Doe maar rustig aan hoor Bep, ik doe wel open als de bel gaat ![]()
Haha… Trusten Toos…
dank je wel, komt vast goed. Ben in ieder geval moe genoeg. Oh en bedankt weer voor je puntjes
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
Speciaal voor Viva en Bep :vak02:
Ik ga mn bedje opzoeken, pffff nog 1 nachtje. Zal blij zijn als het er weer op zit.
Iedereen een hele fijne :zon02:dag.
:dag::slapen: :dag:
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
Ik heb m ff aangepast. Las nl in een van de topics op vakantievriendjes dat Summa de hele zomer in Bodrum zit(al vanaf 26 juni!)
Ohhh vandaag nog 2 weken!!!
Goedemorgen,
Iedereen nog in dromenland???
Viva,hoe heb je het gister gehad??In ieder geval geen regen zoals ik heb kunnen zien…
Goedemorgen op deze weer zo :zon: dag.
Nee hoor, ik ben al terug uit dromenland.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe het feestje is geweest bij Viva? Nou, hopenlijk komt ze vandaag nog even op de thee om dat te vertellen Ze zal nu eerst nog wel druk zijn met het opruimen van de troep, die het meestal met zich meebrengt. Maar ach, een paar sterke armen en het is weer pico bello… En Viva zo kennende, zet haar turbo aan en klaar is Annie. :unibrow:
@Bep: Nou Bep, dat scheelt alweer een plaats op het lijstje. Ben je zomaar weer eerder aan de beurt. :vak02:
Verder vandaag niet veel plannen. Het zonnetje schijnt hier weer heerlijk, alhoewel we vannacht een paar fikse buien hebben gehad.
Kan zo wel zijn, dat we vanmiddag ff de trein pakken en naar Amsterdam of zoiets dergelijks gaan.
Jullie ook nog een hele fijne zondag.
:dag:
Ikke heb al veel gedaan…overal zand hier, dus gestofzwiept… en ff naar het buurdorp(Almere) daar is de bouwmarkt open dus ff zand en schroeven voor hubbie gehaald. Hij gaat vandaag de vloer in het schuurtje leggen. Van de week de wanden en de poorten verder… Lijkt te moeten gaan lukken voor de vakantie!
Goede morgen allemaal.
De :zon02: schijnt weer lekker hier, bijna klaar met het werk voor de ochtend. Denk dat ik vandaag maar eens aan mijn kleurtje ga werken, kijk nog wat bleekjes vergeleken met andere jaren. Bikini aan en de tuin in of op naar het zwembad van zussie. We zien het wel.
Ben ook benieuwd hoe het feest bij Viva geweest is, denk dat ze nog lekker aan het uitslapen is na alle drukte van de afgelopen dagen.
@Toos
Doe maar niet te lang slapen vandaag, NU schijnt de zon, moet je zoveel mogelijk van genieten, voor je het weet is ie weer weg.
@Roanna
Treinen vandaag? Ben benieuwd waar je terecht gaat komen dan.
En voor de rest natuurlijk ook allemaal een fijne dag!!!
@Beps
Hubs nog steeds druk bezig dus, hij heeft ook geen zitkont of wel?
zo vandaag de hele vakantie betaalt. whoeoeoe. Het einde van mijn opleiding komt nu ook steeds dichter bij. Alles zit weer mee. ![]()
Meiden een fijne zondag middag
@Marion: Hubs en stilzitten??? Ja achter de compie, maar gewoon op een stoel en een boek ofzo… eigenlijk niet eens in de vakantie… Maar hij gaat lekker. Denk dat het vloertje er vandaag wel inkomt. Mss gaat hij nog wel verder met de poorten. Als hij nl niet eerst de vloer doet, loopt hij zichzelf in de weg met het materiaal dat overal ligt. Vloertje nu voor 25% klaar… Voorbereiding kost de meeste tijd…
Ikke doe lekker NIETS!!!(De was wel, maar das bijna NIETS!)
@ Toos: Je uurtjes zitten er al een tijdje op, slaap lekker!
@ Beps: wie is er nou van het lijstje verdwenen, dat jij opeens op nr. 2 staat?
@ Zon: bij wie is het zonnig dan? Ik werd wakker met heel harde stortregen. Nu isset echt heel erg bewolkt.
LANG uitslapen is niet gelukt. Werd half 12 wakker, das niet laat voor mij, wanneer ik om 2 uur naar bed ga.
@Cris: Summa. Ik zat in Aftellen(Vakantieliefdes) iets te zoeken, en ineens zag ik in haar handtekening staan dat zij va 36 juni 4 maanden in turkije zou zitten… Nou dan is ze dus al weg…
@ cristina hier is het zonnig
Zonnig??? Hier WAS het zonnig…maar de klappen zijn bijna voelbaar, en de regen klinkt zo hard, dat je zou denken dat het in huis is…
Maar goed, we hebben een droger, en hubbie zit grotendeels onder een afdak, dus is alleen gestopt toen het TE erg werd…
Ik ga dus de volgende :was: draaien
zo een onweersbuitje gehad en eventjes stortregen en nu het zonnetje.
We hebben echt raar weer in NL, ik denk dat we beter met z’n alle in Turkije kunnen zitten.
En het duurt nog zolang, maar voor viva en beps gaat het nu snel.
Zo ik heb allemaal verjaardagen gehad en nu gelukkig eventjes niks.
Morgen weer werken, mag ik bij sollicitatiegesprekken zitten.
Heb eigenlijk helemaal niks te melden, maar ik dacht heb nu eventjes tijd en laat ik dan ook maar wat iets schrijven.
Iedereen een fijne zondag!!!
Groetjes Jac
goooodddd mornink!!
gaaaaapppppp uitrek!! mn bammetjes erin, koffie half weg… ga strax ff lekker in de luie stoel een beetje lezen en een beetje prutsen enzo…
owh hier nu ook regen, tussen de zon door!
@ beps, klinkt goed hoor!
@ roanna, owh gezellig spontaan naar a’dam
@ toos, tja… als het rustig is duurt de nacht lang, als ie druk is moet je weer te hard werken enzo… nu lekker slaapie slaap doen, hebbie wel verdiend
Hier ondertussen ook zonnig!
Is iedereen buiten van de zon aan het genieten ofzo?