TTT deel 36

acchhh komt ook wel voor!!
is die net klaar met werken… en stuurt die een berichtje…
en jaaa hoor…Ik sta wel weer op…! haha…

als je m maar kunt zien toch

jaa zekr weten,!!
maar werkt ook wel frusterend msn…
ik ben er nooit zo een fan van…
Begrijpt elkaar zo snel verkeerd…:frowning:

maar ja als je niks anders hebt!!

dat klopt ja
9 van de 10 keer zit je uitleg te geven over hoe je iets 15 minuten geleden bedoelde en dan begrijp je elkaar daar weer verkeerd in en dan weer 20 minuten verder dan snap je het eindelijk en dan stap je maar weer over op, ik mis je, ik wou dat ik bij je was, ik wou dat ik daar was… etc etc… :retard:

maar ja, je moet toch wat he?? :so:

Ja precies…!
Hmmm nou ja sterker nog…
9 van van 10 keer krijgen we ruzie…wat nou echt NERGENS over gaat…!!
dus voor mij liever geen msn…

maar ja zo af en toe is wel leuk… als de nood egt heeel hoog is!:slight_smile:

ja je moet elkaar ook niet te vaak spreken en te lang, en je moet elkaar nog wat te vertellen hebben (geldt trouwens voor elk contact op wat voor manier dan ook met wie dan ook!!)

dus zo 1x per dag ff 20 minuutjes, hoi hoe is het etc… maar dagen achterelkaar uren lang op msn… dat gaat geheid mis!!
maar ff via de webcam gluren is altijd leuk :unibrow:

precies…:wink:

ben al zo lekker gefrusteerd dat je niet bij elkaar kan zijn, dan zit je elkaar hele tijd aan te staren via de cam… Wordt je niet echt vrolijk van! hahah…
ja voor eventjes is ok…!!!
maar goed!!

Jij morgen ook weer werken…??

Ik had ook (blauwe) punten van het "sprookje gehad. Nouja, boeiend! :biggrin:

Brenniej,heerlijk dat je je askim hebt gezien op de webcam.Zal wel een heerlijk gevoel geven.

Linda,hoop voor je dat J snel op msn komt.

owh,… is het weer bezig geweest??
ikke weer puntjes her en der uitgedeeld

@ roanna, hoe was het vandaag? naar a’dam geweest, of ergens anders uitgestapt? droog gehouden?

@ brenniej, heb jij ook zo’n dorst?? :tssk: pizza was lekker, maar dorst!! :eek:

@turkije-lover: net maar weer een sms aan J. verstuurd

@roanna: bedankt voor je punten!

Linda,nu met smart wachten op antwoord,ga je nog wat afspreken voordat jij op vakantie gaat???

@ linda en anders krabbel je hem helemaal suf op hyves of je sms-t hem helemaal plat, offeuhm… wat hebbie nog meer? beboo, facebox, netlog… overal berichtje achterlaten… hahahahaha

Hoe kan je zien wie je punten heeft gegeven :confused::confused:
Ik kan nog steeds niks geven :disgust:

moet je bovenaan de pagina klikken op ww account

@ Bloem: Jaaa dorssttt… pfff… ik drink me hier helemaal suf!:wink: haha

@ TurkijeLover: jaaa zeker weten,… maar bij mij is het allemaal weer zo tegenstrijdig… het is zeker heerlijk om hem op de cam te zien, aar ik ga hem altijd nog meer missen dan… maar ja dat ben ik dan weer… moet gewoon blij zijn! haha…

:thumbsup:

Kep het gezien :king:,iedereen bedankt voor de punten