@Marion: Zal voor je duimen dat het gaat lukken
@Bloem: Dochter gaat vanavond in jouw hometown naar een autootje kijken. Ben heel benieuwd of het wat is
hometown? of lease town?
anyway, leuk voor d’r… wat heeft ze op het oog??
en vermaken die duitsers zich nog een beetje met dit weer… van de afgelopen dagen?? nu is het stralende zonneschijn, maar hier binnen is het altijd 17 graden met een koele bries
@ marion, spannend!! hoop het! zou wel super zijn als jullie lekker ff weg kunnen
Pfff helemaal geen zin meer,en moet nog tot 4 uur.
Marion,drukke avond dus voor je gister.Goed nieuws van je schoonzus.
Bloem,werk de airco dan al weer op je werk?Mijn ouders zijn vandaag ook in jouw home/lease town.Schijnt een oom van me pa te wonen…
Good morning!!!
zo ikke is ook wakker,… lekker uitgeslapen!!!
en wat een lekkker zonnetjee!!!
Heerlijk…zeker lekker genieten vandaag!!!..
beetje me bruine kleurtje opfrissen!!!![]()
Een dinky toy:tongue:, een f*at cinquecento
FRANSIJN:
Allereerst een hele goede reis!!!,… En HEEL VEEL PLEZIER 6 WEKEN SAMEN MET JE ASKIM!!.. Genieten maar!!!
Duitsers gaan massaal shoppen als het slecht weer is
@Toos
Tuurlijk gaat het lukken, hij heeft ook recht op vakantie, heeft ie nog niet gehad, en hij ziet dat als zijn vakantie dus…
Weer topdrukte nu bij jullie dus, is er nog wel een plekkie vrij voor jullie daar aan de Zeeuwse kust?
@Turkijelover
Nog even volhouden … het weekend is in zicht!
@ toos, goed voor de lokale middenstand :unibrow:
@ turkijelover, apart hoor, leasetown is een leuke stad hoor, erg gezwellie enzo, hometown ook, maar kleiner, kan me niet voorstellen dat iemand daar naartoe gaat vanuit een andere kant van NL.
anyway… ikke heb ook geen ene …__–…*** zin meer… en druk, heb honger en geen zin!!
Bloem,ben er nog nooit geweest voor zover ik weet.Hoe staat het met de grootste kermis van europa die begint toch dit weekend in jouw work town???
Marion,ja na vandaag nog een half dagje en dan WEEKEND!!! Ga zaterdag lekker shoppen in Utrecht.
Ja hoor, woon op een rustige plek enne ga niet buiten het dorp shoppen als het slecht weer is
:tssk: morgen geen tijd om wat anders te doen Toos, moet naar de slager, de tenten opzetten en om 14.30 uur op schiphol zoon en schoondochter weer ophalen…
@ turkijelover, ja idd ja, vrijdag ofzo…
ikke ben niet zo’n kermismens, sommige mensen hiero zitten daarvoor al af te tellen, gaan niet op vakantie, maar hebben wel vakantie om alle dagen naar de kermis te gaan… ieder zo zn ding he?
alle gays hebben trouwens wel maandag vrij, roze maandag, dus 90% van de mannelijke collega’s hiero is weg dan…
Druk druk druk dus, je moet er wat voor over hebben om zo’n party te organiseren
@ viva, ben benieuwd hoe ze het gehad hebben… een week is dan echt te kort!! leuk dat ze op tijd terug zijn voor HET FEEST~!
Ja, hebben ze wel in samenspraak gedaan hoor, gelukkig zijn ze er wel, ze denken er eigenlijk nooit bij na…boeken wanneer het hun uitkomt, en dan o ja papa is jarig, het zal niet de eerste keer zijn dat ze weg zijn als hij jarig is…nou ja geeft ook niet hoor, maak er nooit een punt van als ze er niet zijn, maar nu als hij 50 wordt ja, dan wil ik wel dat ze erbij zijn…
ja een feestje geven is wat anders dan een feestje hebben…pfff… en ik moet eigenlijk overal alleen voor zorgen, alleen zaterdag heb ik hulp…en morgen is hubs vrij, dus die helpt dan ook wel maar alle voorbereidingen heb ik toch zelf moeten doen, en dan van te voren ook nog je hele toko aan kant brengen…tis best veel werk, maar het eind is in zicht…zit nu weer op te drogen om het laatste te doen en dat is ff dweilen…en klaar is annie
Bloem,heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die er gewoon het hele jaar geld voor aan de kant leggen.Aan mij verdienen ze ook geen cent hoor op de kermis.
Viva,en dan zondag alles weer afbreken,dat hoef je toch niet alleen te doen?