@ beps :paranoid: ik snap em ff nie…
@ marion, lekker geslapen?? en geen gesnurk? of kleine mannen gesnurk/ gepruttel?
@ beps :paranoid: ik snap em ff nie…
@ marion, lekker geslapen?? en geen gesnurk? of kleine mannen gesnurk/ gepruttel?
@Bloem: Wanie?? PB anders ff
laa maar
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
Nou ik zal me dan maar eens netjes voorstellen.
Ik ben dus mandy 35 jaar oud en al 18 samen met mijn turkse man. Samen hebben wij twee zoons ,een van 7 en een van 11. Ook hebben we twee erg lieve katten .Op dit moment ben ik huismoeder en bezig met een opleiding tot verzorgende C.
Mijn hobby’s en intresses lopen erg uiteen van zweverig ,als in paranormaal ruimte en horror (het kan mij niet luguber genoeg zijn), tot down to earth zoals vakantie, natuur, dieren, computeren,lezen,film, websites maken en photoshoppen.
Aan turkije heb ik mijn hart verloren , prachtig land met heel veel mogelijkheden.Plaatsen tot nu toe bezocht : Izmir , Istanbul,Bodrum,Turgutreis,Cesme,Kusadasi,Yalova, Alanya, en alle bijkomende exursies ( o.a. pamukkale, efesus, manavgat watervallen).
Enigste probleem voor mij is de hitte , ik ben niet zo’n zonaanbidder en tsja zon is er volop in turkije. Ik zal ermee moeten leren leven.Het eten daarintegen is geweldig evenals de mensen ,de avonden en de natuur!
Dat was het toch wel zo’n beetje ,t is vast wel genoeg zo he? :lol:
@ mandy welkom
ga je dit jaar nog naar turkije toe?
hoe heb je je man ontmoet en ik begrijp dat jullie samen in NL wonen??
@Bloem
Heb heerlijk SNURKLOOS geslapen vannacht.
@Mandy
Welkom op het forum! En natuurlijk heel veel plezier gewenst.
@Mandy: Welkom… Goed te lezen dat je, net als wij allen hier, je hart verloren hebt aan het mooiste land ter wereld(tenminste als je bevooroordeeld bent :hihi: )
Je hebt wel net de 2 ergste hier op het forum te pakken. Bloem en ik. Van Bloem heb je binnenkort geen last meer, wij gaat over 6-7 weekjes op wereldreis…
Ik ben er nog wel ffies(hoop ik)
Goedenmiddag dames.
Zo, heb weer even bijgelezen en wil hierbij tevens even Mandy van harte welkom heten op dit oergezellige forum, waarbij we regelmatig bij elkaar via dit forum, op de thee of koffie komen. :biggrin:
Ik ben de oudste( 58) dacht ik
, maar zeker niet de wijste, dus iedereen en alles zit hier Mandy. Kom gezellig meekletsen, als je zin hebt.
Ik heb nu niet zoveel te vertellen. Ga zo even een broodje eten en dan ff boodschappen doen en ook ik heb het geluk, dat er vanavond voor ons gekookt wordt. Onze zoon gaat koken en heeft ons uitgenodigd. Nou, ben benieuwd! :biggrin:
@Viva: Heel veel plezier vandaag met je feestje voor hubs en als ik nog moet komen zingen, hoor ik het wel. ![]()
@ Bloem: Werkse nog en de rest ook een heel fijn weekend. Hier zonnig en lekkere temperatuur. :zon:
Doegggggggggg :dag:
@ marion en dan de volgende nacht voelt je bedje en je mannie weer lekker ‘nieuw’ aan
verandering van bed doet slapen zeg maar ![]()
@ roanna, heeee meissie, je bent nog piep hoor!!
je klinkt in ieder geval weer helemaal goed! en je zoon gaat koken,… verwennen!! hahaha
@ beps… ga je mee?? :hihi:
@Bloem, haha ja dat vroeg ik me ook al af!!
@mandy, nogmaals welkom…
lalalala ik verveel me want mams heeft de braintrainer mee naar der werk…:paranoid:
@bloem29 Klopt ik heb hem als 17 jarig meisje leren kennen op het werk, hij werkt daar nog steeds en ik ben ermee gestopt toen we ons 1e kind kregen.We wonen in Nederland ,in hilversum om precies te zijn
Op dit moment is mijn man met mijn oudste zoon in turkije op vakantie , met de auto en voor maar liefs zes weken! Ik en mijn jongste zoon zijn thuis gebleven. Volgend jaar gaan we weer gezellig met z’n allen richting hotel.
Het is meer een drukke regelvakantie namelijk i.v.m 3 bruiloften in die korte zes weken en daar voelde ik niet zoveel voor. Ook met de auto reizen is heeft niet mijn voorkeur. Zeker niet door Bulgarije en Roemenie.
@beppie Ik heb niet zo snel last van mensen eigenlijk en ik kan een hele hoop hebben. Er moet heel wat gebeuren wil je me op de kast krijgen .
Bedankt voor het welkom:thumbsup:
@ mandy
owh alsjeblieft
bloem29 is zo formeel
bloem, bloemmie, bloemske of iets in die trant
klinkt heerlijk 6 weken naar turkije
spreken jouw kinderen ook turks?
we zijn trouwens niet nieuwsgierig ofzo, maar we willen wel alles weten!
Mijn oudste wel iets ja de jongste helemaal niet, ik kan stiekem alles verstaan maar doe net of ik gek ben, heeft soms zijn voordelen. Mijn man trapt daar al een jaartje of wat niet meer in maar op school is het soms erg handig .Erg grappig als je in een turks gesprek valt en dan de verbaasde gezichten ziet. Ik spreek het maar gebrekkig maar hoor wel waar het over gaat.
6 weken turkije is zeker lekker ze zitten in het zwarte zee gebied.Meestal mooi weer en soms ook regen. Ik mis mijn oudste zoon wel hoor wij zijn twee handen op een buik.
Idd doet slapen, zal hubs zeker gaan doen vannacht want hij is gisteravond naar Nijmegen geweest. Was laat thuis, dus erg vroeg is beter uitgedrukt. Hebben we geen last van dus :D;)
@ mandy, je hoeft niet te quoten hoor, we snappen het hier allemaal wel hoor
gewoon ff ervoor zetten tegen wie je het hebt, alleen als het meer dan 3 of 4 pagina;s terug dan is het handig, maar de meesten van ons lezen alles, dus die quote’s zijn niet nodig hoor!!
@ marion, echt een gezelligheidsdier die man van jou ![]()
wilde je niet lekker mee??
@Bloem, ik zit met een vriend van mij op msn… Hij werkt in Gümbet in een hotel, er was 2 dagen terug ook weer brand… En hij zegt dat de koerden het hebben aangestoken… Hij zegt ook dat hij zich niet meer veilig voelt.:crybaby:
x