Is dat alles wat je meeneemt, 12 kilo aan bagage? Hij moet inderdaad goedzitten anders is een last en ben je het zo zat
@ toos, ikke ga mn uiterste best doen om em onder de 15 kilo te krijgen… heb geen idee, maar ikke moet het allemaal zelf dragen, dus hoe lichter, hoe beter!!
@ Bloem: gaat dat lukken met kleding, handdoeken, tent, schoenen… ??
ik ga ff voor de buis hangen
Prettige avond nog allemaal
heee!!!
Nouuu zegggg wat mij nou overkomt!!!
Kom ik rond 4 uur thuis van werk… ik zet me laptop aan, pak wat te drinken,…tussendoor bedacht ik nog even leker te gaan douchen!
Eenmaal klaar, dacht ik nou eventjes liggen op de bank, mee beentjes waren een beetje moe!!!..
Nou egt… Ik wordt nu net wakker…:S:S:S
jeetje, raam wagenwijd open, aan de straatkant en ik lig hier al de hele tijd te slapen!!
Hmmzzz gelukkig staat alles er nog!! haha…
Ik ga is ff bijlezen, want jullie hebben weer een hoop gekletst zo te zien!![]()
@ brenniej… oei!! en? dorst? al gegeten?? nu kun je strax natuurlijk niet meer slapen!!
@ cris, tent??? ben jij mal??? ga toch geen tent meezeulen als je voor $ 5 een nacht kan slapen in een kamer met airco en douche?? ikke neem 2 afritslange broeken mee, 1 lange broek (misschien laat ik em thuis) korte broek, 4 shirts met korte mouwen, 4 zonder mouwen, 1 fleecejas, neem nog 1 longsleeves shirt mee, 4 paar sokken, 2 bh’s, en ik denk 7 of 8 slipjes… 1 handdoek ter grote van een lucifer doosje, 1 handdoek ter grote van 2 luciferdoosjes en allemaal mini’s aan toiletartikelen… dan mn slippers aan, mn schoenen mee en dan allemaal andere meuk, zoals zaklamp, boekje, regencape, medicijnen etc etc…
dus… ik heb het al 10x opgenoemd en tis niet veel, maar tis nog veels te veel als ik andere mensen hun packlist lees… dus allicht kan ik nog het 1 of ander schrappen…
maar goed…
ikke ben helemaal gedoucht en helemaal rozzig
meteen alles weer glad, zo ff nageltjes knippen, heb ook meteen een zonnebank kuur uit een flesje genomen (ikke heb er nog 3 staan, thanks to beps… als ik die op wil maken, moet ik elke dag 3x smeren en zie ik strax zo zwart als een inboorling!)
Bloem,… Nou jaaa honger en dorst jaaa echt wel haha…
maar heb maar ff een tosti gemaakt…
maar ben nog wel heel erg moe,…dus het zal wel meevallen strakjes…ik had het gewoon echt ff nodig geloof ik!..hehe…
Enne het begint al allemaal te kriebelen bij je he!!!;)![]()
als jij nou gaat, hoef ik nog maar 3 weekjes te wachten!!!jajaaa!!
Ik tel met je mee hoorr!!!
@bloem
Ik mag niet mopperen met hubs, hij maakt alles. Auto, wasmachine, tv, computer enz enz en verbouwt ook ons hele huis. Schilderen, behangen, stucadoren, timmeren, metselen enz. Wij hebben nooit ergens een monteur oid voor nodig.
@ mandy : WELCOME!.. :biggrin:
@ mk, handig dus… zo een zou ik ook wel willen hebben, maar ja, moet ie dus ook van dierentuinen bezoeken houden, en reiskriebels hebben, geen kids willen en vooral erg donker, lang, knap, communicatief vaardig EN LIEF zijn… mmmmmhhhh…?
@ brenniej, ja besefte me laatst echt dat het op begint te schieten, nog maar 6 weken werken… das te overzien… als fransijn terugkomt heb ik mn laatste werkdag gehad! en fransijn zal allicht beamen dat die dag veeeels te snel komt…
over terugkomen gesproken ![]()
crazy zal ook wel weer eens aanwippen binnenkort en allicht filiz ook met een weekje of 3 ofzo??
Als hun het hebben gehad, hebben wij het nog voor ons!![]()
Bloem, ga je eigenlijk alleen weg…Als ik vragen mag of met vriendin/reisgenoot???
@bloem
Je hebt wel errug veel eisen hoor ![]()
Volgens mij treft viva het echt wel, de hele dag mooi weer en nog steeds. Net nog ff de buienradar gecheckt, niks te zien! Super voor haar!!
Ik ga slapen, tot morgen allemaal.
Slaaap lekker!!!..
@ mk slaap lekker
denk dat we het morgen wel horen van viva
@ brenniej, off course, vragen mag hoor… weet alleen niet of ik antwoord geef ![]()
nee, eerst zou ik alleen gaan, kreeg een mailtje van iemand. die wilde hetzelfde, dus een beetje heen en weer mailen, bleken we echt exact dezelfde planning te hebben en ook nog eens met dezelfde vertrekdata… dus tja, msn, mailen etc etc, keertje ontmoet, klikte echt heel goed, dus toen hebben we besloten samen te gaan…
was anders ook wel alleen gegaan (zeg ik heeeeeel stoer…uhum) maar dit geeft toch wat meer vertrouwen en houvast, dus we gaan met zn 2-en… tis trouwens een man hoor, en we kunnen het gewoon goed vinden… dus dat treft… we zien het allemaal wel… mn doel is nepal en daarna zie ik het wel
allicht heb ik na 1 week thailand er spuuggenoeg van… nou… ga ik toch gewoon ergens anders heen :hihi:
Jaaa indd!!!..
Wel supertof dat je het gewoon doet!!!
En indd,… ik denk dat het wel beter is dan dat je alleen zou gaan…
Kan je toch nog met iemand overleggen of wat als er iets is,… 2 weten vaker meer als 1…![]()
@ Bloem: okee, van die tent is inderdaad onzinnig. Soms kraam ik rare dingen uit ;). Marrehm, klinkt inderdaad niet veel. Lijkt me echt moeilijk, ik neem meestal ZOVEEL kleding mee… Voel me nu ook echt heel erg materialistisch schaam schaam!
Hoe zit dat nou… Stel je hebt idd genoeg na Thailand, heb je dan geld om nog een ander plan te trekken? Of heb je tegen die tijd alles al betaald enzoo?
ja dat idd en toch dat je het kan delen
dat er iemand is die jou met het rode plein, chinese muur etc op de foto zet, en dat je niet met allemaal van die arm-afstands-do-it-yourself shots staat, iemand die op je tas past als je ff bent plassen
iemand die ff wat drinken en een cracker haalt als je heel de nacht hebt lopen spugen en echt te beroerd bent om op te staan
maar ook iemand voor leuke gesprekken, lange gesprekken en stiltes, blikken van verstandshouding etcetc
tot nu toe heb ik best veel in mn uppie gedaan, gewoon, bij gebrek aan gewillige reisgenoten met geld, maar tja… valt toch een beetje tegen en als dame alleen zit je voor het donker gewoon binnen en das ook een bietje sund!
Jaaa,… Indd…
Nu zal je tijdens je reis, ook wel wel veel mensen leren kennen natuurlijk!!En volgens mij heb jij daar zeker geen moeite mee!;)… maar ja die komen en gaan weeer natuurlijk!!..
Maar vind het egt tof van je dat je het zo aandurft…
Bij mij staat het ook nog op me verlanglijstje in de toekomst…
Ben ook wel een avontuurlijk typje!![]()