TTT deel 43

@Jill: Knap hoor als je het zo kan. Zou wel willen stoppen, maar kan het gewoon nog niet opbrengen

Weet je MK als ik het soms te kwaad krijg door het een en ander maar meestal door de pijn dan geeft een sigaret mij een soort van troost.
Stom he

Het is toch al druk op straat, de kermis (attracties) begint morgen pas, maar in de kroegen barst het feest vanavond al los.

tis eigenlijk verschrikkelijk!!!

Het stinkt, het staat eingeljk super stom dat je aan zon stokkie zit te hijsen, het is duur, het is zoo ontzettend slecht, je krijgt gele tanden, je huid wordt niet mooier op!.. en het ergste… je kan er haast niet mee stoppen!!!:wink:

We hebben veel rokers hier. Ik heb nog nooit gerookt en ben nu wel heel blij, want zie er maar weer eens vanaf te komen.

@MK: Lijkt me heel gezellig

@ brenniej, ach je kunt niet in alles sterk en standvastig zijn, al zou het wel beter voor je zijn

@ roanna, ikke sla ff over, heb mn buik nog vol van de frituur van net

@ mk, owh geen kermis borrel voor jou? en was da nou voor vent… ff een tukkie, maar vast wel lekker, ff het huis stil en voor jou alleen :wink:

@ jill, ja ach als jij je er goed bijvoelt, al zal de dokter wel zeggen dat je moet stoppen, he? :wink:

Ik weet er alles van Brenniej. Ik heb ruim 25 jaar stevig gerookt, maar ben nu zo blij om heel veel redenen, dat ik er vanaf ben. Mijn manneke ook en mijn kinderen hebben nooit gerookt.

Maar toen ik nog wel rookte, had ik ook allerlei reden, waarom ik wel wou blijven roken. :unibrow:

Toos ik had me er zelf al een paar jaar naar toegewerkt;
Het boek van Alan Carr gelezen er mezelf op voorbereid en toen die laserbegandeling.
Ook het feit dat er hier in Belgie nergens meer gerookt mag worden heeft ook bijgedragen.
Ik heb wel die drang niet meer en geniet nu echt van een sigaret dat had ik eerst niet meer.

hahaha… jaa echt he!.. maar ja ik stop vast nog wel!
maar nu Gewoon ff niet!;):wink:

wist helemaal niet dat we zoveel rokers hadden zeg!! poehee

mn pa heeft vroeger kanker gehad, genezen en zo’n 2 of alweer 3 jaar geleden was er bij controle een vlekje op de longen… toch in paniek… nix aan de hand, maar mn pa dacht: what the f*** maak ik me zo’n zorgen, ben ik zo bang om weer kanker te krijgen en dan blijf ik doorroken???
ze zijn van de een op de andere dag gestopt, mn pa vindt het vreselijk vies nu, maar mn moeder rookt stiekem 2 of 4 sigaretjes per dag (ik laat de honden wel ff uit … jaja… ;))

@ Jill: jaa dat heb ik ook wel is…steek ik een sigaret op…eerst heb ik niet eens in de gaten dat ik zit te roken… hahaha…en dan denk ik Gatver,…uitmaken die hap… maar 20 minuten krijg je toch weer trek!!..sjongeeeeeee!!!..

Bloem mijn dokter heeft er geen problemen mee met die 4,die heeft me zelfs al eens gezegd om dat andre te roken je weet wel i.v.m mijn pijnen.

@ Bloem: die ken ik!!!.. Ik laat ff de hond uit!!!;):wink: tot me moeder een keer achter me aan liep terwijl ik dat niet wist…jaa hoooorrr betrapt!

Ben jaren geleden gestopt met behulp van pleisters, 4.5 jaar gestopt en toch door allerlei omstandigheden weer begonnen.

@bloem
Zie met de voedingen en waar kun je een baby droppen die nog 2x per nacht een voeding wil? Dus geen borrel voor mij.

@toos
Is ook heel gezellig hoor. Ben er ook altijd, behalve dit jaar en 2 jaar geleden, want toen was ik 5 dagen voor de kermis bevallen.
Kermis staat hier voor het huis en de kroegen zijn in de straat waar ik woon. Best druk dus en als je dan zelf niet heen gaat, heb je toch iets meer last van de herrie zeg maar.

vind het nog steeds ongelooflijk! mn ouders rookten overal, in huis, in de auto, in de badkamer, op de slaapkamer… heel het huis stonk!! toen merkte ik er nix van, maar sinds mn ex weg was… heerlijk!! frisse lucht!! nu lijkt het als een heeeeel ver verleden!! hahaha en ik vind het heerlijk! zou ook liever geen partner meer willen die rookt, dus de meeste turken vallen al af :wink: hahahaha

altijd dat gedoe, uit de bus: roken!! uit de lift:roken!! uit de winkel: roken!! opstaan: roken!! voor het slapen gaan: roken!! :puke:

@ Jill: ikke weet ook wel wat jij bedoeld… Vriendinnetje van mij… heeft MS… maar haar arts heeft dat ook aangeraden… en dat doe ze…en ze reageerd er heel goed op!.. 1-tje per dag als de pijn erg is… wordt ze er wel ontspannen van!

Kermis,gezellig!!!

@ Bloem: jaa zo is het egt!!.. hahaha… maar indd meeste turken vallen af!:wink: die roken echt bijna allemaal!!!