pizza was lekker, niet te veel, net genoeg dat het nog lekker is… was dus een kleine pizza, nix ergs aan, maar vind dan wel dat ie een beetje duur was
@ crazymar, owh klinkt toch zalig!! en vooral: geen werk!! heerlijk toch, zon die schijnt, vrolijke mensen en idd geen stress, geen troubles alleen lekker gewoon jezelf zijn… heerlijk hoor!
@ beps, bijna de vloer erin, je laat hem wel zwoegen he? en dan als beloning op de pc en jij op de wii… lekker rustig, zag trouwens net een reclame van dat spelletje… :tssk:
net weer een uur met de reisgenoot aan de pfoon gehangen, ik zei al: over 6 weken bellen we ook weer en dan gaat het van, heb jij dit mee, heb jij dat mee, vergeet je dit niet, ik zie je over 1,5 dag!! hzhahahaa
Vandaag hele dag geholpen bij EK atletiek voor junioren, zat bij de jury, wij moesten de atleten controleren voor ze naar hun onderdeel toe mochten, was echt een super dag, leuk om mee te maken
@Linda
Alles goed hier hoor.
Wat dacht jij, maar goed de msn in de gaten houden vanavond, mss is ie ook online. Waar was ie geweest, of had je dat al een keer verteld?
@marion: hij is naar noord-ierland geweest, had m vorige week zondag per sms nog een fijne vakantie gewenst, hij was er zaterdag al naar toe gegaan, kreeg sms terug vanuit ierland
Krijg vanaf woensdag een loges, mag dan bijna drie weken op de parkiet van mijn oom en tante passen, zij vetrekken a.s. vrijdag naar kreta, hun zoons gaan ook vrijdag naar kreta maar dan met vrienden vandaar dat ik op hun parkiet mag passen, mijn ouders passen dan op de duifjes van mijn oom en tante
@ brenneij, ach maak het toch uit!! als jij HEM maar kan zien, toch? hij hoeft jou toch niet per se te zien?? hihihi
en beter dan om half 5 's ochtends, toch?