@ viva…pffff… feestjes bezoeken is idd een stuk relaxter dan zelf geven, waarschijnlijk ren je as zaterdag ook nog van hot naar her, maar ja, als je mannie maar een leuke B-day heeft he? tis wat… had je het niet beter elders kunnen doen? of heb je zo’n grote tuin ofzo… ben eigenlijk wel erg benieuwd!
@ turkijelover, nee, me neither… zijn toch een bepaald slag mensen denk ik, en dan € 5,00 betalen voor 5 minuutjes in de botsautootjes…??
ikke vind het wel leuk om mensen te kijken, maar veels te druk moet gewoon werken, dus nie voor mij!
@ Bloem: Handig, zo’n moeps die je was doet :D.
@ Beps: tis heeeeeeeeerlijk weer om met de motor te gaan! Lekker beetje wind vangen, met deze warme zon!
@ Fransijn: heeeeel veel plezier in Side, alvast, voor het geval ik je niet meer zie voordat je gaat!
@ Viva: volgens mij ben jij ALTIJD je huis aan het schoonmaken… Is het zo groot of maak je er gewoon altijd een rommeltje van?
@ Marion: gezellig hoor, al die mensen over de vloer! We duimen voor je hulp, dat hij vrij kan krijgen!
Ikke heb gisteren gewerkt, poehee, twas druk! Kwam ik thuis om half 1… was ik mijn vest ergens verloren. Ik met mijn moeps hele stuk weer teruggefietst (het was mijn lievelingvest!) en we hebben hem vlak bij het restaurant gevonden!
Joepiedepoepie.
Verder, ik zit nog steeds te wachten op antwoord uit Edinburgh!!! Best wel spannend.
Ik wou zaterdag gaan shoppen in Breda… Alleen heb ik zaterdag dus al iets … zucht. Dan maar een keertje doordeweeks.
Iemand een ideetje voor wat ik met mijn verjaardag moet doen? Ik heb geen zin in niets doen…
@ cris… met wie?? laat anders ff weten dan gaan we saampjes shoppen in breetjedaa
enneuhm… ik moet mn eigen was doen hoor! wel met de wasmachine van mn mamsie, want ikke heb er geen! maar goed, das een detailtje!
Hey meiden,
Hoe is het hier? M’ n collega’s zijn allebei dicht na elkaar weggegaan ivm nieuwe banen dus ik heb alle uurtjes op het moment. Deze week gelukkig 40 ipv 50. Ben vanmiddag heerlijk vrij, laatste tijd erg weinig vrije tijd gehad. Zondag zijn we naar de Efteling geweest, was echt een topdag! Natuurlijk drijfnat geworden in de wildwaterbaan maar met die warmte was dat alleen maar lekker :so: Waren met nog een ander stel en hebben de grootste lol gehad. Je wordt echt weer een beetje kind dan :biggrin:
Nog zo’ n zes weken en dan vakantie! Kan niet wachten om Kusa te gaan ontdekken!
Nou pak mn boeltje zo langzaamaan maar in, en dan naar huis!!!
Neeehhh gelukkig niet, dochter en a.s. schoonzoon zijn hier om mee te helpen de boel weer op te ruimen…
nee mijn tuin is niet zo heel groot maar groot genoeg, in mijn vorige huis had ik wel een hele grote tuin, maar in deze ach…een party tent van 6x3 meter en 1 van 3x3 meter heb ik maar ik heb ook nog een verdieping in de tuin naar het water en daar komt dus de bbq…heb je geen last van de rook ect… ik krijg nu maar 28 mensen…toen we 25 jaar getrouwd waren had ik er 40 en dat paste ook.
ja ik hoop dat hubs het allemaal leuk vind…hij wou het eigenlijk helemaal niet vieren in de familie zijn nog al eens wat scheve gezichten, en onze neef is verleden week naar Afghanistan gegaan, dus schoonzus en zwager zitten een beetje in de rats maar goed…weten ze ook hoe dat voelt, toen onze zoon in Irak zat, stond zij te huilen dat haar kinderen niet bij oud en nieuw waren bij ons…hierzo in denhaag al haar kinderen waren bij vrienden in Zoetermeer, mijn kind zat in Irak…en ik huilde niet hoor.
In februari moet mijn zoon ook naar Afghanistan is niet leuk maar is zijn beroep…en neef is marechaussee dus het is ook zijn beroep…maar goed wij laten ons humeur en feestje er niet door verpesten…
@ Bloem: oo jaa, lijkt me gezellig!
Maar, ik ging wel vooral shoppen voor mijn vriend. Haha, dat is altijd een ramp, want hij is heel onverschillig. Misschien kun je helpen ;).
Ik zit zo om het half uur in de tuin te zonnen, alleen tis zo verschrikkelijk warm. Niet leuk, want ik wil zwemmen in de zee, grmbl.
@ Viva: ooo, wat doet je zoon precies? Zitie bij landmacht, luchtmacht, marine? Volgens mij hebje dat al een keer gezegd, maar mijn geheugen is momenteel een zeef.
me too…niet uit te houden in de tuin…huisje is klaar, was hangt, eten voor vanavond staat gereed…ikke ga languit…ff bijtrekken. tot laters…
mwahhh ik maak er geen rommeltje van hoor, dat is dus het probleem ik kan niet tegen rommel en stof, dus ik ben altijd strak, schoon en opgeruimd…maar ja dat houd in dat je dus altijd bezig bent…en nee ik heb geen klein huis…een heel huis 3 verdiepingen…
ja…ja…ik weet het…het is gewoon een afwijking…:D:wacko:
daar hebben ze nog geen pil voor uitgevonden…
@ Viva: Geniet ze, lang uit ;).
@ Bloem: heb jij eigenlijk OOIT vrij??? Klinkt alsof je elke dag aan t werk bent!
Ga maar eens een paar minuutjes mijn rug bijbruinen.
@ cris, ja ik werk elke dag ja, alleen op zondag niet, want dan willen ze me niet hebben (ben dan te duur, 200%, ikke wil wel, maar mag niet)
enneuuhm… okey dan niet shoppen, maar een wijntje moet kunnen, roep maar als je weet wanneer je gaat, zal ik kijken of ik beschikbaar ben ![]()
@ viva, en alle gasten dan je tuinschilderij bewonderen… hebbie er al foto’s van!
enneuhm… als die schoonmaakwoede maar niet besmettelijk is, vind ik het best!
volgens mij krijg ik pas bij mn 10.000e post mn 7e ster… wordt dus nog ff flink doorpezen hiero! hahahaa
misschien doe ik het wel viva style
gewoon telkens een nieuw berichtje plaatsen :hihi:
alleen misschien haalt ze me dan wel errug snel bij…
das niet de bedoeling…
hahahaha
okey genoeg!!
@ Bloem: waar zie jij sterren? Ik zie ze alleen bij Rating. Hoe kun je iemand raten? Ik zag namelijk dat 1 of andere debiel jou maar 1 ster had gegeven en ik wou hem/haar ook even raten, maar het lukte niet! Jij bent beschikbaar na 5en toch? Want we kunnen ook gewoon samen ergens wat lekkers gaan eten als ik klaar ben met shoppen?