@Viva
Tuin is al snel groot genoeg, en anders maar wat dichter op elkaar. Is knus toch? En die scheve gezichten bewaren ze maar voor thuis, is jou hubs zijn dag en die mogen ze niet verpesten.
Is trouwens niets mis mee als je je huis opgeruimd wil hebben. Wil het ook maar lukt me maar niet
@Bloem
Kunnen wij je niet opwaarderen dan met raten?
nee helaas
heb al gemerkt dat al jullie 5***** en die ene 1* nog steeds samen 4**** blijft… grrrr… gemiddelde is toch echt 4,87… maar goed…
alleen als hij/zij zich afmeldt net als sev, komt die rating te vervallen
@ Marion: ikzit elke dag te wachten maar krijg maar niets terug. Vriendin van mij die er ook naartoe gaat heeft van haar universiteit ook nog niets gehoord. Wat zijn ze laaaaaaaangzaaam daaaar!
@ Bloem: jaa, daggik ook al aan. Ze hebben echter een administratie van hier tot Tokio en ik denk niet dat ze die informatie via telefoon verstrekken, anders zouden er elke week een paar honderd tieners gaan bellen, aangezien ze ongeveer 3000 aanmeldingen per jaar krijgen…
Wat ik ook nog steeds moet doen is opruimen. Ik heb echter meer zin in Friends kijken.
trouwens, bloem, heb jij zo’n geadvanceerde abbo bij weblog? Zo niet, hoe lukthet jou om die foto’s aan de zijkanten te krijgen? En hoe komthet dat jouw weblog zo breed is? De hele pagina zeg maar…
tja…
ikke heb mn weblog in 2005 aangemaakt en toen gingen die foto’s aan de zijkant nog errug makkelijk
heb nu een gratis abbo, maar weet niet hoe ik een nieuwe moet aanmaken, als ik een nieuwe picture wil hebben links, dan neem ik de settings over van de voorgaande…
die weblog is sowieso behoorlijk do it yourself, want loop altijd flink te kloten. zat altijd vreselijk moeilijk te doen met die foto’s, totdat ik erachter kwam dat het veeeeel makkelijker kon… bloos
mn breedte is ingesteld op 500 pixels voor de hoofdbalk en geloof 150 links en rechts, dat kun je instellen bij indeling ofzo…
zou em graag een beetje pimpen maar vorig jaar mei is ie verandert toen ie in turkije zat, en heb em nog steeds niet helemaal meer goed onder de knie, dus ik laat em maar zoals ie is
als je naar B. komt kun je wel een keer met me meekijken, dan kan ik het je uitleggen
heb je trouwens ook een log dan??
@Cris
Irritant dat wachten. Vreemd trouwens dat zo’n instantie geen ontvangstbevestiging stuurt na je aanmelding. Zoals Bloem al zei, als je het te lang vindt duren maar ff checken. Gezellig trouwens dat een vriendin van je ook die kant uit wil, dacht dat je helemaal in je uppie ging. Hopen maar dat jullie allebei aangenomen worden.
@Fransijn: Mocht je vandaag nog hier komen, dan wil ik je een hele goede reis en een onwijs gave vakantie wensen, samen met de familie daar en natuurlijk met je allerliefste askim. Heel veel plezier en geniet ervan! :wub:
Zo ik ben thuis, bijgelezen…
Viva aan de poets en zorgen dat ze klaar is voor het weekend
Marion goede berichten van het familiefront, en nu maar afwachten of die hulp ook bij het andere bedrijf kan worden gemist…
Cris gewoon bellen hoor,… want dat doen zij ook als jij toegelaten bent, en niet betaald haha
Bloemmie is bij de mams en paps wassen en socialijzen…haha!