Heyyyy Linda,nu heb je echt vakantie he!!!
Hoe was je laatste werkdag?
ja tuurlijk, kun interesse in mij!! hahahaha
en heb eigenlijk destijds de log gemaakt voor mn ouders en collega;s en andere online freeks enzo ![]()
maar heb heel veel dingen verzwegen en dingen veel mooier voorgedaan dan dat ze eigenlijk waren op dat moment… niet eerlijk, niet naar mezelf toe enzo…
heb me voorgenomen om dat nu niet meer te doen, dus hoe slecht het ook gaat, ook dat krijgt iedereen te horen, hoort er nu eenmaal bij, heb mn ouders dus al gewaarschuwd! hahaha
Nou Linda niet flauw doen he het zijn toch maar 700 nerichtjes of zo,hahaha sorry he
@ linda, kijk, toch ff binnengewipt! volgens mij zijn we een heel deel verder als gisterenochtend ofzo?? hahaha
Ja ik herinner me bog zo een voorval denk ik,dat met je teen maar daar wil je liever niet aan herrinnerd worden denk ik.
Nou Linda als je even meehelpt dan maken we dit deel ook nog even vol.
zal proberen jullie tot komende vrijdag mee te helpen dit deel vol te maken en verder te gaan in een volgend deel
@ jill, nee de ware reden van dat teen-verhaal heb ik maar ff achterwege gelaten… mn pa pest me nog steeds mee omdat ie nog steeds denkt dat het door de jack D kwam, en dat was deels ook wel, maar de echte reden hoeft ie echt never nooit niet te weten !!
:eek: laat hem maar denken dat ik papa’s kleine meid ben!! hihi…
@ linda… alleen dit deel? tegen vrijdag zitten we alweer in deel 47 ofzo!!
zover als we tot die tijd komen bloem
550!!! Alweer
jill, doe mijn best
hihi
en ikke alweer 9.500 and beyond!!
@ jill, toen ik zo aan het daten was, had ik wel het idee om een date-blog bij te houden, want heb daar toch ook wel het 1 en ander over te vertellen… hihi…
maar ik ken mezelf, ik vertel altijd veels te veel!! hahaha
Ja bloem ik zie het!!!
En ik nog vragen of je die 10000 nog wel zou halen voor je weg bent.
Peace of cake voor jou!
maar ik ga nu echt slapen, was een lange dag vandaag op werk niet echt druk, was om 19 uur thuis van werk en toen vrijwel daarna visite, heb beloofd dat ik morgenvroeg met mijn vader ga hardlopen, dus… daarna nog lekker even naar de zonnestudio
Het zou wel spannend zijn geweest,je hebt al een tipje van de sluier opgelicht maar ik denk dat jij een boek kan schrijven,toch?
@Linda naar welke plaats ga je in Kreta?
Ik heb in dit deel 129 posts,niet gek voor mijn doen.