ja ik hou het maar een beetje in de gaten allemaal!!
Maar Konya houdt op…
Dat vind ik echt te duur…
Corendon vliegt ook naar Konya zie ik, maar ik krijg elke keer een foutmelding…bij vertrekdata terwijl ik het echt goed invul…:S:S raar hoor…
Corendon valt ook altijd wel mee… qua prijzen en meestal rechtstreekse vluchten!
Bloem,en waar wordt het dan Nooorwegen/Zweden of toch wat zuidelijker;)
Brenniej,zal het ook eens in de gaten houden voor je
maar ook corendon geeft de nieuwe tarieven meestal later vrij
'die lopen nu tot eind okt
de nieuwe site van corendon doet het sowieso de laatste tijd niet meer…
germanwings vliegt via duitsland en die bieden veel plaatsen in turkije aan…
is het misschien ook een optie om op antalya te vliegen? weet niet precies waar Aksehir ligt, maar ben toen van ankara via konya naar alanya gebust en dat was met 6 uurtjes best te doen…?
@ turkijelover, tja… als ik het zou doen, dan ook goed!! noordelijk met mn eigen welshjes kennel!! hahahahaa zoveel plannen… heb echt aan 1 leven niet genoeg vrees ik!
Ja Antalya is ook wel een optie…
Maar ja laat ik eerst maar is in september gaan!!!![]()
en dan verder kijken! hehe
maar alvast een beetje zoeken is altijd leuk natuurlijk!..
idd, alleen dus frusti dat die tarieven nog niet zijn vrijgegeven… geduld altijd dat geduld!! grgrgrrrr
hihihi
ik zou ff wachten tot half oktober, als je weer terug bent zeg maar
das nog vroeg genoeg!
Alvast kijken is altijd leuk.
Bloem,zie je al lopen door de sneeuw met je kennel
Das mooi om te horen Beps! Is toch altijd wennen aan die nieuwe collega’s. Hebben vaak al groepjes, wel prettig als je daar dan bij past.
Ja maar ik kom pas 7 November terug… maar ja ook nog genoeg tijd om een vlucht te zoeken!!..
@Marion: Ja en het probleem daar is, dat het 1 groep is in 3 groepen :retard: 1 groep van het ene uitzentbureau, 1 van het andere, en dan de UWV-ers die via de overkompleet er zijn gekomen. Dan heb je nog 5 teams… Is wat hoor… Maar binnen ons team komt het steeds beter …
Morgen met de fokker wandelen… leuk…
ja joh! tijd zat
wel parijs, via istanbul en dan konya, maar das € 515,87
@ beps, owh leeeeuuukkkk!!
Brenniej,misschien komt hij wel met jouw mee,dat zou helemaal mooi zijn toch
Of ze gaat husky’s houden, sleetje erbij, en dan maar venten met sledetochten ![]()
@marion EN Bloem: Ja met de slede, en dan kom ik met mn japanse hondjes(dikke vacht kan goed in dat klimaat) en dan gaan we tegen elkaar racen…
Heb geen hond :paranoid:
Zou het ook met bokken gaan :unibrow: ?
@ TurkijeLover: Ja dat is ook wel zo… MAAR voor al het niet lukt…
Tuurlijk geloof ik erin dat het nu moet lukken, maar het is zo hard dus er zit een kans in dat ze gewoon weer nee zeggen, net zo makkelijk als de vorige keer!..
Ja je weet het daar maar nooit al die regeltjes pffff en waar ze allemaal aan moeten voldoen…
@ brenniej, ach ga je toch lekker weer naar turkije toe??
enneuhm… geen husky’s hoor!! of een welsh of een engelse springer spaniel, en okey vooruit, heeeeeel misschien een engelse cocker spaniel… anders hoeft het van mij niet hoor!! hahahaaa
maar tis een leuk idee om erover na te denken he? ![]()
Wat een ramp he,…om dan weer naar turkije te gaan!!!..![]()
Mar ja het zou natuurlijk ook wel is leuk zijn als Hij hier is mijn leven kan zien,… Om dat hij er niks bij kan voorstellen!,… en maar blijft denken dat ik hier in een 1 of ander paradijs leef… WRONG!!!