O Linda is er weer,leuk Linda het wordt vast een heerlijke vakantie.
Ik ben zo terug!
@ linda, truste
@ jill, succes met ‘de hond’ geniet ervan!!
en tja, ik weet niet… iedereen zegt wel: moet je doen, maar zo’n stukkie moet dan ook ‘geschikt’ zijn enzo… en wat als ze het nou nix vinden, dan tjaa… kan niet zo goed tegen kritiek over zoiets persoonlijks als mn schrijven…, is echt zo’n grote drempel!!
en tis misschien wel aardig, maar er zijn zoveel anderen die zoveel meer leukere, betere, interessantere dingen weten te schrijven…
Ben ik weer
getver!! wat een lekker ding zeg… als ik hier naar kijk en dan kijkt ie je zo indringend aan, dan begin ik helmaal te giechelen!! jhhahaha… het puber meisje is soms toch nog aanwezig!! ![]()
@ jill dat doe je snel!!!
Ken je die stukken die ik bedoel?
Ja joh die hond van mij is megasnel hahaha.
Nou ik ben al lang geen puber meer maar kijk toch ook graag.
Die man had met zijn gezin een wereldreis per boot gemaakt,en schreef daar elke week een stukje over,voor de rest schreef hij gewoon over de dagdagelijkse dingetjes wat hij meemaakte.
@ jill, ja ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt… single man, reist veel etc…? die?
maar ja, die schreef dat speciaal voor flair… moet ik wel met iets heel goeds op de proppen komen!
En trouwens dan weet je ook gelijk of je aan een boek moet beginnen.
Dan is het nu tijd voor de vrouwelijke tegenhanger toch?
Niet Zeuren Bloem Gewoon Doen!
zit ff te kijken, maar staat nix over auteurs gezocht ofzo
ze hebben wel een aparte pagina voor je eigen flair weblog… maar ja…
weet wel dat ze dat toen in viva hadden, maar das volgens mij zonder inkomen…
Neeje voor niks gaat de zon op.
Ik had gedacht dat jij meer lef had hoor,nee alle gekheid op een stokje stuur gewoon wat verschillende stukken op,puur zonder ze te veranderen.
Dan weet je iets,nu blijf je altijd denken had ik het maar gedaan.
Nee heb je Ja kun je krijgen.
Trouwens die man was een belg tijd voor een nederlandse schrijfster,je ziet argumenten genoeg.
Contactgegevens Flair
Flair
Uitbreidingsstraat 82
2600 Berchem
Tel: 03/290.13.92
Tax: 03/290.13.94
Mail: [EMAIL=“flairsec@flair.be”]flairsec@flair.be
Handelsregister: H.R.B.378.504
BTW: 404.802.477
Contactgegevens Sanoma Magazines Belgium
Surf naar http://www.sanoma-magazines.be/
Zo geen excuses meer
@Bloem je bent er stil van geworden he,of ben je je eerste collumm al aan het schrijven?
yes 600