voor het geval dat he? ![]()
hahahaa, pffffff ikke sta nr 511 ofzo :retard:
Ik ga toch zondag nog naar dat cruise-schip⦠LEUK!!! Kreeg net een bevestiging per fax binnen!!! ![]()
@ Cyn: ojaa:D leuk man! Veel plezier alvast!
Zooo, net lekker de badkamer grondig onder handen genomen. Het glinstert nu helemaal, zo schoon isset! Alles! Badkuip, wastafel, wc⦠Heerlijk douchen in zoān schone badkamer!
@ cyn!! kijk!! das ook niet mis, hoef je ook niet te sippen dat je dit weekend niet naar gummybet kunt!
@ cris⦠de badkamer :paranoid: al vast aan het oefenen voor als je strax op jezelf woont??
Nee precies!!! ![]()
woupwoupdedoep!!
hahahaa
ikke ga zo eens richting huis
beetje inkopen doen enzo, moet toch eten enzoā¦
hier nu weer zonnig, dus ben benieuwd
:dag:
tot laterrrzzzz
Hee bloem⦠Jij had toch ook tijdje geleden last van je schouder? Hoe voelde het precies? Mijn vriend heeft het nu en ik denk dathet komt doordat hij heel de dag zit te World of Warcraften (spelletje op de computer).
World of Warcraft :paranoid:
Mijn ex speelde dat ook altijd!!! Ik haatte dat want hij zat er altijd helemaal in, en ik zat dan altijd voor jan met de korte-achternaam⦠Echt stom!!
x
@Cyn
Super zeg, straks wil je niet meer naar Azie maar ga je liever cruisen in de Cariben of zo.
Onze jonge zwaluwen zijn vandaag uitgevlogen. Had pas een nestje ontdekt, iedere dag even kijken hoe hard ze groeiden. Sta ik net op het trapje, wil in het nestje kijken en opeens een hoop gefladder rond mijn kop, schrok me rot. Nestje leeg dus vandaag zijn ze voor het eerst zelf op pad.
O jee Marion,ā¦de kuikens verlaten het nestā¦toch leuk dat je ze nog ontdekt hadā¦voor het zelfde geld had je ze niet eens gezienā¦
Zo alweer een lading boodschappen binnen, scheid mijn pinpas er mee uit, niks, nakkes, nada meer, weer naar de bank een nieuwe aangevraagd, ik heb echt ieder jaar een nieuwe. Verleden jaar op het vliegveld van Antalya, bingo pas geblokkeerd, het jaar ervoor hetzelfde verhaal deed ie ook niets meer, en nu weer. En altijd met de europas van de Rbobankā¦met mijn giropas niets aan de hand, die heb ik al jaren, zit in hetzelfde vakje in mijn knip, en ook met de frtispas no troublesā¦
Nou ja beter nu als over 3 weken, hubs heeft ook een pas dus pinnen lukt wel, maar vind het toch lastig. Ik sta te boek in Nootdorp bij de R*bo, moet ik weer helemaal daar heen voor de aanvraag. Terwijl ik in den haag aan het boodschappen was doenā¦lekker hoor. Ik woon overal even ver vandaan. Wel dezelfde bank, maar ze kunnen je niet helpenā¦
sorry bloem ik weet dat jij daar werkt.
@ Marion: jup⦠kleine vogeltjes worden groot!
@ Cyn: haha, hier valt het wel mee. Als ik er ben zitie niet achter WOW. Maar, er zijn geen ācasualā WOW spelers⦠Iedereendie het speelt is verslaafd.
@ Viva: ik moet bij Rabo ook om de zoveel tijd een nieuwe aanvragen, omdatie van mij het begeeft. Voor mij is het echter makkelijker, want ik ben gewoon in mijn eigen dorp geregistreerd. En heb idd ook nog een andere pas, van AB*
Zoooooooo heeeeeeee⦠al weer een deel verder. Nou, had gelijk wat te doen dus met zoveel bij te lezen. Maar het is gelukt.
Oh Cynthia ook leuk hoor zoān dagje op zoān schip.
Eg wel! Pas nog gedaan in Rotterdam en je weet niet wat je ziet aan de binnenkant.
@Viva: Ik heb al jaren die Europas van de Ra*o en heb nooit problemen. Maarja, misschien doe jij het veel vaker door de gleuf dan mij en ja⦠dan slijt die eerder.
![]()
Ik werk zelf ook iedere dag achter de kassa in een bedrijfsrestaurant en bij ons kun je alleen maar chippen en die het meest storing geven, zijn die van⦠juist de Po**bank. RA*o en andere bijna ā¦tot nooit⦠niet!
Verder was het hier de hele dag zonnig en warm maar wel wat winderig.
@Marion: Alanya is ook leuk hoor! Moet je echt een keer doen.
Ik denk, weet het niet zeker, dat onze najaarsvakantie ook weer Alanya gaat worden en anders waarschijnlijk Portugal of Spanje.
:finger: Foei Roanna, wat een gedachtes, nooit eerder opgemerkt dat het slijt als het door een gleuf gaat:teeth:
Met de chipper ook altijd last, ik moet altijd de kaart vasthouden en omhoog duwen voordat hij het doetā¦
heb nu wel alvast jawel een hoesje gekregen, zoān hard kreng om de pas als hij thuis wordt gestuurd in te doenā¦natuurlijk heb al 4000 passen, van vanalles en nogwat, nog even en mijn portemonnee is zo dik als een telefoonboek, mogen we een laptop tas meenemen om je pasjes allemaal mee te krijgen.:wasted:
nou ja ik ga in turkije wel kijken voor een nieuwe portemonnee, een grote waar veel pasjes in kunnenā¦kleding koop ik toch niet voor mezelfā¦past nietā¦heb nou eenmaal niet maatje annorexia. En goud, ach misschien een klein dingetje maar niet veelā¦heb genoeg.
@Viva: :lol: :lol:
Ik ga ff eten. Zie jullie later weer.
Eet smakelijk allen.
eetse meisā¦tot straks
kus Viva
trouwens staat een bericht over bosbranden geplaatst door imke hierzo op wwā¦vlak bij bodrumā¦