jaja tuuuuurlijk
alsjeblieft cyn laat je toch niet zo dingen op de mouw spelden
het is daar 50 graden geweest, alles is zo dor en droog als wat
een keer je glas verkeerd neerzetten en je hebt een schroeiplek in het tafelkleed van de hitte…
dit soort berichten zijn er altijd, de koeren, de grieken, concurrerende restaurant/ hotelhouders blablablaaaa
Ik moet nu dringend even aan de slag , het huis schreeuwt om schoonmaken en opruimen , de boodschappen moeten nog gehaald en de tijd gaat veel te snel.
@Roanna
Laat het je lekker smaken vanavond, leuk zo’n zoon. Hoop dat de mijne dat over een jaar of wat ook eens voor ons gaat doen.
@Mandy
Pffffffff kan me voorstellen dat je je zoon mist. Zou er niet aan moeten denken om die van mij 6 weken te moeten missen, zou gillend gek worden. Was daarom alleen al mee gegaan op vakantie, tijdens de reis verstand dan maar op nul. Het idee alleen al om zolang op vakantie te mogen naar Turkije … :drugged: … heerlijk.
Het is natuurlijk niet te vergelijken met een vakantie in een hotel. En voor jou is het natuurlijk allemaal gewoner denk ik, je zult in al die jaren al zo vaak daar geweest zijn.
@Bloem
Ging jaren geleden wel altijd mee maar het is zooooooo druk daar. Je staat tegen elkaar aan geperst met je drankje, dan nog 45 minuten in de rij voor het toilet. Moet er echt niet meer aan denken. Hoef niet zo nodig meer overal bij te zijn. En … moest nog een paar fotootjes raden dus heb me prima vermaakt.
@ marion, daarom heeft mandy allicht er ook 2 hahahaa
@ cyn, ja tuurlijk, tis verschrikkelijk, maar elke keer als er ergens brand is dan gaan de meest wilde verhalen de ronde. daar moet je echt doorheen prikken, allemaal van die heethoofdige mannetjes, die dit soort dingen roepen, als je daar in mee gaat, groeit de haat alleen maar meer
@ marion, heerlijk toch dat je niet 24/7 bijelkaar hoeft te zijn
ieder zo zijn eigen ding toch?
en ik wist wel dat je het er niet zo op had, 4 dagen carnaval is al te veel, dus zoiets massaals is ook niet echt jouw ding…
@ mk, welkom op deze zaterdag
hoe is het met de kleine en de grote madama?? alweer 2 weekjes oud! ben je al lekker met em aan de wandel geweest? nog veel bezoek gehad, of lekker rustig tutten en frutten?
Zou je nu niet zeggen dat ik vroeger zo’n feestbeest was he? Was toen ieder weekend 3 dagen feest voor mij. Iedere kermis in de buurt moest ik 4 dagen heen. Liefst een week lang naar de vierdaagsefeesten. Kon me niet laat genoeg worden allemaal en als het moest sloeg ik rustig een nacht over.
Heb genoten toen en lekker uit kunnen razen. Wilde haren verdwenen, meestal tenminste, nu rust genoeg in mijn lijf om er helemaal te zijn voor mijn manneke.
Ik zit inderdaad stiekem wel een beetje spijt te hebben van mijn beslissing, maar aan de andere kant is het heel zo slecht nog niet om een beetje afstand van elkaar te hebben soms.
Straks als ze terug komen hebben we van twee kanten een hoop te vertellen en is het extra leuk om elkaar weer te zien. En een beetje extra aandacht voor mijn jongste is ook weleens fijn.
Ik ben behoorlijk verwend waar het Turkije betreft dus een jaartje overslaan is geen enkel probleem.
Ik heb ze net gesproken een en al geklaag over de hitte , en ik maar klagen over de regen…heerlijk gesprek.:teeth:
@Mandy
Is zeker niet verkeerd om af en toe ook eens wat tijd voor jezelf te hebben, en die kleine geniet natuurlijk volop dat ie nu alle aandacht van mama voor zich alleen heeft.
@Marion: We zijn met de fokker, de mogelijke mama-hond en een andere teef en reu van hen wezen wandelen… Zo leuk… anders moet je gewoon ff googlen…op shiba inu… Zoo lief, niet groot, en wel pittig…
Was vanmiddag even vriendin een goede vakantie wensen. Ze gaat morgen op vakantie naar Side met een kennis die ook single is. Was even vreemd omdat we de laatste 6 jaar altijd samen gingen. Eerst met haar vriend erbij, nadat hun relatie over was vorig jaar zonder de mannen. En dit jaar gaan we dus allebei onze eigen weg. Had zo met haar te doen omdat ik weet hoe moeilijk ze het vindt opnieuw te beginnen. Tranen toen ik haar knuffelde en een supervakantie wenste. Ga je zo missen daar, zei ze. Nee meissie, jij gaat alleen maar genieten daar, komt allemaal goed. En … zal haar ook wel missen als wij op vakantie gaan. Geen vrouwenpraatjes meer op terras of aan het zwembad, geen geteut meer met kleren en sieraden. Dit jaar alleen maar stoere praat van mijn mannen.
@ Marion: kan het me voorstellen, dat je niet van die drukte houdt! En tis ook leuk om niet altijd samen te zijn toch? Hmmm, soms ishet echt heeeerlijk om met meiden onder elkaar te zijn he :D. Jammer dat je deze keer niet meer met haar bent, maar met je twee mannen op vakantie zal vast ook heel leuk zijn!
Ikke is terug! Van werken, van Harry Potter boek kopen om 2 uur 's nachts (en dan uitlenen… zucht), van naar Den Haag gaan vandaag…
Raakte ik mijn strippenkaart kwijt… Ik weer HELEMAAL teruggelopen (20 minuten, toch aardig vermoeiend). Gevonden. Tegen de tijd dat ik in Rotterdam was was ik hem echter weer kwijt… Ik vraag me soms echt af wat zich in mijn hoofd bevindt… Zouden het dan echt hersens zijn?
Ik heb in totaal iets van 4 uur tevig doorgestapt, en mijn benen voelen alsof ze aan het afsterven zijn. Zo ruiken ze overigens ook.
@Marion: Zal idd raar zijn… Je raakt aan dingen gewent. En dan is het ineens anders. Zo zal dat bij ons ook zijn. Mopper graag tegen en over mn moeder/ouders…maar nu zullen ze niet meegaan. Zal toch raar zijn…
Ja leuk zijn ze he. Net kleine beertjes… Ohhh En dan het liefst een “rode” zoals deze: