hahahaa
heb net ff een open sollicitatie gestuurd naar de redactie van sanoma uitgevers…
en echt jill, tis niet zo makkelijk! kan toch niet zomaar in het wilde weg verhaaltjes gaan sturen naar mailadressen??
maar goed, dit is er 1
zie het wel…
hahahaa
heb net ff een open sollicitatie gestuurd naar de redactie van sanoma uitgevers…
en echt jill, tis niet zo makkelijk! kan toch niet zomaar in het wilde weg verhaaltjes gaan sturen naar mailadressen??
maar goed, dit is er 1
zie het wel…
toch nog gelukt vandaag… al is het officieel al zondag!!
Echt Bloem? Nee effe serieux?
was trouwens wel van plan om vandaag weer wat te schrijven, maar ja… daar komt nix van terecht!!
ja heb het net verstuurd
en wat je zegt, dat je niet had gedacht dat ik zo’n schijtert ben… tja…
kijk, hier plaatsen is 1 ding… maar zo de wereld in gooien, is een ander…
is een beetje hetzelfde als mensen zeggen dat je baby lelijk is, denk ik, tis zooo persoonlijk en zo van mij… ik ken die verhalen uit mn hoofd…
stel dat ik ze moet aanpassen ofzo… ik kan dat niet!! hahaha… is nog een proces, moet ik nog naartoe groeien vrees ik
hihi zit hier helemaal te glimmen dat ik het gedaan heb!! hahaha…
heb ook het idee dat ik pas iets kan aanbieden als mn boek ‘af’ is… weet niet…
Nou Bloem wat goed van je,ik ben trots op je en als het lukt kan ik lekker tegen iedereen zeggen dat ik je hier toe heb aangezet.
Mag ik alvast een handtekening?
Ik hoop toch zo dat het lukt,heb je ook gezegd dat je nu een wereldreis gaat maken?
poehee… kijk nou… komt nog heeel wat bij kijken!!
Wilt u uw ongepubliceerde manuscript wereldkundig maken? Wij zijn benieuwd naar uw werk. Slechts Nederlandstalige manuscripten worden in behandeling genomen. Kinderboeken, fantasy en thrillers passen niet in het fonds van ****
[ul]
[li]U stuurt uw manuscript naar:[/li]
Uitgeverij **[/ul]
[ul]<LI class=MsoNormal>U dient een uitgeprinte versie van uw manuscript per post op te sturen. Handgeschreven manuscripten of manuscripten die per e-mail worden ingestuurd, worden geweigerd, tenzij u woonachtig bent buiten de Benelux. U kunt ons dan uw manuscript per e-mail toezenden. <LI class=MsoNormal>Sluit een synopsis van het verhaal en een kleine biografie van uzelf bij en vermeld uw naam, adres en eventueel e-mailadres. <LI class=MsoNormal>Na enkele dagen krijgt u een ontvangstbevestiging per e-mail of per post. <LI class=MsoNormal>Binnen twee maanden krijgt u schriftelijk bericht over de beoordeling van uw manuscript. <LI class=MsoNormal>Als uw manuscript niet in aanmerking komt voor publicatie binnen het fonds van uitgeverij Mouria, krijgt u uw manuscript retour, mits u retourporto hebt bijgesloten.
[]Uitgeverij **** is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte manuscripten. Stuur dus nooit een origineel van het manuscript in maar altijd een kopie.[/ul]
Je laat me wel iets weten he als je bericht krijgt.
pfff moet ik eerst gaan opzoeken wat een sinopsis precies inhoudt en wat daar in moet staan al heb ik wel een vermoeden…
kan natuurlijk best ff het een en ander (op mn werk) uitprinten, want dat ene verhaal van mij heeft inmiddels 96 pagina’s!!
Inderdaad het is nog niet zo simpel,maar dan zit jij buiten de benelux dus alles per maik dus,hahaha.
Nou echt Bloem je blijft me verbazen.
@ jill, tuurlijk, dat kom ik hier meteen van het forum schreeuwen als het positief is, en als het negatief is meld ik het ook wel ff
heb idd een berichtje gestuurd, ikke heb in het buitenland gezeten, ga over 2 weken op wereldreis en daarna weer naar het buitenland: interesse in een colom?? hahaha, nee, heb mn log vermeld en als cv een verhaaltje erbij gedaan…
die weten me dan vast wel door te verwijzen…
zal misschien ook eens een berichtje sturen naar de redactie hier… carolina heeft ook dr eigen stickie… why not me?? toch? of sla ik nu door?? :biggrin:
@ jill, hahahaa… nee nu opsturen en na de reis allerlei aanbiedingen in de bus!! lachen
en hoezo verbaas ik je… jij (en viva en alle anderen trouwens ook) zeggen: doen!! doe ik et, en dan verbaas ik je?? :tssk:
Kunnen ze gelijk een hele flair vullen met die 96 pagin`s
owh… dit komt van een andere uitgever, lekker bemoedigend
Zoals bij elke uitgeverij worden ook bij Uitgeverij Passage veel manuscripten aangeboden, en daar wordt niet veel van uitgegeven. De auteurs die wel bij ons verschenen zijn meestal al op een of andere manier opgevallen. Slimmer is dan ook raadzaam om je als aankomend auteur vooral op plekken (literaire cafés, speciale avonden, tijdschriften, etc.) te laten zien en horen. Eigenlijk is het credo: ongevraagd een manuscript insturen is vrij zinloos. Wil je desondanks toch je manuscript insturen, dan graag zoals hieronder staat vermeld:
Nee nog niet het feit dat je het doet maar wel dat je het nu nog gedaan hebt.
@ jill, nee dat verhaal is meer voor een boek ofzo…
zou wel wekelijks een colom kunnen schrijven denk ik, over de reis en het leven in turkije…
owh zo… ikke kan alles tegelijk :unibrow:
stick in de pc, ff verhaaltje zoeken, mailtje maken en hoppa… send!
Dat van de flair heb he dat naar belgie gestuurd?