Ik ga mn :idea::idea::idea: uitdoen en mn mandje opzoeken. Morgenvroeg komen ze voor de verandering weer voor mn keuken.
:slapen: slaap lekker
:kus::dag::dag:
Truste Toossie!!
Ga ook de koffer maar in. Morgen weer vroeg dag, om 6.30 uur komen ze ventilators hangen in de stal en moet ik hubs het bed uit duwen. Verwacht niet dat dat soepel zal gaan want hij zal wel in de lala-stemming thuis komen vannacht. En zo rond een uur of 8 staat zus met haar familie hier voor de deur en moet ik kant en klaar staan voor de vierdaagse.
Heeejj…
ik kom ook nog eventjes kijken!.. maar iedereen ligt al lekker te slapen!:)![]()
Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad!!.. lekker op terrasje gezeten met friends,… lekker bijgeklets!.. bij me ouders gegeten, lekker in de tuin…gezelliej!..tot laat nog lekker buiten kunnen zitten!!..
Was een lekker realxed dagje!!!..
Nu maar lekker slapen!!!..
Weltrusten allemaal!! en tot morgen!!!.. :dag: :kus: :dag:
:idea:
Goedenmorgen
Hier in huis alles nog stil. Ikke niet meer slapen, maar hubbie snurkt(kan ik zelf ook heeeel goed trouwens…:biggrin: )
Bloem: Hoofdpijn?:paranoid::o Sterkte met de Shots…
Marion: Gezellige dag, hoop dat het weer ook mee werkt… die :storm: die voorspelt zijn… brrrrrr hoop het niet voor jullie :vak02:
Toos: Sterkte met de rommel enzo, hoop dat het voorslapen goed gaat, en een heeeeel dikkkkeeee :kus:
Roanna: wat heb jij gedaan???
Brenniej: Goed te lezen dat je dag toppie was… Houd dat gevoel lekker vast…
Nou als die :storm: waar is dan ga ik met de auto… jammer genoeg. Ze komen vandaag dus allemaal hout brengen. We willen aan het eind van de carpoort een stuk van de tuin plakken(totaal 3 mtr) en daar een apart, dicht motorhok maken. 2 Openslaande poorten aan de voorkant, en een schuifdeur(hout) die langs het huis openschuift. Zodat de motoren beschermt/veilig/niet toegankelijk voor de buurtjeugd staan… Hoop werk voor hubs, want het moet nog voor de vakantie klaar natuurlijk:smirk:
Nou mss straks nog ffies, maar anders tot vanaaf…
Zo best toch maar weer vroeg uit de veren.Je hubs krijgt het nog druk dan zo vlak voor de vakantie,maar tis voor zijn hobby dus dan vindt hij het vast niet erg…
Bloem,hoe gaat tie???Lekker geslapen.
Brenniej,fijn dat je een herlijke dag heb gehad.
marion,is de drukte in jullie dorp al begonnen??
goooooooooooooooooooooooooooddddddmonrink askimmen van me!!
laalalalalalaaaaaaaaaa
ohw nee…
ikke heb heeeerlijk geslapen, duurde alleen ff voor ik weg was, maar was wel out in bed, maar kan altijd een beetje slecht slapen, dan zijn mn armen zo zwaar, maar niet slaperig zeg maar,…
anyway, weet niet wat me bezielde gisterennacht, maar heb wel lol gehad
hihihih
heb wel 100 sms-jes gemaakt (in mn hoofd) niet verstuurd (kon niet eens de wekker zetten, dus sms typen… hihih)
anyway, werd ergens midden in de nacht wakker, en had toen de tegenwoordigheid van geest om de wekker een uurtje vroeger te zetten… had verkeerd geteld.
ga zo idd mn prikkies halen, ben benieuwd wat ze ervan maken
het regent weer eens een keer voor de verandering!
hoop dat ik vroeg terug ben, dan kan ik nog ff 2 uurtjes maffen, voordat ik moet gaan werken :hihi:
nog maar 7 vrijdagen, 2 zaterdagen, en 6 maan-, dins-, woens en donderdagen!! banana banana
owh ikke heb ook weer eens punten gekregen… giggel…
Goede morgen
Ben helemaal toto … vannnacht bijna geen oog dicht gedaan. Even geslapen tot 2.00 en toen klaarwakker, toen hubs thuiskwam kon ik al helemaal niet meer in slaap komen, net als de hubs van Beps SNURKEN, vreselijk leek wel alsof er een heel bos om moest. Ben maar verhuisd naar de kamer van J., en op het luchtbed gaan liggen. Heb het toen nog 5.30 uur zien worden en om 6.30 ging de wekker weer, dacht hubs ziet maar zelf het bed uit te komen. En een uurtje later mijn wekker weer. Nu maar snel de douche in voordat zus zometeen op de stoep staat.
@Brenniej
Fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad!
@Toos
Succes met de rotzooi vandaag, hopelijk gaat het nu wel lukken met je aanrecht.
@Turkijelover
De drukte is al begonnen hier in het dorp, de 1e wandelaars komen zo rond 6.30-7.00 maar vind het een beetje van de zotte om er al zo vroeg te gaan staan.
Oeps ons Bloemetje vergeten!
Welkom in het land der nuchteren :biggrin:
En … veel succes met de prikken zo meteen!
@ marion, jij ook veel succes vandaag ![]()
O gottegot … Beps ook al vergeten!
Die hubs heeft het maar weer druk met zijn motorhok. Moet je nu planken aansjouwen voor hem? Of hoef je alleen maar voor de koffie te zorgen?
Vandaag laatste schooldag. Heel gek. De helft van m’n klas vertrekt naar groep vijf, groep 3 wordt groep 4 en ik krijg er 10 kleuters bij in groep 3 na de vakantie.
Vanavond vertrek ik richting Side. Kan het niet geloven dat die 77 dagen alweer voorbij zijn. Heb er veel zin in.
Iedereen werkse vandaag. Of anders een relaxte dag als je niet hoeft.
Later.
Goeiemorgen meisjes,
Het lijkt wel in de lucht te zitten, heb slecht geslapen door … een snurkende hub:unibrow:. Ze zijn inmiddels met de keuken begonnen, aanrechtblad was in onze vakantie geplaatst, maar is een ander dan erop lag. Ze gaan kijken wat nu. Komen nu andere plinten zetten en wat dingen veranderen.
@Marion: Veel plezier bij de 4daagse vandaag.
@Beps hub: Zaag en knutsel ze. Enne Bep dikke :kus: terug. Werk ze vandaag.
@Bloem: Geen kater?? Een keer doorzakken moet kunnen. S6 met de prikkies
@Franslijn: Succes met de laatste schooldag. Hoe laat vlieg je??
@Fransijn
Een goede reis vandaag ennuh … een hele fijne tijd in Side
@Toos
Lijkt wel afgesproken werk van die mannen …
gaaaappp
ben weer terug, prikjes okey, maar al die vragen en dingen en moet nog een paar extra bezoekjes inlassen, voor details, check de log
ben moe… das de kater, de straf, mn oogies prikken zo
anyway
ga nog ff een uurtje slapen en dan weer werken!!
allemaal een fijne dag en tot straxxies weer
@Bloem: :slapen: ze nog effies.
Wij hebben inmiddels behoorlijk :storm::storm: hierzo. Zag op buienradar wat er aan komt, wordt je niet vrolijk van.
@Viva: zou je tenten maar goed verankeren, ze geven behalve onweer ook hagel en windstoten op. Hoop dat het jou deur voorbij gaat
Goodmorning!!!
@Bloem, waar is mijn krabbel dan :tssk::disgust:
Zo ik ben er weer!! Gisteren had ik lekker vrij, en ben dan ook lekker de stad in geweest… Heb een nieuwe zonnebril van mams gekregen… Een Persol (soort Ray-Ban) lief he! Verder niet echt veel bijzonders gedaan… en nu dus weer aan het werk!!!
Morgen vrij, dus dan ga ik lekker koken, en leren:retard: Heb over 6 weken een examen… en die moet ik halen!!! Nou ja die wil ik halen!!!
Ga nu ff offertes uitbrengen… dus ben heel ff pleite!!
x
Fransijn: 20 juli - Side:TURKEY: 6 weken!!!
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
Speciaal voor Franslijn en een beetje voor bep
even een bliksem bezoekje…zo naar de slager en de laatste boodschapjes…hubs is ook vrij helpt me mee vandaag…ben even bijgelezen…
Toos s6 met de keuken
Marion…vanavond vroeg erin
Beps…hakken en zagen
Bloem…hoofdpijn???..en als speldenkussen vandaag door het leven.
nieuwe zonnebril cyn…voor welke zon??
brenniej…rustig aan…lekker relaxed…
ikke weer verder…doei