toch al best veel bevallingen en geboortes gedaan op deze manier!!
Mijn god hoe krijg je het voor elkaar.
Dat zullen we merken als je straks weg bent,echt we zullen je missen hoor.
tja…op het werk he?
dan gaat het nog sneller dan hier… stomme laptop is zoooo traag!!
Dus heb eigenlijk toch een kindje!!! Oj je nu wilt of niet.
Ocharme Filiz is online maar volgens mij is ze eerst aan het bijlezen,geen beginnen aan.
Nou ik merk het wel met mijn nieuwe laptop,die is een stuk sneller maar ja altijd nog wel trager dan een gewone pc denk ik.
En dan heb jij vaak ook nog lange berichten he,dus eigenlijk is het ook nog eens maal 2 he.
vinden jullie echt dat ik altijd van die lange berichten heb??
Wat vinden je ouders eigenlijk van je wereldreis?
Zijn ze niet een beetje ongerust?
als ik ze in stukken ga hakken, dan ben ik nog sneller bij de 10.000!! ![]()
@ jill, tja ach, dat blijft een raadsel, ze zijn super bezorgd en vinden het maar nix ofzo, maar dat ik het wel moet doen… ik weet het niet, mijn ouders zijn en blijven een raadsel voor me
vooral ook omdat ze het zelf misschien niet goed kunnen indenken ofzo… i dunno!
Nou niet te lang hoor maar wel langer dan de gemiddelde berichten denk ik.
Maar ik vind het wel leuk hoor,jij hebt een aparte manier van schrijven en reageren.
En natuurlijk recht voor z`n raap en daar hou ik wel van.
die kennen we idd!!
heb nix te verBLOEMen, en als het iemand niet aanstaat… dan hoor ik het wel!!
De typische ouders dus?
Haha ik denk dat het niet uitmaaky welke leeftijd je kind is,ouders zullen altijd bezorgd zijn en blijven,een teken dat ze veel van je houden.
Ze gunnen je dat wel maar denken ook gelijk aan wat allemaal KAN gebeuren.
Heel normaal hoor maar voor jouw misschien moeilijk te begrijpen.
Ach wel nee,hier kunnen we allemaal wel wat hebben hoor en ik denk echt niet dat iemand zich eraan stoort.
nee dat begrijp ik wel, maar het was fijner geweest als ze iets meer interesse zouden tonen, iets meer mee zouden denken ipv alleen maar beren op de weg zien dat soort dingen
nou ja, kan niet alles hebben he?
Komt misschien nog wel,misschien willen ze er nog niet aan denken door erover te praten.
Kunnen ze je een beetje op je blog volgen of kunnen ze niet omgaan met de pc?
hahahaa
mn pa had ergens in 1985 al een pc…
hij staat elke dag om half 4 op voor zn werk ofzo, print ie mn log uit, voor mn moeder, die leest het dan van een blaadje… hihi…
toen in turkije en gran can, kreeg ik een sms van mn moeder als ik 2 dagen nix geblogd had: is alles ok? heb nix te lezen !! hahaha ![]()
Oooo dat zit dus goed,gelukkig maar dan blijven ze wel op de hoogte.
Dat is dus wel een teken dat het hun interesseerd anders zouden ze dat ook niet doen.
is trouwens meer uit bezorgdheid dan uit interesse voor de landen/ taal/ mensen/ culturen,…hihihi
maar ja, je kunt mensen nu eenmaal niet dwingen bepaalde dingen leuk en interessant te vinden als ze dat zelf niet zo ervaren…
Zo visite is weg, wilde net proberen bij te gaan lezen maar ga daar echt niet aan beginnen hoor jullie gaan echt veel te snel, als ik terug kom van kreta begin ik daar ook niet aan