Ach… en hebben jullie die intocht gezien op tv van die wandelaars in Nijmegen. Zielig toch en ze bleven de moed er maar in houden. Ik vind het knap van ze. ![]()
@Roanna
Scandinavie lijkt me qua natuur prachtig maar kan niet zeggen dat het me trekt. Meen toch dat ik naar de zon moet in mijn vakantie. Misschien komt het er nog een keertje van als ik helemaal belegen ben en niet meer tegen de zon kan.
@Marion, haha ja Thailand zou super zijn… maar het is maar 3 dagen dus ik denk eerder iets dichterbij huis!!
x
@Cyn: zal ook voor je duimen. Zuid-afrika of australie ofzo dan is het daar warm
@Turkijelover: Veel plezier vanavond
@Marion: Las net dat er wat wandelaars onderkoeld waren door de regen, maar verder geen problemos
:biggrin: reis naar Antwerpen:biggrin:
@Marion: Ja, dat ben ik met je eens. Als ik moet kiezen, weet ik ook wel wat ik zou kiezen. :zon02: Natuurlijk. Maar ook daar in Zweden heb ik familie wonen en waren daar 2 weken (wel errug lang) op bezoek. Ik praat ook over jaren geleden. Zou er nu wat Toos zegt, nog weleens een lang weekend naar toe willen, maar niet echt meer op vakantie.
Ik heb ook de hele tijd TV-Gelderland zitten kijken naar de intocht.
@ 4-daagse, vorig jaar oververhit, nu onderkoeld… tis ook wat, lekker gezond dat bewegen
@ ijsland, he cyn, kijk eens op de site www.2discover.net, reisje ijsland: leuk!!
uhm… denk denk
owh ja
@ studiereis, allicht, barcelona of newcastle ofzo?
@ keuken, idd toos! compensatie, tis goed dat ze alles proberen op te lossen enzo, maar je moet telkens thuis zijn en het is nog niet geregeld!!
uhm… druk… ff verder
iid dkos, net een gevangenis zo kleiN! hahahahaa
wel lekkere wijn tjes!
@Toos, ook dat gaat niet lukken hoor! Is veel te ver!! Ik denk of Canarische eilanden, Egypte of Turkije ofzo… ![]()
3 daagjes??
3 dagen turkije op kosten van de baas, wil ook wel
Haha ja… Het is meer een gidspresentatie… Vrijdag heen, vrijdagmiddag presentaties, zaterdag bestemming bezichtigen, zaterdagavond feest met artiesten, en zondag weer naar NL…
:zon02:
Nou meisjes, ik ga ff eten. Had geen zin vanmiddag :storm: om nog boodschappen te doen, dus heeft mijn kokkie maar een lekkere uitsmijter met kaas en rauwkost gemaakt. Ook lekker. :vak02: En zo zonnig ![]()
Laterssssssssss :dag:
Marion,nee ben niet op zoek naar iets speciaals,ga gezellig een dagje shoppen met een vriendin en zie wel of ik wat leuks tegenkom.
Toos,ja ze mogen je best een compensatie geven voor al dat gedoe.
Cyn,misschien wel Istanbul…
Heb nu ook tv gelderland op staan de vierdaagse
das wel erg kort enzo, maar goed… beter iets dan nix he? ![]()
de nieuwe alerhnde is er!! en die heeft heel veel buitenlandse hapjes… waaronder sigara boregi, zal eens gaan spitten enzo, allicht lekker om een keer te proberen thuis!
Heb nog niets gezien van de vierdaagse op tv. Te druk geweest met bijlezen en de foto.
Dan gaat het vast en zeker goed komen. Is bij mij tenminste altijd het geval. Heb ik iets nodig dan kan ik niet slagen, en loop ik naar binnen om te snuffelen zou ik de halve winkel wel willen kopen ![]()
hihi komt me bekend voor!!
Mm het is via H*telplan… En die hebben op zich niet een heel breed pakket van bestemmingen… Nou ja eerst maar eens afwachten of ik mee kan/mag!!!
x
Ga wat te eten fabriceren, wordt gewoon patatekes en dan poosje voorslapen.:dag::dag: