TTT deel 36

Zeker spannend Linda,dus morgen ook een welkom thuis smsje sturen;)

Hey Linda, leuk dat je nog even hier komt kijken.

Trouwens, moet morgen op zoek naar nieuwe telefoons voor hier in huis. Hebben blijkbaar vanmiddag toch een flinke optater gehad met het onweer vanmiddag. Hij rinkelt nog wel en verder doen ze niets meer.
Zag net bij het nieuws op omroep Gelderland, ja net pas, dat het treinverkeer tussen Arnhem en Cuijk veel hinder had ondervonden van het noodweer.

jaaaaaaaaa
2 hele dagen achtermekaar vrij!!
zou van gekkigheid niet weten wat te doen behalve werken… kost tenminste nix, maar is wel errug lekker

was toch wel erg moe na een intensief weekendje lelydorp en daar schrok ik toch best wel van… loop ik strax in st. petersburg en ben ik te moe om voor me uit te kijken… das nie de bedoeling!!

ik moet egt gaan slapen,…
maar ik ben helemaal niet moe!
en me bovenkamer geeft me vandaag maar geen rust!:frowning:

Dat is zeker niet de bedoeling Bloem,je gaat om wat te zien en niet om te slaap wandelen :biggrin:

Brenniej,dan bklijf je toch nog even,zit je teveel te denken?

@ brenniej, ga je ff op de foto puzzelen
dan is je hooffie ff bezig met iets anders en dan ben je ff weg van de kopzorgen~!

ja tis gewooon…
ik weet niet…
Alles wat er gebeurt is… ik weet het gewoon ff niet…:frowning:
Ik zit gewoon weer teveel te piekeren…

brenniej,probeer vooruit te kijken en niet meer terug is wel moeilijk,maar kijk uit naar de leuke dingen die je nog tegen gaat komen

ja idd
of sta jezelf gewoon nog ff 15 minuutjes pieker tijd toe

start… NU!
en na 15 minuutjes mag je niet meer piekeren…
echt niet…
tis genoeg

of vertel ff wat je dwarszit, dan heb je het opgeschreven en is het weg uit je hoofd en is het daar allicht wat leger
:kus:

I know,…I Know…!!!

Doe ik ook de hele tijd!!
Maar soms overheerst me gevoel… en dan jaaa ben ik zo aan toe… hehe…
maar komt wel weer goed…!!

Het enige wat nu in me hoofd zit… SPULLEN PAKKEN EN VLUCHT BOEKEN!!..
haha

Neeeee,… kan niet… Moet mezelf maar vast zetten geloof ik;)

@bloem; die concerten van blof zijn dat zit of staanplaatsen

Net weer aardig wat punten hier uitgedeeld

jaa wat me dwars zit…
Gemengde gevoelens… over die beslssing die ik heb genomen!!
Me verstand weet dat ik het goed heb gedaan!!!.. en dat heb ik ook!!.. ik wil nog zoveel doen!..

Maar me gevoel wil soms niet mee met me verstand… ingewikkeld maar jullie snappen wel wat ik bedoel!:slight_smile:

Dat is het dus eventjes…!! en ik wil gewoon even met askim praten, maar ja dat gaat niet, dus moet ik er ook niet aan denken… maar dat gaaat ook weer vanzelf !!

Aldus, een zootje in me hoofd…!!!

Maar indd Bloem… 15 minuten!!..en dan is het klaar!!!:slight_smile:

@brenniej: sterkte met alles!

@bloem: ze komen in nov nl weer in enschede, lijkt me wel leuk om een keer naar een concert van ze te gaan

Ik ga nu slapen morgen weer hele dag werken tot morgenavond

@ linda, ikke heb echt geen idee, heb gewoon die link gekopieerd

@ brenniej, ja dat was te verwachten: twijfel… maar goed, pieker ff lekker rustig door, als dit dan dat en als niet dit dan niet dat of juist wel zus maar niet zo
nog een keertje linksom en pieker ook nog ff rechtsom en dan is het KLAAR!! er is maar 1 richting en dat is vooruit…
kun je je askim niet ff sms-en of bellen ofzo??

Brenniej,ff het hoofd leeg maken hoe moeilijk het ook is en je weet dat voor jezelf dat je de juiste keuze heb gemaakt.Maar kan me voorstellen dat je zo af en toe toch nog wel gemengde gevoelens daarover heb.Kan je je askim niet bellen??

Thannxx…Slaap lekker!!! :dag:

ja tis wel echt bedtijd eigenlijk

word alleen telkens opgehouden door die fotookes!!
allemaal slaap lekker en tot morgen

@ toos, werk ze!

jaaa welll!!..
Hij belt me strakjes als die klaar is met werken!!..
heb hem al gesmst…

Maar het praat wat makkelijk als die thuis is… dus nog even geduld!!:slight_smile: