Toos,patatekes gaan er altijd wel in …
Bloem,me ouders vonden Breda erg gezellig en leuk,oom van me pa woont er ook zeer mooi in een mooie buurt zeiden ze.Het centrum is me ma helemaal weg van dus voor herhaling vatbaar zei ze:biggrin:
Toos,patatekes gaan er altijd wel in …
Bloem,me ouders vonden Breda erg gezellig en leuk,oom van me pa woont er ook zeer mooi in een mooie buurt zeiden ze.Het centrum is me ma helemaal weg van dus voor herhaling vatbaar zei ze:biggrin:
IK wil Naar Turkije!!!..pffff…
*** Geduld…Geduld,…Geduld…***
same feelings hier brenniej
Ik zoek een vlucht (wel voor pas in Januari hoor)
maar naar Konya… maar is een beetje moeilijk te vinden!..:(![]()
@ BRENNIEj gewoon naar istanbul of ankara en dan via turkish airlines ofzo naar konya (bus vanuit ankara is ook goed te doen!!)
@ toos, truste
@ turkijelover, ja… ik weet wel waar ik ga wonen ![]()
jaa maar mijn bestemming dan is naar Aksehir… En Konya ligt daar het minst ver vanaf… maar anders indd Ankara…Hmm dan maar 5 a 6 een busreisje er achter aan!!..
Hadden de mannen vannacht dezelfde ideeen, nu de vrouwen, hier ook patatekes dus … alleen met het slapen ga ik nog ff wachten ![]()
@ brenniej, je kunt echt heel makkelijk bussen hoor! beter dan zoveel euro’s te betalen voor een vlucht, is amper te betalen en vaak sluit het natuurlijk NET NIET aan en zit je een x aantal uur op zo’n luchthaven te wachten… kan anders wel ff voor je kijken!! (leuk!!)
ja ik zit ook al hele tijd te zoeken!..
maar Konya is indd heel duur… kan beter maar gewoon Ankara nemen… en dan indd met de bus!
Normaal komt Askim me altijd ophalen, maar dit keer wil ik niet zeggen dat ik kom!![]()
dus dan kan die me ook niet op komen halen!..
Hallo allemaal
Net ff bijgelezen, dus daar gaattie!:
@Marion: Lekker patatjes, en de 4-daagse overleefd…hubbie er optijd uit, nou het weekend mag beginnen!
@Toos: Hoop dat je een btje hebt kunnen slapen, en sterkte vanacht!
@Cyn: Ben benieuwd, ik duim voor je… en ik zal de komende week ff de post opsturen
@Brenniej: Ik wil ook, maar het komt vanzelf. En idd de binnenlandse vluchten gaan dan beter, of met de bus.
@Viva: BOVEN AAN!!! En morgen lekker feest in het waterige zonnetje!!
@MK: De man van jullie word maar verwend… en ik kan me zo voorstellen dat de kamer van M zooo mooi word met felle kleuren!!
@Bloemmie: Werk ze, en ik hoop dat de prikken meegevallen zijn(Morgen dan bedoel ik!)
Ik wil niet naar de noorse kant…te koud, te duur, en het trekt me niet!!!
Nou goed. Ik ga in huis wat doen…de garoeten aan de voeten!
zo koud is het in de zomer niet hoor!!
collega gaat emigreren naar Aland, das net zo warm/ koud als NL in de zomer, lekker strand, en heeeeel veeeeel zon!!
@ brenniej, hoe lang wil je? vanaf wanneer +/-
@ beps, en…hoe was jouw werkdag?? alles ok? nog plannen van het weekend?
Ik had in gedachte…
2 Januari t/m 20 januari…
New year Surprise!![]()
brenniej een retourtje amsterdam- ankara voor € 278,23
wel overstappen in Munich maar goed…
poe… is ook net een duur momentje om te gaan
ik ga op die data zoeken!!
@ brenniej, die data is € 380,89
wel retour
en 2x vroeg vertrek
ja ik weet het,… maar misschien is er wel wat leuks te vinden!!..
@Bloem: Goede werkdag. Begin in de groep te komen. Hebben info gekregen over hoe nu verder: opleiding, contractvormen ed…
Geen plannen voor het weekend. Niet direct iig. Hubbie is aan de klus is zoooo lekker bezig. Spelen met zand in de regen :hihi:
hmmm dat valt wel mee indd!!.. maakt op zich niet zoveel uit na de december maand heb ik me eindejaarsuitkering…als ik er maar kom!![]()
@brenniej, de nieuwe data komen meestal tegen eidn okt.
ik had toen een hele goedkope op ankara, €70 voor een retourtje, maar was echt geluk hebben
@ beps, klinkt heerlijk!!