TTT deel 36

@ marion !!! wat gaaf!! ik hoop het zo!! over harde werkers gesproken, hoop dat je het kunt regelen!!

@ cris, een dag in belgie?? wat ga je dan doen?

Ach Cris,wil al weg sinds ik weer terug ben.Zelfde gevoel als Bloem en Brenniej,maar goed zal wel wachten worden tot oktober.En dan gaan we proberen visum te krijgen voor me vriend,maar zal niet makkelijk zijn als ik de verhalen zo lees.

Marion,en waar gaat de reis naar toe dan ???

Gaan dan naar Fethiye.

Marion, welk hotel??? Ik kan heel makkelijk zien of het nog vrij is voor je… :zon02:

owh fethiye!! :wub: :wub: mag ik mee mag ik mee mag ik meeeeeeeeee!!

@ Marion: Joepieeeedepoepieee:D. Vakantie in zicht. Hoe bedoel je ‘kijken of de hulp vrij kan in oktober’… Gaat ze met jullie mee?

@ Turkije-lover: ah, ik vermoedde al zoiets. Idd, ik heb ook gehoord dathet niet alte makkelijk is met een visum. Success ermee alvast!

@ Bloem: vorige week was de eerste keer in Belgie. De paps van mijn vriend werkt bij een bedrijf en hij moet eens in de week werken in Belgie. Daar hebben ze dus nogal veel acherstallig werk in het archief. Dat mogen wij opknappen. Dus, vorige week: doosjes vouwen, inhoud van een grote map in zo’n klein doosje proppen, klein doosje in een grotere doos en dat isset. Opschrijven wat je in de doosjes doet op de doosjes zelf en ook nog eens op de grote doos. En klaar. Makkelijk werk (wel hersendodend!) en met zn tweeen isset gezellig. En we gaan heerlijk lunchen bij een baguettezaakje!!!

zOOO GEDOUCHT ach wat ruik ik weer lekker, zo de was in de machine gedaan, strijk weggewerkt…even gestoft boven…en zo dadelijk naar jawel. de supermarkt…

Marion…gaaf…is makkelijke he Cynnie in de buurt die kan voor ons allemaal zo ff kijken of het nog te boeken valt. (thanx Cyn)

lekker relaxed eigenlijk niet werken, maar je wordt er wel lui van

maar cyn ziet alleen of de operators die zij kan boeken nog plek hebben… dat scheelt per touroperator

@ marion, is dat een idee, de hulp mee :wink: hahahahaaa

@ cris, nou klinkt op zich wel gezelli. die pa is ermee geholpen en voor jullie een extra zakcentje!

Ja dat is waar… Als het bij een touroperator is die een reisburo kan boeken dan kan ik het altijd zien… :tongue:

o bloemmie ik had net even een hersenschim over jou

http://members.home.nl/alexmarjolein/rugzak.gif

hihihhiii somebodie’s gone mental!! :biggrin:

hahaahaha viva… :ninja:

@Cris
Nee, gaan niet mee maar die moet dan de toko runnen hier.

@Cyn
Club Letoonia, zouden kunnen vertrekken op 20-21 oktober, via HI (die cheque moet nog steeds op he).

@Bloem
Tuurlijk mag je mee, gaan we samen stuinen tussen de ruines ;).
Maar … jij bent dan Azie onveilig aan het maken.

owh ja, das waar… nou ja, ander keertje dan maar!!
is het dan herfstvakantie??
lijkt een eeuwigheid weg nog!

@ Marion: ooo, ik begreep het weer verkeerd. Ik dacht dat je ging kijken of de hulp zelf dan vrij kon nemen ofzoo. Snapte het al niet:retard: :paranoid:

@Viva
Zie Bloem al helemaal gaan :D:D:D

@Bloem
Klopt, is herfstvakantie dan. Hopelijk hebben we beter weer dan vorig jaar. Hadden toen toch dat noodweer gehad.

Marion… Hi heeft geen vluchten rond 20/10 naar Dalaman… Alleen Bodrum en Antalya… :tssk:

wat een takketoke die HI…

`@ marion, ja toen ging ikke net naar huis… ik vond het toen al een beetje te koud en te rustig, laatste weken sept of de 1e week okt kan nog net in bodrum en omgeving, daarna wordt het me te koud voor zon-zee-strand vakantie… evt wel voor iets anders, maar goed…!!

jullie gaaaaannn!! hoop het tenminste!!