Ben er weer, waren snel uitgewandeld, de route viel ook erg tegen vergeleken met de andere die we een paar jaar geleden gelopen hadden. De vennetjes waren helemaal dicht gegroeid met riet, echt zonde. Eerst kon je de kikkers gewoon zien zwemmen. Het humeur van de kids was ook niet om over naar huis te schrijven. Wilden ze eerst perse wandelen, eenmaal daar hadden ze het binnen een minuut of 10 gehad. Route eindigde gelukkig bij een grote plas, uitloper van de Maas. Kids dus nog gezwommen en ikke lekker in de zon gelegen. Daarna even het terras op.
@Viva
En nu maar hopen dat onze aanpak helpt. Is knap moeilijk om het gezeur het hoofd te blijven bieden en voet bij stuk te houden.
@Cris
Leuke broer dan, wist ie niet dat jij die fiets nodig had?
@Cyn
Das minder hoofdpijn. Hopen maar dat ie snel weer verdwenen is.
@ marion, owh das balen dan! dat gaat snel he? ze groeien zo dicht. wel jammer als je je er helemaal op instelt en ernaartoe gaat en het tegenvalt. maar die jongens hebben zich vast wel vermaakt!
is het einde bijna in zicht qua nieuwe zuigelingen?? of is er weer een nieuwe lading aan het werpen? of hoe noem je zoiets??
ikke ff mani en pedi gedaan
heb nog steeds vreselijk last van die teen waar die nagel vanaf was, nu zit er een nagel op, maar die brokkelt nogal en er zit een vreselijke ontsteking bij de nagelriem!
was het nu helemaal beu en heb het allemaal weggesneden!! deed wel f*cking veel pijn, maar nu is het schoon en ziet er velen malen beter uit en doet niet zoveel pijn meer…
de rest van die wiebeltenen nieuwe nagellak opgedaan enzo… ff lekker geprutst!
toch nog iets nuttigs gedaan en zo te zien heeft miertje hiero ook gezogen
Einde is gelukkig bijna in zicht. Af en toe komt er nog eentje nadruppelen.
De bokken zijn ook weer aan het werk dus de volgende lading komt over ongeveer 4.5-5 maanden weer.
Jeetje Bloem, nog steeds zo’n last van die nagel? Anders maar even na laten kijken bij de dokter als het na je behandeling niet snel over is. Kan je niet gebruiken als je op reis bent en dan last krijgt van je onderdanen.
@ marion, denk dat het nu goed en wel weg is, ontsteking zat tegen brokjes nagel te prutsen
alle brokjes chirurgisch verwijdert, ontsteking eruit gelaten en nu ligt het er allemaal goed bij denk ik… verwacht ik…
zit nu alleen geen vel op, maar dat komt vanzelf wel weer…
@Viva
Horen wij graag hier … moet juist meer geitenkaas verkocht worden :biggrin:
Wel van het goede merk natuurlijk he, die wordt gemaakt door de coöperatie uit Tilburg.
das een recept uit de hoge hoed van bloemmie…
gewone hollandse tomaten hoor, maar ikke vind dolmates een mooi woordje
enneuhm… brood paste echt niet meer!!
hihihi
ikke ben dol op geitenkaas, lekker zacht enzo.,…
@ marion, weet niet welke jij bedoelt, maar die van mij heeft een frans naampje, maar ach, tis wit, tis zacht, tis lekker!! jammmmieeee
Ja zijn vandaag naar nijmegen geweest, en ik weet het :kus:. Waren er vanmiddag om 2 uur pas en zijn tot 6 uur bezig geweest met de tuin. Onkruid stond huizenhoog, daarna nog even het huis gedaan. Had het daarna wel gehad, mn schoonzus trouwens ook. Maar wil over een week of 6 weer die kant op gaan, dus misschien kom ik dan jou kant op
@Marion: weet je al wat meer over je vakantie? Zijn niet daar gebleven, vind het ook een akelig idee om in dat huis te slapen. Maaaaarrrrrrr mn schoonzus en ik hebben besloten (alweer) om de 4daagse volgend jaar echt te gaan lopen. @Miere: Fijn dat het beter gaat @Bloem: Kijk maar uit met zo’n teen dat het niet verder gaat ontsteken. B*otexbadje helpt om het te voorkomen. @Viva: Alles binnen voor de big party? @Franslijn: Aftellen :vak02:
Het was trouwens prachtig weer in omgeving nijmegen, hele dag :zon02: gehad.
@Toos: Kan me er wat bij voorstellen, dat je het dan even gehad hebt. Ik denk dat het best een eindje rijden is he? Maargoed, je heb je best weer gedaan. Meer kun je niet doen. En inderdaad, mocht je deze kant op komen en jullie hebben tijd… jullie zijn altijd van harte welkom.