TTT deel 36

@Bloemmie: Time to go home!!!

Ikke ga voor de tv. Niet echt gegeten vanaaf… We gaan aan de ciabatta, franse kaasjes, wat klein warms(knakworst ofzo) TOt morgen!

@ beps… owh lekker!!

@ brenniej, lastig he? en idd ze snappen het niet totdat ze het een keer zien of ervaren ofzo…

net 40 minuten aan de lijn met 1 klant :retard: hellup… strax kan ik weer een werkdag wegstrepen!!

1 KLANT… 40 min… niet goed voor je AHT…haha. :RETARD: Die gasten denken echt dat jij de hele dag hebt… MAAR JIJ WILT NAAR HUIS!!!

nou… wil er niet te veel over kwijt
maar die klant was een beetje errug boos…
dussssss
anyway
nu ff lekker relaxed uitzitten

Tot hoe laat moet je nu?

Oke hapjes op tafel, kees & Co op de tv, dan CSI Miami… ach mijn avond kan niet meer stuk!!!

zo ikke ben lekker thuis.!!

zo’n klant is dan net een beetje te veel van het goede aan het eind van zo’n lange dag!
mn armen doen nu ook ineens vreselijk pijn… jaiks, vrees dat het morgen nog wel erger wordt.
heb ook vreselijk last van brandend maagzuur, te veel chocomel en water gedronken, da mix niet goed!

nog maar 6 vrijdagen!! whoeehoeee en morgen mn een na laatste zaterdag jippie!!

enneuhm, trouwens, zo’n gesprek van 40 minuten boeit me nix, das een krasje om mn tijden, zelfs met dit erbij is het nog de helft van wat het mag zijn, ben veels te snel… hihih
en aan de andere kant… al zou het: like i care!! nog maar 32 daagjes werken!! whoeoehoehoeee

@ Bloem: nog maar 6 vrijdagen,…Ooohhww als je dat zegt,… lijkt het nog veel korter…!:wink:

Vergeet niet dat het in Noorwegen 5 maanden winter is en dan is het om 4 uur al donker!

goed excuus om lekker te cocoonen!! :unibrow:

enneuhm… heb je sommige van die swodse mannen gezien… :unibrow: maar ja,… die lopen alleen maar op gran canaria rond volgens mij,…

tis hier vanavond wel stil…

ja
heb ff nie meer zo veel te vertellen en ben druk met plaatjes raden enzo…

Ik zit leuke turkse muziekjes te zoeken!
iemand nog leuke tips!:wink:

Ja en ik had 'm nog aanstaan en zit bijna de hele avond al te msn-en met ex collega… en schoonzus. Die gaat a.s. zondag naar Fuerteventura en vroeg nog wat tips enzo.

Ik ga dus ook maar uitloggen en zie jullie morgen weer. :slapen:

:dag: Hasta manana. :dag:

ben er ook nog heel even was vanavond op visite bij een oudtante van mij, ben nu weer thuis

@ linda heb je nog sms terug gehad? wanneer komt ie terug??

ikke denk dat ik ook mn nestje weer op ga zoeken, morgen natuurlijk weer werken!!

ikke moet morgen ook weer werken!
Baaah
Morgen zondag vroege dienst…
En maandag avonddienst…Baah Baaahh!!!..

maar jaaa…

Slaaap lekker allemaal!!..

:dag: :kus: :dag:

@bloem: als goed is komt ie morgen terug, ja sms terug gehad

@ linda, owh spannend!!

@ brenniej, wat een volgorde zeg!! nice, maar nie heus!

@ beps en roanna (en niet voor cyn en toos) http://media.opendisc.net/media_mail/push_mail/emnlnl06df0001/20070719/tour.html
blof gaat weer touren… helaas ben ik dan niet echt meer in de buurt…

Ik ook weer thuis,gezellig wat gedronken bij vrienden…op tijd naar huis morgen op tijd er weer uit.

Bloem,gaat lekker snel nu he(voor jouw waarschijnlijk niet snel genoeg) en nog maar 2 zaterdagen en dan heb je weer gewone weekenden…