hoeveel fooi moet je nou zo’n pizzabezorger geven…??
Hallo ladies,
Net terug uit Scheveningen vriendin kwam opeens op het idee om daarheen te gaan…Onderweg veel regen gehad,maar in Scheveningen was het erg zonnig,dus lekker op het terras gezeten.
bedrag afronden naar boven
en anders wat je missen kan :teeth:
@ turkijelover, owh scheveningen!! leuk!! was het druk? veel duitsers of viel het mee??
Bloem,was wel redelijk druk,maar duitsers waren er niet zoveel.Wel veel country dansers…
Is je pizza al bezorgd?
nee nog niet en ik begin honger te krijgen!! hahahaha
owh scheveningen, heb ik zo vaak mezelf de buikpijn gegeten bij applebie’s mmmmmmhhhh :wub:
hier is het trouwens ook weer helemaal droog, zelfs de zon is erbij gekomen…
krijg het weer een beetje warm hiero met die lange broek aan…
Ik weet niet hoe het tentje heten waar wij hebben gezeten,zijn gewoon ergens gaan zitten :D.
Snel de broek maar weer uittrekken dan ,onee kan niet de pizzabezorger komt nog
Good evening ladies!
Weer lekker aan de babbel?
@Bloem-Brenniej
Lekker aan de pizza, is heel wat anders dan kippensoep, gebakken aardappeltjes, scholfilet en sla.
@Turkijelover
Leuk even op en neer naar Scheveningen.
Countrydansers? Viva toevallig niet gezien daar?
Van bijkleuren niets gekomen vandaag, toen ik klaar was met het werk was het opeens een stukkie frisser en daarna … dikke buien. Dus maar zitten snuffelen in de reisgidsen en op internet. Vanavond dan maar ff onder de zonnehemel.
@ marion, owh dat klinkt ook goed hoor! ik lust alleen geen vis, maar rondsnuffelen op internet en reisgidsen doe ik graag en mijn bruin komt uit een flesje dan is een zonnehemel nog beter!!
@ turkijelover, ach, als het maar gezellig was! hahaha
volgens mij is het al een half uur geleden… :tssk:
en nee idd maar ff de broek aanhouden tot ie de pizza bezorgd heeft… :so: maar ik hoor een brommer…
pizza time!!
Hallo allemaal,
Ben weer terug van 3 fantastische weken Marmaris. Het was lekker warm (zeg maar gerust loeiheet haha), gezellig, heerlijk, lekker en ach …ga nog maar ff door. En nu dus weer hard wennen hier. Morgen weer gewoon aan de slag en het normale leventje weer oppikken.
Sorry, maar heb niet de moeite genomen om terug te lezen. Gaat het goed met iedereen? Allemaal happy en zo? Heb alleen wel begrepen dat de baby van MK op 7-7 is geboren. Alsnog van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met de kleine man!
Iedereen een mooie week toegewenst en de mensen uit/in de buurt van Tilburg: veel plezier tijdens de kermisdagen!
dikke kus…XXX
zo vandaag boboti op. Was wel weer lekker.
welkom terug crazy mar.
@ crazy, welkom terug!! hoe heeft je zoon het gehad? ging het met slapen met zn 6-en??
alles goed met de vrienden en vriendinnen? zie je al zwart…?
@ besmile, stond bij mij ook op het menu, maar gisteren te laat om te koken en nu bedorven, maar gelukkig is het pak boboti nog wel te gebruiken, dus zal ergens van de week worden denk ik!
Crazy,welkom terug.
Bloem,en was het de moeite van het wachten waard ![]()
@crazy
Welkom terug, jullie hebben het dus weer heerlijk gehad. Super hoor 3 weken, het is je gegund.
Zo heb spleetoogjes gekregen van de Shanghai…HEERLIJK!!!
@Crazy: Welkom terug… Goed te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. En nu vaak langskomen hier hoor, we hebben je gemist!!
@Turkije lover: Heerlijk dingen doen in Scheveningen… Ach ja… Lang geleden…
Hier is op een klein stukje na( opp is 9m2, nog 1m2 over) de vloer klaar… Morgen weer een dag…
Nu lekker aan de Wii, hubbie wil de compie nl!
Zoon heeft t geweldig gehad met de blue cruise. Een hele bijzondere ervaring om een week lang met 12 mensen op een boot te zitten! En met z’n zessen in huis ging ook goed. Manlief en ik sliepen op de bank beneden, ging meer dan prima!
En met alle kenissen daar gaat t prima hoor Bloem! Heb er weer veel gezien en gesproken. Was zelfs een keer op de fiets onderweg en hoorde opeens mijn naam roepen! Huh?? Was het een oude bekende die nu ergens anders werkt. Wij reden daar dus voorbij en hij zag ons wel, wij hem niet! Uiteraard weer ff lekker bijgepraat en zo. Weet je, echt vakantie vieren doen we daar niet meer, ik bedoel, tis gewoon heel anders. Manlief en ik gaan 's morgens vaak fietsen, gewoon rondje Marmaris, ff bakkie doen bij Jan (de Wit). Boodschappies doen, ff naar strand. Ff rommelen in huis. Ach t lijkt ons leventje hier wel, alleen zonder stress, telefoon, computer, tv, krant enz. En we hebben t toch naar ons zin…echt heerlijk gewoon!
zooo ik heb ook gegeten!!!..
Bloem: was jou pizza lekker???
hehe
Mijne wel…
maar beetje teveeeel!!!
@Crazy
Welkom thuis! Fijn dat jullie het weer zo naar de zin hebben gehad. Wel weer ff wennen aan dit regenweer of niet? Maar … het aftellen kan weer beginnen toch?