TTT deel 36

@Toos
Zou het er volgend jaar echt van gaat komen dan? Sta ik je vrijdags bij ons in het dorp aan te moedigen hoor :dope:

zou wel leuk zijn he

we zijn het echt van plan, gaan er zelfs voor trainen, tenminste dat is het plan, nu de uitvoering nog

maar goed ik ga mn bedje opzoeken, batterijtje voor vandaag is leeg
:slapen::slapen: weltrusten,:dag::dag:

@ Toos : jaa indd hehe… Zo had ik ook het idee met me moeder 3 jaar geleden… we gaan het nu echt doen!!!.. hmmm het is er nog steeds niet van gekomen!!

Wel jammer want volgens mij is het eggt heel leuk om mee te doen!!

Ik ga ook lekker slapen!..
vandaag een drukke dag gehad, niet eens tijd gehad om even achter de pc te zitten!:S maar jaaa…
Morgen en vrijdag weer lekker een dagje vrij!
weer ff bijtanken!..

En dan het weekend weer er tegenaan!..pffff…Lang leve de zorg! maar goed!

Slaap lekker!! :dag: :kus:

Niets voor mij dus dat lopen, zo voor even wel leuk, maar niet die afstanden. En al zou ik het willen dan nog zou ik het niet voor elkaar krijgen met mijn wankel onderstel. Maar petje af voor diegene die het wel lukt hem uit te lopen.

Truste meiden!

:idea: :zon02:
Goedenmorgen allemaal

Ik had een heeel gezellige avond, ouders gingen pas tegen 11 uur weg, en toen was ik echt doodmoe…te moe om weltrusten te zeggen :o

Lekker geslapen, en ohhh het weer is zo lekker, dat ik het vandaag maar weer ga doen

http://valtaf.nl/smilies/848.gif

Geitenkaas is zaaaalllliiiggggg veel en vaak graag. Ook trouwens als gele kaas. En wat ik vaak maakte was 1-dagskaas van een ltr geitenmelk, en dan zoveel druppels stremsel, laten staan 1 nacht doorroeren, en dan met een pers-systeem er een soort kruidenkaas(bo**s*n) van maken! Jammmmmiiieeeeee!!!

Nou verder eigenlijk niets, ikke moet om 7.30 al weg, dusssehhh ikke ga me voorbereiden op de dag!
Tot vanaaf :dag:

Goedenmorgen Bloemmie!!

licht al aan
zonnetje al op
x-aaantal uurtjes qualitie sleep

drukke dag voor de boeg
iedereen bezig met de dagelijkse dingetjes enzo

@ fransijn, heb je je koffer al klaar?
@ toos, goede instelling!! wel doen he??
@ marion, ach, zo heb je weer andere qualiteiten
@viva, is het eigenlijk een verrassing voor jouw man?
@ beps, mmmhh.,… klinkt toch een beetje sjeulebeule hahahaa
werk ze

ikke werken en dan naar de ouderlijke eenheid voor de gezwellienis en de was… niet zo’n zin an, want het is zo’n heen en weer gevlieg, maar ja, mammie wilde me graag zien…
vooruit dan maar weer

mornink bepskie en de anderen :dag:

licht ging gisteren ook razendsnel uit, iedereen was hier al weg, lag om half 10 al te maffen geloof ik…

owh sjeezus, sorry
@ brenniej, nog plannen voor je dagen vrij? of weer bijkomen en de batterij opladen voor de nieuwe werkweek?

willen jullie trouwens nog ff lachen…
weer gedroomd, off course
droomde dat ik vloeiend italiaans sprak, maar niemand in Turkije verstond me!! stond ik daar… hahahahaa…
vond em wel weer grappig, ikke was wel weer in Turkije, maar dat is een detail!

nou haydi, tis alweer bijna 7 uurtjes, op naar de trein en het werk! joepie ikke mag nog 34 dagen werken, wat fijn!!

Bloemmie: Ben jij niet altijd in Turkije…alleen niet altijd met het hele lijf!! Ik woon waar ik me voel hoor…

En ook ik moet gaan, alleen geen trein en fiets, maar de fiets met motor!!!

:dag: :kus: :dag:

Goedemorgen allemaal,

Bloem en Beps,werk ze.

Brenniej,lekker genieten van he vrije dag.

Toos,gewoon alvast oefen datums prikken en gaan met die banaan,als het al zolang in de planning zit moet het er een keer van komen…

toedeloe

@ turkijelover jij ook werkse

@ toos, net wat ze zegt, gewoon aan de wandel 2x in de week, eerst een kilometer, dan 2,5 dan een keer een zondag 5 en dan een x 10 etc etc… je hebt nog een jaar :hihi:

@ marion, jij gaat toch altijd met de buurvrouw lopen…?

goedemorgen allemaal even beetje bijgelezen althans geprobeerdan vandaaag weer een lange dag dus dag met koopavond mss nog even tot vanavond zal komende dagen weer weinig hier zijn, vrijdagavond visite/verjaardag zaterdag na werk eerst effe naar ouders dan lekker op bank film kijken zondag hele dag helpen bij ek atletiek voor junioren

Goedemorgen meisjes…viel niet veel bij te lezen

Marion nou ik ook niet hoor de 4 daagse moet er niet aan denken.
Toos gewoon doen als je het leuk vind
Beps…lekker op de motor uitwaaien dus op weg naar het werk
Bloemmie, hubs weet van zaterdag dat er een westernparty is, maar niet wat er allemaal gaat gebeuren, en volgende week daar weet hij niets van, dan gaan we naar het theater, en wordt hij in het zonnetje gezet, ook van zijn kado weet hij niets, dus we zien wel wat het wordt. Iedereen heeft een anekdote moeten inleveren en die wordt dan voorgelezen, en moet hij raden van wie wat afkomt.
Dus het wordt wel gezellig en leuk.

Hallo lieverds,

Kom weer even voorbij vliegen, zoals altijd erg hectisch op school.
Maar het zijn de laatste 2 dagen.

Net m’n ticket uitgeprint. Ben zo blij om te gaan.

Zal aan jullie allemaal denken. Als ik er toe kom ga ik daar wel even naar het internetcafé.

Ga nu even kopieëren, want anders hebben m’n schatjes straks niks te doen.

Werkse allemaal.

Morgen ga ik:wub::zon02::zon::vak01:

Fransijn mocht je geen tijd meer hebben om langs te komen…heel veel plezier in Side…6 weken lang wat een zaligheid…

FIJNE VAKANTIE MEID:wereld::zon::vak02: