@Viva: S6 met shoppen en alle voorbereidingen vandaag.
Keukenman weer weg, moet nog een keer terug komen. Want nog steeds is niet alles 100%. Tja en dan nog discussie blad, heb al tig keer het verhaal gehoord over andere steen, kleurverschil bla bla bla. Ze gaan bekijken wat ze nu gaan doen:retard:
Cyn,altijd leuk om wat te krijgen he en nu maar hopen dat de zon snel gaat schijnen.
Viva,de laatste boodschapjes in huis en dan kan het feest beginnen.
Bloem,pas maar op dat je je niet verslaapt nu je weer terug het bed ingaat.
Toos,pfff zit je ook niet mee met die keuken.
Ga nog eens even een :was: in het masjien doen en een beetje opruimen.
Vanmiddag naar de kapper, lijkt wel of mn haar pokon heeft gehad.
Tot strakkies:dag::dag:
Nee het zit zeker niet mee , maar ben wel blij dat we de keuken niet bij een een of andere prijsvechter hebben gekocht. Ze willen gewoon dat het goed is en wij ook, hebben er tenslotte dik voor betaald
Viva, haha dat is waar… Maar ik kan tegenwoordig heel slecht tegen licht… En als de lucht grijs/wit is krijg ik zo’n hoofdpijn… Toen zei de opticien dat ik het eens moest proberen met een goeie zonnebril… Heb wel een zonnebril van Guess van Schiphol, maar daar zitten geen goeie glazen in… En in deze zonnebril wel… Was wel een rib uit mama’s lijf… maar goed als het maar helpt!!
x
Is belangrijk hoor een goeie zonnebril. Heb lenzen en kan ook slecht tegen fel licht. Nou die :zon02: nog.
Denk niet dat het zonnetje vandaag nog komt!
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een “studiereis” naar een bestemming onbekend… Als ik mee zou mogen (dat hoor ik eind volgende maand) dan hoor ik pas op 2 november… Dag van vertrek waar we heen gaan! Grappig!!! Gaan jullie weer duimen???
x
ikke ben weer wakker hoor
no worries, al lag het wel errug lekker zo!! lekker rustig hiero en warm en …zzzz
@ cyn, oei, een nieuwe zonnebril!! doet me denken, had voor de vakantie een nieuwe gekocht in NL. kwijt op dag van vertrek, in turkije een nieuwe gekocht en wilde die laatst opzetten: gebroken en glas eruit… grrr… zou nu mn 3e moeten kopen in 1 seizoen… nog maar ff wachten
@ toos, wel fijn dat ze je er niet mee laten zitten, maar al dat gedoe: leuk is anders!
@ cyn, ahahahaa, wie weet is het turkije ofzo!
Nu heb je ook iets goeds het kost wat maar dan heb je ook wel wat…
Cyn,natuurlijk duimen we
.
Ik moet ook altijd meerdere zonnebrillen in een seizoen kopen,meestal verbuigen ze in me tas (leg ik er wat zwaars op :disgust:),gelukkig heb ik nooit zulke hele dure dus een nieuwe aanschaffen is niet zo’n ramp,maar weer 1 zien te vinden die lekker zit dat is lastiger.
ja iddd bij mij ook!
dacht eerst dat het 1 van beps dr katten was geweest, want die heeft zich helemaal in/op/ over mn tas genesteld, maar dat beessie is zo licht, kan het me niet voorstellen…
anyway
ikke moet weer weg
tot zometeen!
Ik ga de boel hier opruimen en dan heb ik WEEKEND!!!
Vanaaf wat drinken bij en met vrienden.
Morgen shoppen in Utrecht.
Zondag nog geen plannen …
Iedereen die nog moet werken,werk ze
@Bloem, dat zou kunnen!!! En dat zou ook geweldig zijn haha!! Ze geven wel aan dat het zonnig zou kunnen zijn… :unibrow:
@ cyn: nice!! maar misschien egypte ofzo… in nov…? of een van de canarische eilanden… in nov nog lekker zonnig!
@ turkijelover, prettig weekend!
ff. snel tussen door boodschappen in huis pffffff…ben gelijk bankroet…
wat een k*tweer het komt met bakken uit de hemel
zo naar schiphol…kids hebben half uur vertraging…tuurlijk kan er ook nog wel bij…wordt het helemaal zo laat, nou ja niets aan te doen…
ikke ga weer toedels…
@ viva, wat zul jij blij zijn als dit mega-event achter de rug is
:kus:
3 keer raden wat ik hier voor me heb staan…
een heerlijk broodje doner en een bekertje ayran cherry jammie jammie het smaakt heerlijk,sorry dames :evil: Er is hier een nieuwe turkse bakker geopend die moest ik ff uitproberen.![]()