@ brenniej, ja maar das logisch
dan zie je zn lach en zn pretoogies en dan spreek je hem niet alleen, je ziet hem… en daar moet je genoegen meenemen, terwijl je hem eigenlijk wilt vastpakken, zoenen en nooit meer los laten…
erg tegenstrijdig, weet precies wat je bedoelt…
@ turkijelover en dan ook weer uitdelen he? :hihi:
Ja precies,… Pffff Soms denk ik wel is…
Waarom nou zo een moeilijke lange weg kiezen!!.. haha…
maar jaaa… uiteindelijk…MOET het toch allemaal goed komen!![]()
Ja wil heel graag uitdelen,maar lukt me niet:frown:
Nee Bloem. Met dat ik hier vanmorgen zei, dat we miss zouden gaan treinen, belt een schoonzus van me of we zin hadden mee te gaan naar de Pasar Malam in Vaassen en daar hebben we de hele middag rondgehangen en heel lekker gegeten. Ook heb ik nog lekkere wierookstokjes gekocht. Brand er nu een van en daar wor ik zo rustig van he! :unibrow: ![]()
Trouwens er zijn wel parkietjes die kunnen praten hoor! Wij hadden ooit een grasparkietje die dat kon. Niet echt veel, maar toch wel aardig wat zodat je er altijd om moest lachen. Later hadden we een valkparkiet, maar die kan alleen maar schreeuwen. Nu hebben we alleen nog al zo’n 32 jaar of zoiets, een dwergpapegaai, maar die kan ook niks dan alleen leuk fluiten en hard schreeuwen.![]()
Kan ook weer niet delen, zal zo bij de foto’s het rijtje maar eens langs gaan. Zag net dat ik ook blauwe punten van dat spookje gekregen had. Is echt een stumper dat mens. Heb er geloof ik nog nooit iets tegen gezegd, of trouwens, heb haar minpunten gegeven.
@ Roanna; jaaaa er stond me echt iets van bij dat ze echt wel kunnen praten!!.. hahaha
Brenniej,snap wat je bedoelt,heb ik ook altijd als ik me vriend zie op de webcam.
Roanna,me ouders hebben ook parkieten gehad die praten,heeft wel tijd gekoste me ma zat soms heel lang voor de kooi,maar t was gelukt ze zeiden behoorlijk wat.
En die punten vind ik echt maar vaag…de ene keer lukt het wel, en dan weer niet…
Ik ga ook altijd maar het rijtje langs…hehe…
Dan maar afwachten welke lukt!![]()
Nou ik had een tijdje geleden haar of hem, (wat het ook is), ook minpunten gegeven, maar daar was toen een reden voor, dus waarom ze ze me gister terug moest pakken, terwijl het zich ook wou afmelden, is mijn een raadsel. Nouja, toe maar. Ik kan er niet wakker van liggen. ![]()
@ brenniej, ja snap dat heel goed, maar ja, je wilt toch nu niet met een brave saaie herdrik op de bank zitten? :hihi: dan maar wat moeilijker, dan is de beloning des te leuker aan het eind ![]()
@ roanna, owh das ook leuk! en dichterbij denk ik? maar was da pasar malam? een oosterse markt ofzo?
heb er zo’n hekel aan als mensen bellen en je ze dan niet kan verstaan omdat ze wel in een voilaire lijken te staan… ik zou er helemaal krankjorum van worden?! nee geef mij dan maar zo’n levensgruwelijkweerzinwekkendliefondeugendkwijelend roos-wit hondenmonstertje hoor!! hahahaha
@ roanna, ach ik zie dat je dik in de 900 zit, dus het zal wel goed met je punten komen…? :so:
Hey Bloem. Gracias. ![]()
heb ook al aardig wat punten maar de 900 of 1000 nog lang niet kan nu effe niet meer uitdelen
Bloem,weet jij als toekomstige wereld reizigster niet wat pasar malam is ???
@ Bloem: Offf course!! op zo saaie zit ik ook niet te wachten!! en de beloning… jaaaaa… die wordt alleen maar groter hoe langer het duurd…dus ik hou nog wel ff vol hooor!![]()
@ linda, dan zit er maar 1 ding op: heeel heeeeeel veel posten ![]()
@ brenniej :biggrin: :unibrow:
@ turkijelover, nee ben er nog niet geweest, weet wel wat het betekend, maar niet wat ik me erbij voorkan stellen…
je hebt er in ieder geval heeeel veeel lekker eten!;);)![]()
oww dacht dat je helemaal niet wist wat het was,was al verbaasd :dope: