zusje is trouwens goed aangekomen in MARMARIS!!!
het eerste wat ze heeft gedaan is Gokhan opzoeken!!! GRRRRRR…
En mijn kadootjes en dingetjes bij hem achtergelaten!
Fotoboek vond die helemaal geweldig, luchtje was lekker!! en stroopwafels waren TOP!!..
En nog meer van die prulletjes!!
Ik vind het nog steeds een raar idee dat zij zoooo dicht bij hem is!!
En ik Hier zit…
Deed ook niet zo aardig tegen der aan de telefoon, was helemaal niet me bedoeling maar … ooohwwwwhhhh…Ging vanzelf…
ach brenniej, ze zal het vast wel begrijpen als je het ff uitlegt wanneer ze weer thuis is!!
wel goed dat ie alles helemaal toppie vond! hihihi
wat is het stil hier!!..
Bloem: jepzzz, ze snapt t ook wel , heb der al gesmsd!
He Brenniej, denk dat je niet eens je hoeft te verontschuldigen, ze kent je…het is je zus…
toch ook wel een fijn idee lijkt me als je zus daar bij hem is…
en ook nog lekker gewerkt vandaag.
Marion 800 euro per persoon wat een boel geld zeg…
Zo ikke is ook weer thuis na het werk ff langs me nichtje en de de kids gegaan,dus ook de speeltuin maar ff meegepakt.Vroeg of ik bleef mee eten dus ook maar gedaan,lekker makkelijk.
Cris,die hard 4 ben benieuwd hoe die is heb hem hier ook liggen,maar nog niet aan toegekomen.
Brenniej,fijn dat je vandaag lekker gewerkt heb.Heb je je vriend zelf ook nog gesproken?
Hier nog steeds zonnig
heee Turkije-Lover… Jaaa ik heb Askim nog gesproken, Hij belde me net…Nu spreken we elkaar eigenlijk elke dag wel een keer… Maar Hij zou op me zus letten!
alleen weet die niet dat zij dat ook op hem doet!! hihi!!!..
By the way,… Niet dat ik hem niet vertrouw hoor… In tegen deel…
maar kan nu is horen hoe die is als ik er niet ben!
Snappssss!!!
hahahaha dat snap ik helemaal,maar hij weet natuurlijk dat je zusje er is dus,…
Lekker hoor dat jullie elkaar elke dag spreken.
jaaaa shiiiitttt!!!,…
maaar Hij weet niet waneer ze waar is!;)
Enne zusje en ik zijn een beetje gemeen,… Hij denkt dat zij daar 1 weekje blijft maar zusje lief blijft er lekker 2… Oeeepppsss! hehehe
Was niet mijn idee hooooooor!
Maar wel fijn indd dat ik hem elke dag spreek… het is altijd maar eventjes hoor, maar even elkaar laten weten dat alles goed is… en elkaar even te horen…! Spreek jij je vriend vaak?
hmmm als ik dat zo lees…
kom ik wel een beetje raar over!!
maar echt het is niet gemeen bedoeld helemaal niet!!!..
Ohhh wat gemeen zeg,maar hij zal zich vast netjes gedragen,zoals altijd toch.
Zeker fijn dat je hem elke dag spreek,al is het maar kort.Ik spreek mijn vriend 1 keer in de week over de telefoon en we smsen (als hij tenminste tegoed heeft).Hij is druk met werken,werkt van 12 uur tot 3 of 4 snachts en ik werk overdags dus niet echt ideaal,maar goed.Vorig jaar zat hij in het leger en toen was het altijd maar afwachten wanneer hij op msn kon of vrij had.
ik ken het!..
wel knap dat je dat zo volhoudt 1 keer in de week!!!
Gokhan heeft mij eigenlijk gewoon een beetje verpest, door elke dag contact met te zoeken op welke manier dan ook…heeel lief hoor… en zeker een teken dat die echt serieus is… Maar als ik nu 1 of 2 dagen niks hoor… wordt ik soms zo onzeker… nergens voor nodig weet ik… maar ligt gewoon een beetje aan mezelf!
Ik ken dat ook als ik hem een keer niet kan bereiken ofzo, of zijn telefoon staat uit,vindt ik dat ook niet prettig.
nee he ga je gelijk allemaal dingen in je hoofd halen…
wat helemaal nergens op slaat,… en je eigen onzin soms nog gaat geloven ook!!!..kan mezelf soms zooo gek maken…Terwijl er helemaal niks aan de hand is…! Gewoon dat gevoel dat je niks kan doen, alleen maar afwachten…Je kan geen kant op!..Vraag me altijd af wat die aan het doen is…als ik hier alleen zit hem zooo erg te missen…
Maar ja… vertrouw hem egt… Maar soms vind ik het toch nog een beetje moeilijk, Ik weet niet wat dat dat is…
nou jaaa…goed…
HIj zit daar toch tussen vakantievierende mensen…van alle soorten en maten! :S als je begrijpt wat ik bedoel!!
En je weet net zo goed als ik hoe dat er daar aan toe gaat!!!

hahahahaa
hij heeft je idd goed verpest!! wij meiden halen meteen alles in ons hoofd als je dan eens een x nix hoort!! en dan maar excusses verzinnen…
@ brenniej, hij zal zich wel gedragen en als ie een beetje slim is, vindt ie het leuk om je zus te spreken!!
Denk dat de meesten dat wel hebben met een vriend in Turkije,tis niet altijd makkelijk.De ene dag heb ik er meer moeite mee dan de andere.En dan zijn er ook nog de mensen die altijd maar de vooroordelen oplepelen,trek me daar meestal niks van aan,maar soms…pff word ik er niet goed van.
Mijn vriend heeft in het begin van het seizoen ff in de barstreet gewerkt een aantal dagen,nou daar was ik niet echt blij mee.Zal je misschien wel begrijpen
heyy Bloem,lekker geslapen???
ja was heerlijk!!
lekker gegeten en gilmore girls gekeken… is bijna afgelopen voor altijd!! ze stoppen er echt mee, maar voorlopig dus echt nog ff genieten
nu ER en dan strax weer lekker slaapie doen!!
Bloem: jaaa Hij gedraagt zich ook echt wel, en vind het t zeker leuk om me zus te spreken…dat was het eerste wat die me vertelde…!! het zit ook allemaal wel goed!!!.. 
Turkije-Lover: Jaaa echt heeh…Mensen die dan nog even een schepje erboven gooien…en doen alsof ze alles weten hoe alles in elkaar steekt…Jaaaa dat gaat fout…Denk je nou echt??? Nou ik zou… WHAAAAAA hou je monddd!!!.. Ik hoor het ze zo zeggen!!
Maar Barstreet…Whhooeeee…nee daar zou ik ook niet blij mee zijn… HELEMAAAL niet blij…