:paranoid: hi…?? ken ik nie! hahahaaa
Hoever is het van Bodrum??? of van Antalya rijden…Bodrum , Marmaris is 7 uur met de bus toch Bloem…pffff…
Eventueel 18/10 zijn er wel nog vluchten vanaf AMS… weet niet of het vanaf een andere luchthaven moet zijn…
Bodrum - Marmaris is circa 2.5 - 3 uur… Maar bij HI kan je dat niet combineren… En dan moet je nog verder door naar Fethiye… Dus geen optie lijkt mij
@Cyn
Chips … is het hotel via Ae of Ispa ook te boeken?
Hlland Interntional denk ik Bloem
Isropa heeft geen Turkije, en Arke doet het met dezelfde vluchten… Die hebben 1 gezamelijke pot van stoelen…
bij wie kan je hem wel boeken dan Marion…
Marion heeft een bon van World of Tui… Dus daar vallen HI, Arke, Isropa en Zeetours onder…
meisjes ikke ga shoppen in de supermarkt, lekker zware dingen halen…tot straks…anders komt het er niet van vandaag…het is nu droog dus misschien houden we dat nog ff, zou fijn zijn, alles droog in de auto te krijgen…maar zal wel niet…gisteren ook al een nat pak…
doei,doei…
Succes!! Hier is het stralend blauw… :p:zon02:
@ viva, nee joh! bodrum marmaris is 3 uur en een kwartier met de dolmus, dus een kleine 2,5 a 3 uur met een transfer bus, denk dat naar fethiye dan in totaal 4 a 4,5 uur is, op zich te doen, maar niet ideaal
volgens mij is fethiye antalya ook een uurtje of 4
en weet wel wie hi is, maar zij bestaan al bijna niet meer he? dus vandaar dat ik dat zo zei! hahaha alles valt onder 1 grote paraplu
Luchthaven maakt niet uit hoor, als het maar niet Brussel of Groningen is.
En anders maar naar Alanya, ben zoooooo flexibel! Hebben we ook niet gezien en heeft hubs weer geluk. Gaat zijn voorkeur naar uit. Maar ja … wil al een jaar of 7 naar Fethiye en dacht nu ben ik aan de beurt met kiezen. We zien het wel … belangrijkste is dat we gaan, plaats is dan van minder belang.
@Cyn
In ieder geval bedankt voor het kijken, zal vast ergens in Turkije wel een plaatsje vrij zijn voor ons. En anders kunnen we altijd nog een paar dagen vrij vragen voor J. op school. Eerst maar afwachten of we van de hulp groen licht krijgen. En dan scheur ik a la minute naar het reisbureau … 10000000000000000000000000000000000000000000000 dansende bananen in het quadraat!!
:biggrin:
hallylujaaaasssss
ik duim voor je!
wanneer krijg je groen licht van de hulp??
JOEHOEEEEEE! Het is pokkeweer en mijn manageres heeft gebeld… Ik hoef vandaag niet te werken!
Er is gerust wel wat te vinden hoor!! Komt helemaal goed!! Antalya gaan bijna elke dag wel vluchten heen, dus iets te vinden is altijd wel!!!
x
Zeetours nooit van gehoord.
marion,hoop dat je snel groen licht krijg van je hulp.
Hier nog steeds zonnig,raar voor te stellen dat het in andere delen van het land al weer regent.
Zeker weten … komt allemaal goed :biggrin:!!
en dan in het lijstje!!!
bom chica wowaaaahhh!!
Fransijn: 20 juli - Side:TURKEY: 6 weken!!!
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi