TTT deel 36

@beps
Wat een schatjes beps!
Nee, M. slaapt nog niet in haar nieuwe bed. Daar is ze toch echt nog een beetje te klein voor, ze komt er steeds uit. Hij staat wel heel mooi, toch weer veel mooier dan in de winkel. Nu kan ze er rustig aan wennen en misschien af en toe wat proberen. Als G. straks uit de wieg is gegroeid, dan moet ze pas echt naar het grote bed.

@Cris
Neem toch echt wel aan dat het hersenen zijn, met zaagsel kom je echt niet in Schotland op school :wink:
En die strippenkaart … je was gewoon met je gedachten ergens anders.

@Beps
Wist niet dat jullie altijd met je ouders op vakantie gingen. Zal idd dan ook wennen zijn voor jullie. Moeten we allebei op jacht dit jaar, jij zoekt een slachtoffer om op te mopperen en ik naar iemand voor de typische vrouwenpraat.

@MK: dat zei je van de week al, maar ja nu het “echte” bed er staat, kan het soms dat ze ineens omslaan. Gewoon afwachten dus…

@Marion: Meestal om het jaar. Maar nu hadden we ook weer zo geboekt dat we 1 week samen in dat app zouden zitten. Nu ja, ook heeeeeeerlijk met alleen hubs hoor…heus…

zo dammetjes
ikke ben ook weer terug

eerst rustig naar huis gehobbelt en toen meteen in mn backpack-outfit gehesen, wandelschoenen aan, korte broek, hempie, en de rugzak op, ff wat vuile kleren erin, boeken, dvd’s en cd’s en nog een ditje en aan de wandel…

heb eerst 25 minuten gelopen eer ik op het station was, toen 20 minuten bussen en toen nog eens 20 minuten naar huis van mn ouders gehiked. toen de hondjes gepakt en naar het bos gegaan. was heerlijk, niet te warm, niet te koud, lekker aangenaam en rustig, heb een uur nog gewandelt en ben geen kip tegengekomen. hondjes waren moe (ik ook) en toen weer naar huis
pa en ma waren wezen winkelen geweest, maar gelukkig wel thuis… heeft mn pappie me nog ff thuis gebracht, want mn voetjes stinken er ook af… poehee… valt toch niet mee allemaal… denk niet dat ik met 45 graden door de jungle ga hiken, maar goed…

@ marion, dus er is nog hoop voor mij? dat ik ooit settel enzo? nee, ikke heb het ook niet zo drukte en mensenmassa’s maar goed, je weet wat je wel of niet mist…
en mbt die vakantie… tja, als je ff een mooi hotelletje uitzoekt, zijn er vast genoeg andere dames om mee te babbelen en te roddelen enzo. t zal cker anders zijn, maar allicht ook helemaal leuk. enneuhmmm: je gaat!!

@ beps, was het leuK? geen ondeugende karaktereigenschapjes ontdekt? wil je nog steeds… en allicht niet zo belangrijk, maar hubs ook nog? ist motorhome al af?

@ cris, waar had je die buskaart dan gelaten dat je na 20 minuten wandelen em zo weer terug had? errug apart, maar ja, slimme intelligente mensen zijn soms wat warrig in de uitvoering :wink: ik ken het helaas ook

zo…lang verhaal al weer
maar goed, al met al toch een leuk einde van de dag, maar wil toch ff het begin ook vertellen
ikke dacht dat ik van 10 tot 2 moest werken, kom ik om 9.45 op mn werk: krijg ik te horen, je moest er om 9 uur zijn…
ikke: uhm, is dat zo? ik dacht 10, nou ja goed, lang verhaal ff kort maken, ik had me vergist
maar goed, het was dus 10 voor 10. dus ik dacht: dan begin ik gewoon om 10 uur
dat had die persoon dus niet verwacht, die had verwacht dat ik meteen zou beginnen, omdat het druk was
maar ja, tis altijd druk bij ons de laatste maanden, dus whats new, ik log in om 10 uur, ik krijg betaald vanaf 10 uur, dan ga ik toch niet eerder beginnen? ja soory hoor, tis al overwerk he?

anyway,. 10 uur begonnen
krijg ik een 3e of 4e telefoontje
mevrouw had een bedrag ONTVANGEN en had dit beluisterd via de foon, ok, maar ze wilde nu van mij weten van wie ze dit geld had ontvangen… nou ja, dat kan en MAG ik niet zeggen, richtlijnen, geen ja geen nee, mag gewoon niet, heel rechtlijnig, i know, maar goed…
weer ff korter maken… ik heb wel vaker boze, ontevreden mensen aan de lijn… ik ben wel eens asosociaal genoemd, gemeen, onaardig, onvriendelijk, onbehulpzaam etc… niet lief, niet netjes, maar blijkbaar denken mensen dat tegen mij te kunnen zeggen
maar deze mevrouw was zo kwaad over het feit dat ik niet mag vertellen van wie ze het geld had ONTVANGEN ( jaja… ontvangen!!) dat ze me gewoon uitschold voor: t*ring wijf
toen hing ze op… ik heb echt 5 minuten naar adem zitten happen…
hoe durft ze?? wie denkt ze dat ze is? ik was ZO ONTZETTEND KWAAD!

maar goed, gaat nog verder, rij in de bus op de snelweg en zie een auto langsrijden, die draait het raampje open en gooit gewoon een zak Mc Do eten uit het raam… zo met zak en al, ik zag frietjes dwarrelen en een half broodje

en dan denk ik dus echt: WAAR GAAT DIT HEEN? WIE DOET ZOIETS? ZIJN DAT OOK NEDERLANDERS?? ik schaam me rot dat ik tot dezelfde mensen behoor…
zomaar eten weggooien en dan ook nog op de snelweg uit het raam, zomaar mensen uitschelden echt…
wat een rotochtend dus!! maar goed, nu gaat ie weer helemaal toppie hoor!!

@ viva, hoe gaat het? lukt het allemaal nog? hier is het nog steeds droog… ik hoop bij jou ook!!

@ toos, alweer wakker??
@ brenniej, lekker gewerkt?
@ turkijelover, lekker geshopt…?
@ cyn, en leven je ouders nog, hebben ze lekker gegeten?
@ roanna, leef jij nog? ook jij lekker gegeten?
@ mk, is het mannie gelukt het bedje inelkaar te zetten in 1x of was het zo’n gevalletje met swodse srofskes?

owh ja
en had eigenlijk heel verantwoord boboti op het menu staan
maar helaas… om half 8 nog een uur koken met dooie voetjes
:paranoid:
dus frietjes gehaald
snackbar op de hoek is gesloten, dus 1tje verder
kipnuggets waren wel lekker, kroket niet en de friet heb ik maar weggemieterd… brbrbrbrrr…

heb ff t stukkie hierboven aangepast…
anders valt het zo op zeg maar…

@ Beps: jaaa, ik heb al eerder plaatjes opgezocht van dat soort dat je wou, echt prachtig :D.

@ Bloem: aah, een goed begin van de dag dus… Bummer. Ach, gelukkig is de dag goed afgelopen. Strippenkaart: ik was op weg naar Den Haag CS. Toen ik er was merkte ik dat ik em kwijt was. Toen ben ik terug gaan lopen in de richting waar ik vandaan kwam. Dat was dus ongeveer 30 minuten lopen.

Ik raak laatste tijd vaker dingen kwijt, net zoals met het vest… Kwam ik na mijn werk thuis (vorige week) was ik mijn vest kwijt! Ik samen met mijn moeps op de fiets (het was half 1 's nachts) de weg naar mijn werk terug gaan fietsen. Vest gevonden, vlakbij het restaurant! Ik had hem namleijk ipv IN mijn fietstassen gelegd, EROP gelegd. En ja, dan blijftie niet liggen he ;).

Bloemmie: Je zou ze door die telefoon trekken toch… Maar goed, laat ze… En nee, ze zijn volhardend, redelijk hard(bonken dwars door elkaar heen haha) hebben uithoudingsvermogen… EN ook nog heeeel lief voor de baas…JA daar gaat het om…

Ben weer eens dood, maar ja 2 uur door zand lopen is vermoeiend,… EN het zonnetje in mn gezichtje heeeeerlijk

:thumbsdown: Lekker beginnen zo Bloem. Gaat ie nu weer?
@Beps: Wat een leuke honden zijn dat
@Cristina: Alzheimer kan ook vroeg beginnen:drugged:

Heb wel goed geslapen, ben even wakker geweest om half 2 ,daarna toch weer in slaap gevallen.

@ Bloem: Je moet maar zo denken: die mensen zijn gewoon DOM. Ze weten niet beter, vinden zichzelf het belangrijkst.

@Mandy: Ook namens mij welkom op dit verslavende super gezellige forum

@ toos, en nu helemaal groggy? hoelaat moet je beginnen??

@ cris, ikke had dat ook in gran can… was ineens alles kwijt en weer terug enzo… dacht dat het toen door de drukte en de stress van het werk kwam, maar goed, was altijd redelijk georganiseerd, maar tis nu echt weg… voorgoed vrees ik!

@ beps, alleen dus maar nog meer bevestiging!! leuk!!

@Bloem: Snap niet dat iemand boos wordt over een ontvangen bedrag. Zou me een worst wezen van wie het was

@bloem
Wat erg van die mensen en dat moet je ook nog vriendelijk blijven…
Het viel mee met de schroefjes, hij zat gelukkig snel in elkaar.

@ cris, owh ja, dat weet ik ook wel
maar waar gaat het heen met deze wereld dat mensen zo self-obsorbed zijn, dat ze niet doorhebben dat ze iets onmogelijks vragen en dat ik gewoon mn werk doe en dat ze vervolgens gewoon echt gaan schelden… snap ik gewoon ECHT niet…
ik zou het lef niet hebben om iemand die mij op zaterdag te woord wil staan zo toe te spreken hoor!!
maar goed… tis dus niet zozeer het uitschelden, maar gewoon de schaamte dat dat blijkbaar kan in NL en dat zo iemand zich daar niet voor schaamt en dat zo iemand zichzelf, net als ik mens en nederlander mag noemen…

@bloem
Moet ze internetbankieren nemen, kan ze zelf zien van wie het afkomstig is.

@Bloem: Ben normaal al warrig, is nu een beetje erger.:frown:

@ toos, ja idd, ontvangen ook nog eens he? kijk: afschrijving, okey kan ik me iets bij voorstellen… maar goed
what goes around comes around!

@ mk, dat valt weer mee, is jouw mannie zo’n handige harry??? :smiley:

@ toos, ja zei ik ookal, maar dat kon niet ofzo
en tja… we zijn allemaal wel eens wat verstrooid enzo… hebben gewoon te veel aan ons hoofd!!