eerst maar eens op zoek naar een geschikte uitgever… zal er van de week eens induiken! hahaha… nog wat te doen voor ik op reis ga… heb het al druk genoeg!! kan er nog wel bij!
@ jill, nee ik heb een open solli gestuurd naar sanoma-uitgevers… das flair, viva, margriet, libelle… etc etc…
Ja uitgevers genoeg maar er de goeie uitzoeken is nog een hele klus denk ik.
Ik denk zelfs dat je in Belgie meer kans maakt,daar zijn veel minder schrijvers denk ik en ze zijn gek op de nederlandse schrijvers.
Oww ok dat is nog beter.Des te meer kans maak je
Maar ik heb een paar pagina terug het belgisch adres van de flair gezet,misschien toch ook naar daar sturen dan zit je dichter bij de bron.
ikke ga op het werk eens aan de google… beloofd jill! beloofd!! hahaha…
ikke denk dat ik maar eens langzaamaan ga afsluiten
morgen komt mn mammie na d’r werk, ff de helft vast oververhuizen, dan blijf ik bij mn ouders slapen ivm tandarts maandagochtend… dus
@ jill, bedankt hoor, maar kijk et ff aan, de belgische flair is gewoon die afdeling, volgens mij is het dezelfde flair… (toch) en alles loopt toch via sanoma.,… dus…
ga de redactie van ww nog ff mailen en dan klap ik deze doos dicht!
OK bloem hup je bed in voor je je inspiratie verliest,slaap lekker meid en ik hoop echt dat het je lukt!!!
De flair is belgisch he,komt hier toch nog iets goeds vandaan.
Slaapwel ,sweet dreams!!!
zooo de redactie heeft ook een mailtje…
ze kunnen het hooguit weigeren, omdat ze niet willen dat ik meer post krijg dan hen en anders maak ik gewoon een eigen topic in het reiscafe
![]()
en ja, ga ff tandjes poetsen, deurtje op slot en hop mn bedje weer in!
Ik denk niet dat ze daar een probleem van maken hoor,je hebt ze het toch gemeld dus.
Slaap lekker meid tot morgen en bedankt voor de gezellige avond zo is mijn nacht ook een stuk korter.
ja graag gedaan… helaas is mijn nacht ook een stuk korter!! hahaha…
enneuhmm… weet niet of je het al gezien had, maar had onlangs weer wat nieuwe verse verhaaltjes geplaatst bij de verhalen pijler…
dus…
okey truste en tot morgen (middag!!)
:kus:
Dat is voor een andere keer,ik ga even eenbeetje liggen voel mijn k…t niet meer,hahaha
Nou lieve dames sorry he voor iedereen die zoveel heeft bij te lezen maar het zal niet meer gebeuren (oei mijn neus wordt opeens langer)
Bij deze gaat de lamp uit!!!
Slaap lekker iedereen,behalve benniej die is ocharme aan het werk,of ligt met haar hoofd op haar vestje,wie weet.
O ja enne morgen…gezond weer op!!!
heb ff een minilichtje aangedaan…
kan echt niet slapen!! hoe kan DAT nou…? tja… :tssk: ff mn zinnen een beetje verzetten!!
nou… ga toch maar slapen ofzo…
weet niet, echt klaar wakker…
zucht… heb ik dat!!
ben druk bezig geweest
http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=400
dussss… enjoy!
slaap zacht!
Ollaaaa!!!
zoooo eerste nachtje zit erop!..was heerlijk rustig, dus heb zeker Jill…even met me hoofd op me vestje gelegen!!!;)![]()
haha… zooo maar wat hebben jullie doorgeklets zegg…whahaha niet normaal meer hoor!!!.. nou vandaag moeten we maar weer in ene nieuw deel zitten dan hoor!!.. gaat lukken!!!
@ Bloem: Ozan… Whoooeeeiiiii…wat een hottie…Ik zou er niet ECHT op vallen, maar hij mag er wezen… voor een keertje!;)
ikke zat ff dat clipje te kijken, maar dammnnn…kwijl…kwijl…
Je moet het nummer Arkadaz downloaden… das ook zo een lekker nummertje…!
Nou ikke ga maar lekker me bedje opzoeken, ik ben moe!!
tot vanmiddag!!!
Kusjesss!!!X
Morgen,
Lekker gewerkt Brenniej,en lekker weggedoezeld op je vestje;)
Jill en Bloem,jullie hebben lekker doorgekletst.
Bloem,spannend en afwachten of je wat hoort.Je hebt er wel nacht werk van gemaakt he,nog laat doorgegaan:smile:
Linda,eindelijk vakantie:vak01:
Goedemorgen iedereen!!!
@Benniej,slaap lekker tot straks!!!
@Bloem had ik dat geweten dan was ik teruggekomen ik ben ook nog tot 4 uur opgeweest.
@TKL je bent ook al vroeg uit de veren op zondag