@ cris, het zij je vergeven hoor
en ikke ben ook zo, toen ik naar turkije ging had ik echt heel mn zomer garderobe mee (onder het mom van moeilijke maat, dus je kunt het maar beter bij je hebben)
maar ja, ik mag gewoon niet te veel meenemen, want ik moet het echt allemaal van a naar b slepen en dat moet ik echt zelf doen, en tja, als je aan het backpacken bent, dan tellen al dat soort dingen gewoon minder en ben je allicht blij als je een schoon shirt 's avonds aan kan doen…
vraag me alleen af hoe ik dat ga doen met make-up
alle reizigsters die ik gesproken heb, zijn van die geitenwollensokken types, die sowieso noooooit makeup dragen, maar ikke heb 1x per ongeluk geen makeup opgedaan en toen is er een foto gemaakt, en van die foto vraagt iedereen standaard of ik daar heel erg ziek was… dusseum… geen optie, dus ff kijken hoe en wat…
en de reis tot aan de aankomst in lhasa is vanaf maandag volledig betaald. daarna is het een kwestie van geld overmaken van mn spaarrekening, en pinnen en doen waar ik zin in heb
dus als ik eenmaal in zuidoostazie ben en ik vind het helemaal nix, dan houdt nix me tegen om niet ergens anders heen te gaan… nix ligt vast vanaf 2 okt geloof ik… dus alle vrijheid…
misschien hop ik wel naar ozzyland, (dan gaat het alleen rapper met het geld, maar goed) of vind ik het nix, dan ga ik terug naar NL of naar huis… alles kan, alles mag, nix moet, alleen het geld, als dat op is, dan is het echt gedaan…
@ brenniej, jaaa tuurlijk! dat is ook zo, in een hostel of restaurant of bij bezienswaardigheden kom je elkaar telkens weer tegen
maar t was toch al erg leuk om echt samen te zijn, samen uit, samen thuis, vooral de voorpret, de route dilemma’s enzo…leuker met 2
maar als het niet verder klikt of we zijn elkaar beu na een week of 4, dan is het wat mij betreft ook goed, dan ga ik zo weer verder (denk ik, heeeel stoer… uhmum…ben eigenlijk maar een miezerrig onzeker muisje hoor!)
@ Bloem: 1 groot avontuur ;). Lijkt me trouwens wel apart, reizen met een man! Mijn vriend weet bijvoorbeeld ALTIJD en OVERAL de weg te vinden. Hij is ook veel minder verstrooid en gedrgaagt zich heel anders. Eigenlijk vind ik het echt heel fijn om een man om me heen te hebben, die staan meestal met 2 voeten op de grond, terwijl ik daar ergens drie meter boven zweef.
hahah,… Jaaa
Maar het kan,… en ik denk dat je zo maar niet moet denken, en als het gebeurt… komt er vast weer iets anders op je pad…
Weetje ik denk altijd maar zo… Over al waar je bent… je bent nooit alleen!!..
En in situaties dat je denkt dat je ff niet weet wat je moet doen,… Weet je het wel,… en red je jezelf er zo uit!!!..
@ brenniej, nee ben ik ook niet bang voor hoor! enige waar ik me zorgen om maak is mn gezondheid en of alles wel goed gaat enzo, maar op de een of andere manier red ik het altijd net op tijd naar de plee en speelt mn lichaam gewoon een spelletje met me, maar dr is toch nix wat ik eraan/ ervoor/ ertegen kan doen, dus gewoon voorzichtig zijn
@ cris, jij snapt em! 2 van die hysterische verdwaalde wijven!! hahahaha, weet niet of hij een ingebouwde GPS heeft, maar dat merken we vanzelf, en ach verdwalen… ikke weet toch bij voorbaat niet waar ik heen ga, dus als ik het niet in 1x kan vinden, is dat gewoon een omweg om wat colour local op te snuiven
nee, heb aan hem bepaalde eigenschappen bemerkt die ik allicht mis en ik merk dat hij mij bepaalde dingen laat doen, omdat hij er allicht niet zo’n ster in is… allemaal goed, we zien het allemaal wel, tis allemaal interactie en de dingen die anders gaan dan gepland zijn vaak achteraf het leukste en deels daarom plan ik maar zo min mogelijk!
ik vind het echt heel sneu voor al die mensen die denken dat ze hier op een turkijeforum zijn en dan al die lange rare droom/werk/niet-turkije-reis verhalen moeten doorworstelen :hihi:
weet nog dat ik enkele weekjes geleden aan het kijken was om cynthia en marion in te halen qua posts… zit er nu bijna 3000 boven :eek: nog 6 weken voor nog eens 3.000 voor die 7e ster…? zou het lukken? :unibrow:
@ brenniej, truste!! slaap lekker en werk ze voor morgen
@ cris, kijk… jij snapt em! vrees dat we die nog heeeel vaak gaan gebruiken
tandjes gepoetst, vind het toch wel tijd worden om lekker van mn weekend te gaan genieten… lekker in mn zachte, grote, leasebedje!!
bij mij gaat het :idea: uit
allen die nog na mij komen: een fijne avond en welterusten
@ beps, goedemorgen… :unibrow:
tot morgen!!
Helemaal niet sneu, wie het niet wil lezen kijkt er maar overheen. Babbel maar lekker door want over even moeten we je gaan missen hier. Willen nu dus nog optimaal van je genieten
Tuurlijk gaat de 7e ster lukken voordat je gaat. En in die tijd dat je op reis bent halen we je gewoon weer in
Ik moet denk ook richting mijn bedje. Weer een dag voorbij. Weer een dag dichter naar een antwoord uit Schotland!
Poehee, dat wachten is niets.
Morgen eerst maar eens lekker uitslapen. Daarna niksen, daarna werken. Daar verheug ik mij niet op.
Zeven avonden gewerkt, 10 avonden te gaan!! Ennnnn! De oetlul van een barman is op vakantie en nu staat een vriend van mij achter de bar, die via mij bij dat restaurant gekomen is, een stuk gezelliger natuurlijk!
@Viva: wat een geluk, hele dag droog geweest. Hier regent het nu pijpestelen. Was het een geslaagd feest. Zal vast wel met zoveel voorbereiding. Wat vond hub ervan??
Ha lieverds, midden in denacht ff jullie na zitten lezen, @Lieve Bloem, vertel zoveel mogelijk over je reis en je gedachten erover, verveeld ons nooit!!! Verder allemaal, heb wat teveel gedronkrn dus weet het allemaal niet meer, maar laf-joe-ol!!! O ja, kreeg net sms van Crazy dat ze thuis is, na 2 uur vertaging, maar wel super leuk gehad. Spreek haar morgen… Dikke xxxxxxxxxxxxxx allemaal…