TTT deel 43

@jill: stalis, sommmigen noemen het ook wel stalida

O ja wel al van gehoord,ik denk dat we er ook met de auto zijn geweest maar kan het me niet goed voor de geest halen.
Ga je met vriendinnen?

@ linda, truste en ren ze!!

@ jill, ik heb idd een heel verhaal geschreven over de vakantie van okt 2006, en mn andere fictie verhaal nog… loopt nog steeds… als ik de tijd en inspiratie krijg, maar ik het af…
en tja… een boek schrijven over het daten… zo interessant waren ze toch echt niet!! :smiley:

Slaap lekker Linda!!!

@Bloem is voor jou toch een koud kunstje om het spannend te maken.

Trouwens griekenland is ook heel leuk,heerlijk eten trouwens

@ jill, ja dat klopt wel, maar ja… de tijd he?
dat schrijven is echt zoooo intensieff… lijkt een makkie, maar ik moet dan echt zonder afleiding zonder geluid kunnen werken en dan de rest van de dag nadenken over hoe het moet, wat er gezegd wordt etc. etc…

soms komt het vanzelf en soms is het hard werken!! ik zou eigenlijk na mn reis graag naar turkije gaan, niet werken, maar heel de dag bezig zijn met mn verhaal af te maken… kijkne of het idd uitgegeven zou kunnen worden, maar ja… die €€€€ he??

owhhh kom er nu achter dat ik de verkeerde genomineerd heb bij beste turkse zanger!!
heb echt een nieuwe favoriet ontdekt: ozan!! wow wat een lekkere nummers zeg!!
zal eens ff gaan googlen of ie ook een cd met best off nummers heeft…

ikke zit hier helemaal te swingen!! hahaha

Haha als je me hier zou zien kunnen zitte,liggen of hangen je zou je doodlachen.
Ik kan echt niet zitten he,dat wordt wat 4.5 uur in dat vliegtuig,ik zal tegen de piloot zeggen dat hij zich een beetje haast.

En kun je maar een keer stemmen?

Weet je Bloem als je nu eens een tijdschrift zo gek kon krijgen om je iedere week een collumm te schrijven,dan kon je daarmee misschien in je onderhoud voorzien.

@ jill, hahaha,… sowieso!!
ikke heb ook een pijnlijke kont, ben mn bed uit gerold, zo achter de pc… hihi… armpjes doen pijn, beetjes ook en mn nek! oefff

maar das nix vergelijken bij jou natuurlijk!! hihi… lijkt me vreselijk!! moet je anders niet ff rusten dan?? ikke doe het licht wel uit, dont worrie! :wink:

@ jill :smiley: hihi… kun je mn dagdromen lezen ?? hahaha… zie het helemaal voor me, maar ja… zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken!!

Ik denk dat de flair daar geknipt voor is.
Die zoeken misschien vervanging voor Thomas schiffer die heeft 10 jaar of langer elke week een collumm geschreven.
Die is nu gestopt sinds een paar weken.
Misschien moet je een polsen of een stuk insturen?

mocht 1 nominatie opgeven, en is niet genomineerd, en kunt maar 1x stemmen… jammer!!

owh jeetje… zou het echt niet weten…!? hihi… daar ben ik dan te schijterig voor…

Kun je in mijn naam nomineren?

Bloem gewoon een mailtje sturen wie niet waagt wie niet wint,je weet maar nooit.
Jij schrijft hartstikke goed!!!

Nou ja Bloem zo ken ik je niet!!!
Doe het nou maar gewoon,je weet nooit wat het wordt.

@jill: ga samen met mijn ouders

Even ‘de hond uitlaten’ hahaha

Ga nu echt slapen tot morgen