TTT deel 36

Dag lieverds allemaal, ik ga nu echt weg. Even lunchen met de collega’s. Daarna komt m’n zoon nog even.

Zie jullie wel weer.
Alle goede wensen neem ik mee.

Voor iedereen die nog gaat, jullie ook veel plezier in je vakantie, waar je ook naar toe gaat.

Fransijn!! Geniet ervan wijffie! Je hebt het verdient!!!

x

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:
Summa: 4 augustus - Bodrum
:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris

Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

:zon02: IK WIL ZONNN :zon02: Morgen vrij en alleen thuis… Iemand een leuk idee wat ik kan doen!

ikke zou het wel weten hoor
lekker uitslapen, lekker ontbijtje, ff sporten en dan lekker de stad in ofzo?
of lekker een reisje thailand uitzoeken ofzo :wink:

hier regent het inmiddels weer behoorlijk
ikke zit lekker hoog en droog binnen!

He he, eindelijk weer bijgelezen.
Hier is het nog droog, maar ben bang dat het niet zolang meer duurt voordat het ook hier gaat regenen.

@bloem
Erg gezellig gisteren :smiley: :smiley:
De meeste prikken binnen nu, maar nog wel terugkomen dus, konden ze alles niet in 1x geven?

@cyn
Nw zonnebril, lieve mama heb jij!

@viva
Wat een drukte voor het feest, ik hoop dat je er straks zelf ook nog van kunt genieten. Met al dat rennen en vliegen door het huis met de sopdoek en naar de winkels, pas maar op dat je morgen niet total loss bent.

@toos
Wat een gedoe met je keuken, komt het ooit nog goed met dat blad???
Sterkte met de nachtdiensten

@marion
Veel plezier bij de vierdaagse.
Ben blij dat het nu een stuk beter met je schoonzus gaat.

@miere
Dat zijn goede berichten! Ben blij dat het weer beter met jou en jullie relatie gaat. Houden zo!

@beps
Het motorhok nog klaar voor de vakantie. Flink wat werk te doen voor hubs. En dan nog van dit weer voorspeld. Succes voor hem!

@turkije lover
Heb je lekker gegeten?

Het bed voor M. is binnen, hubs is het nu aan het ophalen. Kunnen we dat morgen ook neerzetten. Nu alleen nog een kastje, dan zijn de meubels compleet en kan de kamer verder aangekleed worden met leuke en kleurrijke spulletjes.

Hier nu behoorlijk aan het:storm::storm:.

Mk,ja het was heerlijk.

Cyn,inderdaad lekker uitslapen bij slecht weer dvdtjes kijken

Lieve bloem, ik heb vrij… Dus geen sport en ook geen reisjes uitzoeken haha dat doe ik de hele week al…

En het wordt definitief Maleisië waar we heen gaan in April… :hihi:

Vrienden van ons zijn gisteren naar Rhodos vertrokken, als ik dan nu dan naar buiten kijk… de oude stad met al die kleine straatjes… was toch best wel leuk daar.

Griekenland is toch sowieso een leuke bestemming!! Ik vond Kos ook leuk…

x

Kos is ook heel leuk, we zijn daar afgelopen september nog een dagje geweest met de boot.

had een klant die naar egypte ging :crybaby:
poehhee lijkt me heet, maar beter dan hiero

@ mk, nee moet op herhaling om een leven lang beschermd te zijn… je moet eerst antistoffen aanmaken, dan weer, meer, weer antistoffen, dan later nog een keer, weer antistoffen etc etc

@ cyn, gewoon lekker nixen… of ga een cake bakken en dan daarna met thee en vriendinnetjes opeten! hahahaa

crazy zal ook wel weer terugkomen binnenkort denk ik… toch??

Kos vind ik ook erg leuk,heb daar een aantal jaar geleden een top vakantie gehad.

Net te horen gekregen dat vrienden van mij een zoon hebben gekregen,kenji genaamd.Leuke datum 20-07-2007

Turkije-Lover… Wat leuk!!! En die datum is inderdaad ook super!!! :biggrin:

Bloem, ja ik zie wel… Ik denk dat ik voor morgenavond eens lekker ga koken voor mijn ouders… Dan heb ik een doel… Boodschappen doen, klaar zetten, en dan 45 minuten in de oven…:teeth:

@ cyn klinkt goed!!

bedacht me later da Mk anders ook 17-07-2007 of idd 20-07-2007 had kunnen bevallen… maar goed, de kleine man is er al! hahaha

@ turkijelover, gefeliciteerd voor je vrienden!
had je mn pm gekregen? er zijn blijkbaar meer turkijelover nicknames…?

Bloem,heb je terug gepmt.Ja is er inderdaad nog 1,wel lastig,maar ja…

okidoki dan :thumbsup:

@turkije lover
20-07-2007 is idd ook een hele mooie datum, had een leuk alternatief geweest.

@bloem
Oh je moet dus nog een paar keer, maarja een leven lang beschermd is ook wat waard. Tegenwoordig zijn vaccinaties gedekt hè op de zorgverzekering, dat scheelt weer heel wat geld.

De visite is weer weg. Vanmorgen ook al visite gehad. Het kleine mannetje is weer 2 stel kleren rijker.

Straks komt mijn zwager met 2 kinderen eten, de 2e keer al deze week.
Hij woont in Noorwegen en is nu hier op vakantie, alleen een beetje lastig dat de kinderen alleen noors spreken.

Het bed staat in de schuur, morgen gaan we het neerzetten. Ben wel heel benieuwd hoe het zal staan.

@Mk, Oeh dat is inderdaad wel lastig!! Ik zou mijn kinderen dan zeker wel 2talig opvoeden!!!

Hoe is het met de kleine??

x