Nou ik zou ook wel alleen bij gelegenheden willen roken of als het gezelig is. Maar in mijn geval weet ik dan zeker, dat het dan de hele dag gezellig is. :lol: Dus beter niet meer aan beginnen , maar mijn bezoek mag ten alle tijde hier binnen roken. Heb ik totaal geen problemen mee. Vind het zelfs zo nu en dan lekker ruiken, vooral een shaggie. ![]()
@ jill, ja zou allicht een uitkomst zijn!! en dan kun je nog gewoon over de stoep sjeesen ook ![]()
hahaha, nee tis helemaal niet grappig, ik ben zo falicant tegen dat spul! het vernietigd mn broer en dat gedoe met de ex-turk⦠nee, blijf er echt als het kan mijlen ver vandaan!! als ik het ruik, ga ik al bijna over mn nek, puur van afgunst voor het spul!
nou ik ben ff sigaretje roken!!!
zo trug!;););)![]()
Vind kermis altijd gezellig, lekker op een terrasje zitten en mensen kijken.
@Bloem: Het is trouwens niet zo heel druk meer hier op het eiland. Lagere scholen zijn hier alweer begonnen en een deel van die deutsche leute zijn naar huis.
hahahaha
laat dan meteen ff de hond uit!! ![]()
@ toos, owh ja, dat dacht ik al⦠tis echt echt een budzomer geweest he? tis al over de helft van aug. dus weinig tijd om nog goed te maken, dacht dat het nog wel zou komen in aug. maand lang stralend mooi weer, maar helaasā¦
hoorde een weerman zeggen dat het de laatste week aug stabiel mooi zou worden. Maar misschien heeft hij ook storing in zijn glazen bol
Laat em smaken benniej!!!
@Ja Bloem ik ben er ook helemaal tegen zelf altijd tegen de kids gezegd begin nooit met dat spul enz,en dan zou ma hier wel eentje paffen nee hoor ik begin er niet aan.
Die weerman moet bol eens grondig schoonmaken!!!
Bijna 300
@ jill, nou ja, kijk als het jou zou helpen⦠allicht is de pijn dan dragelijker⦠ik weet het echt nietā¦
@ toos, zou wat zijn!! zucht⦠moet toch nog weer werken die laatste week⦠ikke ga wel gewoon zelf naar de tropische temperaturen toe ![]()
ja we gaan lekker he??
gezellig ook zo met ons allen
ikke heb hier gewoon een handje zand uit Marmarisā¦;)![]()
al klets je soms een klein beetje lang elkaar heen, al heb ik daar niet zoān moeite mee
zal ff mn mond houwen⦠lol
Dat komt ook mede, omdat jij er gelukkig weer bij bent Jill. :zon: Daarom gaat het ook zo snel hier.
@ brenniej⦠hihi⦠en hoe voelt dat?? hahaha⦠vreselijk tussen je tenen!! hahah
is wel een ideetje⦠handje zand uit de gobiā¦
handje zand van kho phi phi strand⦠![]()
Heb mn kinderen altijd gewaarschuwd als ze gingen stappen om vooral nooit iets aan te pakken. Ze roken geen van beiden en heb ze ook altijd gewezen op het gevaar van pillen. Vind het zo zonde als ze op die manier naar de knoppen gaan
hahahaā¦
Had gewoon een gekke bui!![]()
wie neemt er nou zand mee!! whahahaā¦
njaaaa⦠Misschien heeft Askim er wel op gelopen!;););)![]()
Okeee okeeee⦠ff normaal doen weer! whahahaha
Pak ik nog even voor iedereen wat te drinken. We zijn nu toch lekker bezig en ik hoef vanavond niet meer te rijden, als ik dat al deed⦠:lol:
Kreeg vandaag een gids van B*X met tropische oorden. Ziet er wel mooi uit