Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
goh ik moest hem erg ver weg halen…maar hier is hij weer…
pfffff…ikke wil niet zeuren hoor, maar ik heb het warm pfffffff…heb al de zolder en de 1e verdieping helemaal schoon, en ook de badkamer en de was weggewerkt, nu beneden nog…maar zweten…het water loopt van mijn gezicht nu ff een bakkie en een peukie
lieve lieve lieve Bloem…dit weer moet ik zaterdag hebben ja, maar dan krijg je stortregens, had ik liever vandaag gehad. Maar om op maandag nou mijn boel te doen, dan zie je er zaterdag ook niets meer van…
@ viva, ja heb gehoord dat het het weekend weer bud-weer wordt… het zit je niet mee he? maar aan de andere kant, al die regen met de boodschappen enzo… ook niet leuk
maar het komt allemaal wel goed hoor!!
Good morning meisjes!
En daar zit ik weer met mijn bakkie! Nog even rustig ww-en voordat de boel hier gaat ontwaken. Had gisteravond het terras vol visite. Hubs met ouders, broer en zus die van de cursus afkwamen. Waren zondag al geweest maar toen was degene die de cursus gaf of vakantie, blunder zeg, waren ze voor nop in die hitte naar Nijmegen. Maar ze hebben nu dus de cursus gehad. Goed nieuws ook nog, schoonzus mag met proefverlof. Houdt in dat ze nu voornamelijk thuis is. Mag 3 nachten thuis slapen en dan moet ze een nacht naar Nijmegen. Ook komt de psychiater 3 x per week bij haar thuis om te praten.
Ook mijn zus met man en kids waren er gisteravond nog, kwamen neefje ophalen.
Vanmiddag komt er een vriendje spelen dus zo meteen eerst even naar de super. Morgen komt de vierdaagse hier door het dorp en dan komt mijn zus altijd hierheen met man en kids. En dan moeten er lekkere dingen in huis zijn he!
@Bloem
Twee vliegen in een klap toch. Mams heeft jou weer gezien en jou was is weer schoon.
Buuf en ik hebben maar een paar keer gelopen. Waren allebei te druk, en nu heeft buuf vakantie. En onze wandeling stelt niet veel voor, is misschien 1.5-2 km, gewoon even een blokje om. Meer voor het idee dan het lopen zelf.
@Marion: Dat is goed nieuws voor je schoonzus en voor jullie natuurlijk ook. Hoop dat het goed zal gaan.
Ben vandaag vrij, ga straks mn stoel in de zon parkeren. Morgen ga de nachtdienst in
@ marion, :eek: dat klinkt druK!! wel gezellig dan al die mensen bij elkaar… goed nieuws dus ook voor de familie, nu de hulp nog beschikbaar en jullie lekker boeken!!
@ toos, hoe is het daaro bij jullie? helemaal overspoeld met duitsers al??
@Toos
Nee nog niets gehoord, misschien vanavond of morgen. Hij werkt ook nog ergens anders en daar moet bekeken worden of hij die tijd gemist kan worden.