TTT deel 43

Haha Roanna,ik rij wel op de stoep hoor dus kom op met die wijn!

Ik mag geen drank, maar lust wel een kopje thee.

ikke lus nog wel een amaretto met ijs :D:D

Oeepss maar ik moet werken vanacht!!!

Komt er allemaal aan. Heb ik allemaal in huis. Zelfs de Samos. :slight_smile:

Proost hoor!

@filiz
Wat een toestand dat je moeder en vriend niet met elkaar overweg kunnen. De 2 mensen waar je het meest van houdt, lijkt me niet eenvoudig. Misschien komt er nog verbetering in, ik hoop het.

@jill
Goed dat je naar de docter gaat, je kunt geen ellende gebruiken nu je bijna op vakantie gaat.

Serefe!:smiley:

kijk!!
roanna met haar dranken kelder!! :biggrin: betersss…

@ MK, hoe is ie? wat hebbie heel de dag gedaan??

Ach Brennij een pepermuntje of kauwgumpje doet wonderen. :unibrow: Zo doet Toos dat ook altijd.

zoo dat warme douche…en ff harde muziek…keihard zingen,…en een reep chocola…en me verhaal hier ff der uit gegooid… lucht wel weer even… ikke kan weer ademhalen!!!

Ennnn mijn poging tot stoppen met roken… is helaas mislukt!!! ik krijg er wat van!!!.. hehe… dat stomme roken! maar ja, dat komt ook nog wel een keeertje!

@ Roanna: Whahaha… precies,… of ik eet van die kaas uien chips ofzo!:wink:

@Roanna: Zo is dat en de alcohol is dan alweer verdampt

toastje franse kaas??

@brenniej
Als je zo’n dag hebt, is weer beginnen wel heel verleidelijk.

@bloem
Vanmorgen boodschapjes gedaan, kindertjes bezig gehouden en vanmiddag nog verjaardagsvisite (die met die kinderen :wink:). Daarna koken, eten en het aanrecht weer ruim maken. Toen het hele doucheritueel en nu ligt iedereen behalve ik vlak. We hebben vanavond een kermisborrel bij kennissen, maar ik blijf thuis. Hubs is even een tukkie doen, anders trekt hij het niet.

Niet gemakkelijk Brenniej,ik was bijna en jaar gestopt maar rook sinds een paar maanden weer 4 sigaretten per dag.
Ik voel me er goed bij,minder gestrest.
Ik rook wel niet meer binnen en niet als de kids erbij zijn al weten ze het wel maar dat doe ik alleen om niet weer in mijn oude gewoonte te vervallen.
Op deze manier doe ik het al sinds april en het gaat nog steed goed;

Een toastje franse kaas is wel lekker toos, die lust ik wel.

Ik heb ook nog kipnuggets in de vriezer. :smiley: Zoet sausje erbij…mmmm lekker. Ik doe ff vast een :idea: aan, want zie het anders allemaal nie zo goed meer.

Mmmmmmmmmm Lekker wijntje Roanna.

@jill
4 per dag is nog te overzien, als je dat vol kunt houden.

@ Jill: Sinds ik weer bij me ouers woon, rook ik wel veel minder moet ik zeggen… en ik rook ook niet binnen, dus doe je tog al minder als je naar buiten moet… maar ja dalijk moet ik werken, met een collega die ook rookt… Njaa dan rook je zo weer een pakje leeg;) Maar tis iets waaar je zoveeel wilskracht voor moet hebben, om echt helemaal te stoppen!!