TTT deel 36

@ Roanna: eetze! Wat isset dat je gaat eten?

@Viva
Hebben dezelfde bank maar ook nooit problemen. En … pin wat af

@Roanna
Wil ook nog naar Alanya hoor, of althans in de buurt, maar het hotel wat ik daar wil is volgens mij alleen te boeken bij g* b**t.

@Cris
En anders nog niet zo’n heel groot probleem, als vriend zit te WOW-en heb jij een goed excuus om te WW-en.

Zo ik ga maar eens achter de pannen, hubs zal over een klein uurtje wel thuis zijn…heeft hij honger…dus de huwelijks plicht roept…jawel achter het fornuis…iedereen eetse…

misschien tot vanavond…
doei…

Marion, welk hotel is dat dan?

@ viva, had ff gebeld!!

ik moet ook altijd nieuwe passen aanvragen voor die rabo :biggrin: ongeloveloos hoe vaak ik dat wel niet moet doen :biggrin:

@ cris, bij mij kwam het door mn houding, hield mn ellebogen zeg maar langs mn lichaam, waardoor je pols-strekbeweging te intensief is voor te typen en te muizen, nu zit ik echt met de onderarmen gestrekt op het buro en sinds ik dat doe gaat het veel beter

@ marion, ben zo benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!! lekker vakantie, dan mag je ook weer lekker aftellen, lekker de beestjes de beestjes laten en heerlijk met de kleine en grote man genieten!! en ach, is het niet fethiye dan alanya, zon, zee, strand een glijbaan voor J en klaar is marion!!
enneuhm… hoeveel zwaluwen waren het?? ik weet dat 1-tje geen zomer maakt… maar misschien waren het er mee, dus komt de zomer nog een beetje op gang :biggrin:

ikke heb de boodschappies ook weer in huis
ga ff erbij liggen, dan een maaltijdje in elkaar brouwen en dan beginnen aan de avond

dus tot laterzzz

Als wij weer naar Alanya zouden gaan, gaan we weer naar aparthotel Horizon. Niet zo’n groot hotel en ook niet luxe maar, bere gezellig altijd daar. Ik las bij vakantiereiswijzer de laatste recenties en hij blijft goed. :thumbsup: Die Ali en Ramazan, waar die mensen het nu over hebben, werkten er ook al, toen wij er 2 jaar geleden waren. Dat was echt lachen. Hij is ook vaak in de aanbieding, dus wacht ik daar wel op.

@Chris: Nou, gewoon gekookte krieltjes met gemengde sla en kibbeling. Ik kon er ook nog een kipfiletje bijpakken, maar zat al vol. En luchtige vla als toetje. Heel burgelijk dus eigenlijk, maar wel lekker. :smile:

ladies ik ga zo naar huis!! Wens jullie allen een fijne avond!! Niet te veel hier praten want dan heb ik morgen zoveel om bij te lezen :tssk::stuck_out_tongue:

Kus Cynnie

Pegasus in Incekum.

Jij ook een fijne avond Cyn!

Waren er 3, zou het dan toch nog goed gaan komen met de zomer :D?

Ikke ben thuis, frituurpan aan, heb er zoooo’n zin in…
Gefeliciteerd met dit nieuwe deel, en ik ga straks bijlezen…
:kus:

@Marion: Ik geloof, als het dat is wat jij bedoeld, dat het hotel ook bij D-Rei*** staat.

@ Roanna: klinkt goed :D. Kibbeling… Hmm, moet ik weer eens een keer eten!

Ikke ga vanavond naar Die Hard 4. Ben benieuwd. Moet zo dus weg :).

Zo even naar Nijmegen geweest. Het was weer kei gezellig

@ Besmile: leuk dat je het fijn gehad hebt in Nijnmegen!

Ik ga jullie verlaten! Fijne avond nog, en voor morgen: werkze allemaal!

Toedels!

Zekers nu met de vierdaaaaaaaaaaaaaaaaagse feesten

Zo wat een rust hier… ik heb gegeten, bijgelezen en nu ga ik zo met een vriendin met de honden wandelen.

@Marion: Hopelijk vind je iets dat je helemaal zint, de hulp groen licht geeft…En jij ook in het lijstje mag!

@Bloem: Wat een dag…en bij jou???

@Viva: Hihi, passen, boodschappen, hubbies feestje… en dan ook nog op vakantie!!!

@Cris: Fijne avond, en ik heb gehoord dat hij vet goed is…

Zo mss tot straks dan
:dag:

helloooaaa!!

Allereerst gefeliciteerd met het nieuwe deel, dat is ineens snel gegaan en wat veeeeeel om bij te lezen, ben de helft alweer vergeten hehe…Oeeeppsss!!! maar goed…

Lekker gewerkt vandaag!.. lekker rustig aan, met de mensjes getutteld…we stonden vandaag zowaar voor het eerst in een maand of 4 goed bezet zoals het hoort!!!..wat een wonder!..

Toen even langs paps en mams… moet ik ook wel ff bijhouden he!!!
en toen boodschappen gedaan… en pfff nu moet ik nog koken!! waar ik dus echt helemaaaaall geen zin in heb!!!
maar cup a soup met een lekker broodje zal ook wel smaken!..:wink:

@Roanna
Klopt dat is ie! Maar wat een prijzen zeg … dik 800 euro p.p. … dat ga ik echt niet doen dus.

@Cris
Veel plezier bij Die Hard.

@Besmile
Gingen vroeger ook altijd naar Nijmegen tijdens de vierdaagse maar ben er al een jaar of 10 niet meer geweest. Gingen dan altijd 's avonds, kon je over de koppen lopen, vond het op een gegeven moment te druk. Stond meer in de rij voor de wc dan op het terras.

@Beps
Veel plezier met vriendin en de hondjes. Ben je alvast aan het trainen voor als pup er is?

@Brenniej
Tuurlijk gaat dat smaken!! Moet kunnen voor een keer.

@ brenniej, owh das prettig dat je lekker gewerkt hebt!!

ikke weer wakker, ook ff een kipburger in de pan en die tussen een broadske en klaar, owh… wel bij de warmtebron blijven…