@mk: Weer een stap vooruit als ze in het grote bed kan slapen. Is wel leuk he
Ga een bakkie koffie doen buiten, tot strakkies
leut ze toos!!
@ Bloem: Ik verbaas me ook nog steeds over de asociale jeugd in Rotterdam, die dan Nederlandse kinderen zijn van buitenlandse ouders… Ik kan niet normaal voorbij lopen zonder nageroepen te worden (niets boeiends, gewoon zo van: ‘meisje, meisje, meisje! sma, sma!’ etc. Als je met een jongen loopt is het helemaal raak. Dan voel je gewoon dat ze die gozer lopen uit te dagen door dingen naar het meisje naast hem te roepen…
En we schijnen inderdaad agressiever te worden met de jaren. Laatst is er zelfs nog een man in Alkmaar doodgeschoten/gestoken omdat hij jongeren erop aansprak nadat ze eieren (ofzo) zijn auto in hadden gegooid!!
Leuk volk, nietwaar?
Een hele goede avond.
Zo, ben er ook weer en heb het inderdaad overleefd. Nee hoor! Geintje. Ze hadden erg hun best gedaan om iets lekkers op tafel te zetten. Twas weer even gezellig zo! ![]()
Nouja, als ik zoiets zou hebben Bloem, zou ik allereerst toch wel even naar mijn bank gaan en vragen om uitleg. Is die gesloten zou ik inderdaad wel even wachten tot maandag en zou er zo’n meiske of manneke op het callcenter niet mee lastig willen vallen. En dan erbij…brutaal doen, tegen wie dan ook door de telefoon, is al helemaal niet netjes.:finger:
@Toos: Leuk manneke staat daar te springen bij je handtekening. Ben je zo blij dan?
@Beppie: Mooie hondjes zeg!
Onze overburen hebben sinds 2 weken ook een heel leuk klein hondje. Zo’n pikzwart mopshondje van Ma*rtpl**ts gehaald. Zo kjuut is dat beestje en hij blijft ook klein. En dan zijn naam… …Bumper. ![]()
@Marion: Ja, ik ben dat ook altijd gewent dat we met meerderen op vakantie gaan en soms mis ik dat dan wel, maarja meestal als we er zijn vind ik het ook wel lekker met manneke alleen. Hoef je met niemand rekening te houden. Ha, ha. Daarom doen we nu beide. :vak02:
@Bloem
Tuurlijk is er nog hoop dat je gaat settelen. Wacht maar tot je HEM tegen komt, dan wil je niet anders meer ![]()
Dacht al wat ben ik warrig de laatste tijd, blij te horen dat dat komt omdat ik zo slim ben ![]()
@Toos
Goede morgen!
Zou me ook niet zo druk maken van wie het af kwam als ik geld gestort kreeg. Jammer dat het ook weer terug moet als het niet voor mij bedoelt was.
@MK
Kan M. nog ff rustig aan het idee wennen dat dat grote bed toch echt voor haar is. En tegen die tijd dat G. uit de wieg gegroeid is is ze beretrots dat de grote zus in dat grote bed mag slapen.
Schelden, agressief gedrag, discriminatie en al die andere rottigheid. Heb er een grote schurft aan. Wordt echt hoog tijd dat het tij gaat keren en iedereen elkaar weer in zijn waarde laat.
@ cris ja… hadden we het al eerder overgehad… waar moet het heen met ons tegenwoordig??
wel iets anders leuks… ik liep dus te zwoegen en te ploeteren… grote backpack op de rug, wandelschoenen aan, wandelbroek… helemaal verhit…
kom ik een oude man in zo’n rolstoelkarretje tegen met zn vrouwtje achter de rolator erachteraangedribbelt…
zegt ie bij het passeren: hebbie er nu nog geen genoeg van…
duurde even voordat ik het door had, maar zei toen: nee nee, hoor… ik oefen vast voor volgend jaar… ![]()
lachen!! hahahaha
@ roanna, nou ja, kom op zeg: een BIJSCHRIJVING!! wees blij zou ik zeggen! maar goed…
wat hadden ze gekookt voor je dan??
en dames, zou viva het drooghouden?? die dribbelt nu door de tuin met ronde 7 van de lekkere hapjes, lachend en pratend, haar mannie glundert en trots dat zijn wijffie zo’n mooi abrahams-feest voor hem geeft ![]()
:unibrow:
da is em idd!!
@Bloem: Dan nog! Ik wil wel weten hoe en wat, voordat ik het opmaak. :unibrow:
Hij had (want zij had ook gewerkt) kip met champions in zo’n speciaal sausje met wijn erbij, gemaakt. Verder nog van die gebakken aardappeltjes die nog in de schil zitten en nog stokbrood, rauwkost met allerlei sausjes en een toetje. Al met al heel eenvoudig, maar heel lekker! :nod:
@ roanna, zo eenvoudig klinkt dat toch niet?? ze hebben echt ervoor in de keuken gestaan en geprobeerd jullie te verwennen. ik vind het lief
en ja, tuurlijk wil je dat weten, maar dan nog, kan toch ff wachten zeg!! hallo, relax, chillllll… hoe opgefokt ben je als je over zoiets compleet uit je panty gaat??
Oke Bloem, maar dat zei ik al, dat ik er tot maandag mee zou wachten en niet de mensen van de helpdesk er mee lastig zou vallen. En dat die dame wel uit haar panty gaat en zo brutaal tegen jou doen, hoort inderdaad niet. Ik kan me voorstellen, dat je dan echt baalt. :drool:
Maar natuurlijk waren wij blij met hun dinertje.
Zul je mij ook niet horen ontkennen hier.
en je buikje weer rond!!
heb je wel ff geholpen met de afwas, of hebben ze daar een machientje voor?
poehee ikke merk dat ik best moe ben, krijg je van al die buitenlucht enzo he?
denk dat ik strax eens lekker van de 45 dagen naar de 44 dagen ga snurken, en dan heeeel lang lekker blijven liggen morgen en me nog een x of 100 omdraaien en verder soezen in bedje :wub:
@ Bloem: pfff, t zit er echt aan te komen, je gaat ons echt verlaten!! T komt dichterbij en dichterbij!! Nog maar 31 dagen werken!! Ik moet er nog 11, bah bah bah!
Anyhow, ik ben nog steeds aan het vogelen met die weblog.(kristinaa.web-log trouwes). Jammer dat je niet van je Typelists een soort van ‘links’ kan maken… Ik wou namelijk mijn Roemenie project op mn weblog plaatsten maar dan komen alle berichten daarover gelijk op mn 1e pagina, enzooo…
Alsje gaat slapen: slaap lekker. Droom maar weer raar ;). Dat doe je altijd! En van buitenlucht word je inderdaad moe, maar je gaat er ook HEERLIJK van slapen! Tis trouwens nog wel vroeg zeg!
owh ikke ga ook nog nie slapen
verheug me er alleen al wel op!! :biggrin:
ga zo eerst douchen en lekker poedelen en prutsen enzo…
maar snap niet helemaal wat je bedoelt met die typelist en dat je alles op je 1e pagina krijgt…
enneuhm… leuke weblog hoor
![]()
alleen zijn de lettertjes een bietje aan de kleine kant!! vooral op dat zwarte zeg maar!!
[quote=“Roanna, post:725, topic:30681”]
@Toos: Leuk manneke staat daar te springen bij je handtekening. Ben je zo blij dan?
@quote]
Ja blij dat ik over een weekje of 9 weer richting AD ga
Viel het mee met zo’n backpack sjouwen bloem?
@Roanna: Gezellig toch zo’n dinertje
Goede avond dames,
Zo ikke is ook weer thuis,niet zo veel geshopt 1 shirtje dus en nog wat prularia en 60 oranje rozen voor me mams zijn altijd mooie bossen daar aan de gracht voor weinig…Erg gezellig gehad en tussen de middag lekker gegeten aan de gracht in het zonnetje.S’avonds bij vriendin,man en kid patat gegeten en de kleine in bad gestopt en nu dan weer thuis.
Mandy,welkom hier.
Bloem,wat een onbeschoft w*f om je zo uit te schelden aan de telefoon,pfff en je kan helemaal niks terug doen en moet nog beleefd blijven ook,knap hoor.Zou niks voor mij zijn
@ turkijelover, is ook nix voor mij hoor ![]()
@ toos, het viel wel mee, hij was bijna leeg. had er was van 4 dagen in, 5 boeken, 3 videobanden, 7 dvd’s en da was het…
was wel goed dat ik het gedaan had, want na 2 sec schuurde er een klippie over mn blote armen, dus die heb ik ff verschoven enzo… en vreemd genoeg held ie een beetje naar rechts, dus moet echt binnenkort met 12 kilo erin ff goed aanpassen (er zitten iets van 15 bandjes die je kunt verstellen, verschuiven etc etc…)
@Viva: Hoop dat jullie een geweldig feest hebben gehad, in ieder geval droog gehouden. S6 met opruimen morgen
Ga er weer van tussen, omkleden en over een half uurtje richting werk.
:slapen: lekker voor straks en morgen een fijne :zon02:dag:kus:
:dag::dag: