@ fransijn, dan wordt de batterij wel weer opgeladen
@ viva, lekker op je praatstoel ![]()
@ fransijn, dan wordt de batterij wel weer opgeladen
@ viva, lekker op je praatstoel ![]()
nog een paar minuutjes en ik mag weer een werkdag afstrepen!! nog āmaarā 34 te gaan :retard: ik word gek!!! :retard:
allemaal een fijne dag verder
hiero is het alweer bewolkt en donker⦠beloofd weer wat
hier nog volop de zonā¦voor het eerst deze week
Middag.![]()
Het was hier ook de hele dag zonnig, maar daarnet 2 flinke buien regen gehad. Grrrrrr ā¦Maarja, verder is het hier de hele week mooi en droog geweest, dus het moest er een keer van komen. ![]()
Oh, het :storm: nu ook een beetje.
Heee bah⦠Hier is het stralend blauw⦠Krijg er gewoon hoofdpijn van!!! Heb me dagen geruild⦠Heb nu morgen vrij en werk vrijdag⦠:dope:
Hier ook nog zonnig net een klein buitje en wat gerommel maar meer niet.
Haaalooo
Die hard was echt tof! Ik moet zo weg naar mijn werk maar de broer van mijn vriend is weg op de fiets die k zou gebruiken!!!
Weet nu niet echt hoe ik er ga komen⦠Zucht. Zou eigenlijk over een half uur al wegmoeten en ik kan die broer niet bereiken. Vorige keer had ik hetzelfde probleemā¦
handig cris
hoihoi
ik kom eventjes gauw langs en heb geen tijd om dingen terug te lezen.
Het is op mijn werk hechtisch, want er zijn zoveel zieke collegaās.
Maar iedereen gefeliciteerd en er staat iets van bij dat fransijn gauw op vakantie gaat dus: FIJNE VAKANTIE!!!
Groetjes jac
@ cris, owh jeetje, lekker dan!!
ikke op weg naar het station natgeregend⦠erg fijn, van die warme regen zeg maar, op het andere station maar eventjes geschuild en mezelf getrakteerd op een swirl, aangezien ikke de werkdag weer overleefd had :biggrin: moet zeggen, hij was erg lekker, nu wel een beetje een kouwe buik, maar goed!
zal het strax wel weer moeten bekopen, maar goed, ben thuis en t was lekker, dus who cares!
ikke heb eigenlijk lekker heel de middag vrij nog en zat me net te bedenken wat ik eens zou gaan doenā¦
kreeg het idee om ff te stofzuigen, maar gelukkig was dat idee heeeeel gauw alweer weg!
Hoi allemaal,
Paar daagjes niet langs geweest, en bijlezen is geen beginnem meer aan. Heb een paar bladzijden terug gelezen. Lijkt het weerbericht wel, haha
Nou, hier al 2 dagen mooi weer, na die vreselijke bui van maandagavond, en nu ook nog heerlijk buiten. Lijkt wel zomer!!!
Met mij gaat het eindelijk beter, gelukkig, de knop is om, zogezegdā¦
We gaan weer iets opbouwenā¦
Allemaal een dikke knuffel,:kus:Mar
hey marja miertje
wat goed weer van je te horen,ā¦
de zon doet dus zijn uitwerking bij jou en je bovenkamertje?
goed te horen dat er beweging inzit
:kus:
Fijn om te horen Mierre dat het weer bergopwaarts gaat met jeā¦
krijg toch echt de neiging om te gaan stofzuigen⦠kan iemand me ff helpen, geloof dat ik nu echt doorgedraaid ben :retard:
mmmhhh⦠misschien als ik het gedaan heb, dat de gedachte om te stofzuigen dan weg gaat??
zal ik het proberen�?
neeeggggghhhh
He Bloem, zit lekker aan een groot stuk watermelon!!!
@Miere011: Miere, geweldig bericht. Houwen zo he! Good luck!![]()
@ Bloem: Als ik jou was, ging ik nu echt even zuigen hoor. Waarom? Dan ben je er voor voorlopig weer vanaf. Ha, ha. :unibrow:
Eetze ze allemaal ![]()
mmmm watermeloen⦠jammie jammie
ikke had aardbeestjes en kiwi in mn swirl en vandaag al appel, peer, kk en tomaat op, dus heb mn viezeminaaās voor vandaag wel weer gehadā¦
@ roanna, donāt worrie, tis alweer een beetje gezakt⦠:biggrin:
Bloem ik ga ff stofzuigen, hahahahaha
Miere,fijn om te horen dat het weer beter met je gaat.
Bloem,gezond dagje voor jeā¦