TTT deel 36

pizza was lekker, niet te veel, net genoeg dat het nog lekker is… was dus een kleine pizza, nix ergs aan, maar vind dan wel dat ie een beetje duur was

@ crazymar, owh klinkt toch zalig!! en vooral: geen werk!! heerlijk toch, zon die schijnt, vrolijke mensen en idd geen stress, geen troubles alleen lekker gewoon jezelf zijn… heerlijk hoor!

@ beps, bijna de vloer erin, je laat hem wel zwoegen he? en dan als beloning op de pc en jij op de wii… lekker rustig, zag trouwens net een reclame van dat spelletje… :tssk:

net weer een uur met de reisgenoot aan de pfoon gehangen, ik zei al: over 6 weken bellen we ook weer en dan gaat het van, heb jij dit mee, heb jij dat mee, vergeet je dit niet, ik zie je over 1,5 dag!! hzhahahaa

wow!! heb over de 1000 aan rep punten… wie s da geweest!
thankx igg!

@crazy: welkom thuis

Vandaag hele dag geholpen bij EK atletiek voor junioren, zat bij de jury, wij moesten de atleten controleren voor ze naar hun onderdeel toe mochten, was echt een super dag, leuk om mee te maken

Nog 20 dagen werken en dan vakantie

@ linda, heb je het dan een beetje droog gehouden??

Hey Linda … hoe istie? Nog iets gehoord van J. of is ie nog niet terug van vakantie?

@marion: als goed is is hij gister terug gekomen, elkaar helaas nog niet weer gesproken, alles goed verder met jou ook

@bloem: wij stonden droog zaten in een gebouw naast en onder het stadion, wedstrijd vanmorgen wel 25 minuten stilgelegd ivm onweer

@Linda
Alles goed hier hoor.
Wat dacht jij, maar goed de msn in de gaten houden vanavond, mss is ie ook online. Waar was ie geweest, of had je dat al een keer verteld?

@marion: hij is naar noord-ierland geweest, had m vorige week zondag per sms nog een fijne vakantie gewenst, hij was er zaterdag al naar toe gegaan, kreeg sms terug vanuit ierland

@marion: hou msn zeker goed in de gaten hoor

@ linda… owh spannend!!
en idd je moet niet met onweer op zo’n veld staan!!

net een berichtje van me zusje gekregen!!:wink:

Askim gedraaagt zich netjes;):wink: haha… had ook niet anders verwacht!..
En hij heeft al allemaal lieve kadootjes aan der gegeven voor mij!:wink:

Wat lieffffff…

Krijg vanaf woensdag een loges, mag dan bijna drie weken op de parkiet van mijn oom en tante passen, zij vetrekken a.s. vrijdag naar kreta, hun zoons gaan ook vrijdag naar kreta maar dan met vrienden vandaar dat ik op hun parkiet mag passen, mijn ouders passen dan op de duifjes van mijn oom en tante

owh jee… en gaat dat beest het overleven…?? hiihhi

@ brenniej, owh lieffff :wub:

oohww parkieten,… Die praten toch zoveel?? of niet??

Bloem: jaaaa Liefff…!!!..

Ik heb hem net weer op de cam gezien!!!.. pff Hij komt ook altijd op de onmogelijke tijden! precies terwijl ik met die onwijze pizza zit!.. hahaha

@brenniej: nee dat zijn papegaaien

@bloem: is niet eerste keer dat beestje komt logeren, nu de 3e of 4e keer gaat helemaal goed komen

neee maar parkieten praten toch ook,… of maken in ieder geval hoop lawaai…
maar altijd gezellig een beestje in huis!

maken idd lawaai maar ook rotzooi maar altijd wel gezellig

@ brenneij, ach maak het toch uit!! als jij HEM maar kan zien, toch? :wink: hij hoeft jou toch niet per se te zien?? hihihi
en beter dan om half 5 's ochtends, toch?