Nog geen zon. Net de Brain Train voor de Wii gekregen, en Party 8… ikke is dus ff niet aanwezig :biggrin:
nou no chance hiero
heb zelfs maar ff een :idea: aangedaan want tis nu pikzwart en het hoosd!! blij dat ik vandaag nie weg hoef, die deur blijft lekker op het slot! hahahaha
@ beps, enjoy! geen idee wat het is, maar het kost vast tijd! ![]()
@ Beps: haha, braintrain lijkt mij echt leuk!!! Ik moet dat ook nodig eens doen.
@ Bloem: hier isser zon maar hele zwarte wolken. Heb net maar even de auto geregeld voor als ik vanavond naar werk ga.
@ cris dat doe je slim dan!! nix nie fietsen!
@ Bloem: Jup :). Het wordt vanavond waarschijnlijk stervensdruk omdat het restaurant vrijdag dus afgesloten was omdat het afgehuurd was door een familie. Eerlijk gezegd hoop ik dat het door blijft regenen want dan hebben we geen terrasgasten. Ik word altijd zo depressief van dit weer. Bah.
:hihi:@Bloem: Ach lekker spelletjes spelen kost wel tijd, maar is niet erg:lol:
@Cris: Ja lekker man… gewoon onzinnig zitten spelen, en toch je snelle kijken trainen zooo lekker die onzin…
Zo maar eens gewoon onzinnig van alles van het scherm rossen(niet mijn ding, wel leuk als het hier vol pubers zit) Daar de spelletjes niet veel kosten(sttt niet helemaal eerlijk!!) is het leuk ze ook hier te hebben…:slywink:
Nou dames,
Ik ga richting werk. Moet eerst rijbewijs ophalen bij mijn vriend. Daarna een andere vriend ophalen, hij gaat mee’carpoolen’ naar ons werk.
Toedeledokiee! Fijne avond nog!
werk ze cris en maak je vooral niet te druk… je hebt vakantie ![]()
@Cris: Hopelijk zet het mooie weer wat we hier ineens hebben niet door bij jou…Geen terrasweer daar hoop ik!!! Rustig aan hoor, ze wachten maar netjes op hun beurt :hihi:
Pfff weekend alweer bijna achter de rug, vliegt ook altijd weer voorbij. Nog maar even lekker genieten van vanavond. Niks op de planning dus lekker met m’n mannetje op de bank. Zonet nog even op vakantiereiswijzer gekeken, jeetje wat kunnen mensen echt ongelooflijk ze*ken over van alles en nog wat! Lekker wegblijven en ergens anders naartoe gaan zou ik zeggen.
Hoe is het verder met iedereen? Allemaal een leuk weekend gehad?
X Dia
Heeellooaaaa…
Ikke is ook weer thuis weer van werk…
Was druk…bahbah!!..
Maar ja heb er weer 10 uurtjes werk opzitten…
Even wat eten,… anders val ik om!!!..
uhm…:tssk:
ikke wilde dan vanavond boboti eten, maar gehakt is helemaal bruinig uitgeslagen, zou nog tot morgen goed moeten zijnn …
frietje gisteren al gegeten, verder nix in huis… zal ik lekker een pizzaaatje bestellen??
heb net weer een reisverslag gelezen, zitten nu in iran en werkelijk fantastisch om te lezen dat je eigen vooroordelen over bep. landen gewoon helemaal niet blijkt te kloppen…
erg leuk!
ben benieuwd of viva nog leeft…
Hmmm Bloem ikke zit met hetzelfde probleem,…
dacht dat ik nog wat had… in de vriezer…
Hmmm maar niks…
Enne ikke heb egggt geen zin meer om wat te halen!!!..
dan maar lekker pizzatje indd!!..![]()
okey lekker hoor
alleen jammer dat jij nu al trek hebt!
ikke zit te denken welke ik dan zal laten komen…
maar 10 gewerkt? vandaag? of telt het als 10 uur? mag zoiets wel??
Ja ik zit ook nog te denken welke ik zal nemen!!..
maar 10 uur werken,… tsjaaa het mag niet…!! maar ikke moet werken voor me uurtjes:(
Anders kan ik niet weggg… in september… duss jaaa…
Ik moet er wel wat voor doen!!..
en aangezien op mijn werk altijd mensen tekort zijn…en altijd crisis is…
kan ik altijd werken!..
Ohh dames… Ik maak vandaag Beef Shanghai en morgen Kofta(die “griekse” uitvoering maar dan ala turkse Bep hihi)
Als ik het helemaal niet meer weet word het de Wereld Week, en geloof me, dat word het dus deze week…
@Brenniej, das veel werk, voor een zondag…
@Bloemmie, jij vandaag bruin gehakt, ik gister bevroren gehakt…daarom gister makkelijk(er dan ik al wilde) en vandaag ontdooien!!!
@Bloem: Denk dat Viva over haar angst heen is, en op een van de country-paarden is weggereden :biggrin:
@ beps zou het??
er ligt hier een folder van de pizzastunter en wat een keus zeg!! jaiks… normaal zitten er maar 3 of 4 pizza’s tussen waarvan ik alles lust en nu… nu zitten er misschien 3 of 4 tussen die ik niet lust!! kiezen dus… uhm… :paranoid:
zooo de keuze is gemaakt :unibrow:
over een half uurtje zit ik hier met een grote dampende pizza voor mn neus :unibrow:
denk dat ik de wijn maar vast ontkurk en zal me ook maar eens aankleden, want moet toch die deur van het slot doen…