TTT deel 36

@ cyn, je zult het wel weten omdat je op een reisburo werkt, maar ik vrees echt dat het niet gaat lukken zoals wij allen dat zouden willen…

al kun je een hotel vinden, de vluchten zitten allemaal vol en als je al iets hebt, dan is het onbetaalbaar… hoop voor je dat het gaat lukken…

Weetje… Het is niet dat ik perse heen MOET… Maar dat het leuk zou zijn als het zou kunnen… Anders jammer dan…:disgust:

nou ja…
lijkt me toch dat als je besluit dat je wilt, dat je dan toch ook wel echt wilt?
natuurlijk zit er een max aan… maar toch…
afwachten dus!! hoop zo voor je dat het lukt

Ja tuurlijk wil ik graag gaan… maar niet voor 500 euro… Mijn vader belde net die heeft een Nintendo DS voor mijn moeder gekocht… Nou die spoort echt niet!!

x

hoezo?

Nou mijn moeder wil elke keer met mijn Nintendo Ds spelen… en dat mag ook wel… maar niet als ik zelf net 5 minuten aan het spelen ben… Dus toen had me moeder al 10 keer gezegd dat ze er zelf 1 ging kopen… Maar dat deed ze steeds niet… En nu heeft me vader het gewoon gedaan… En zij weet nog van niks haha:D

Goede middag!
Ben een beetje laat vandaag, neefje 2 kwam logeren gisteren en dan loopt het toch wat anders 's morgens dan normaal.

@Cyn
Je bent echt een schat dat je nog steeds voor me aan het kijken bent. Hopelijk ga je voor jezelf ook nog iets vinden voor een leuke prijs. Zou mooi zijn als je met de verjaardag van askim daar kon zijn.

@Viva
Eindelijk schijnt ook bij jullie de zon. Na het boodschappen maar snel gaan genieten dan.

@Toos
Valt zeker niet mee, die eerste dagen werken na de vakantie. Ga je morgen ook nog naar de vierdaagse kijken of ben je dan al weer naar huis?

@Roanna
Leuk hotel he? Maar voor die prijs … nee … ECHT niet. Kan je bijna 2x voor gaan.

Weet het verder ff niet meer …

hahahah Cyn,kan je samen moet je moeder de competitie aangaan.

Ja dan kunnen we wel tegen elkaar spelen haha Net 2 kleine kinderen

@ marion, dacht al… waar blijft ze! hahahaa
was het wel leuk dan?? gaat J net zo vaak uit logeren als dat jullie logees heeft? hihihi

@ cyn, is toch juist leuk?!

Ja is ook leuk… maar wel een beetje een gek!!!

@Bloem
Is wel leuk hoor, als J. zich gedraagt tenminste. Heeft telkens van die vreemde akties als er iemand komt logeren. Zelf uit logeren gaan moet hij verdienen dus, vreemd gedrag is thuisblijven die week. Dus deze week zit het er voor hem helaas weer niet in. Kwartje wil niet vallen blijkbaar maar hij zal het toch moeten leren.
En dan nu de douche in, gaan vanmiddag een gedeelte van een wandelroute lopen in een dorpje verderop. Loopt door een natuurgebied, langs allemaal vennetjes en zo. Neefje vindt het leuk om rond te stropen, vindt ook altijd de raarste beestjes, ben benieuwd wat we nu weer tegen komen.

@Cyn
als je een goedkoop ticket kunt bemachtigen, dan weet ik wel een goedkoop hoteletje voor 20 ytl pn pp in Gümbet

@Turkije-fan… Thanks!! Weet er zelf ook nog wel 1 hoor :wink:

@ marion, owh lekker met dit weer wandelen. jammer dat het dan toch nog niet helemaal goed gaat, maar misschien komt het nog wel een keer… blijven hopen

Jeetje wat is het rustig al anderhalf uur niemand meer aan de kwebbel…zo weer een lading binnen.
Morgen nog een keertje en dan is het wel goed, moet ook nog boodschappen hebben voor de rest van de week. pfff…het is nog warm ook hier zo…ja ja ik weet het is nooit goed, regen, warm altijd wat te zeuren, maar het kan hier nooit eens normaal gaan, zo wen je nooit aan een bepaald soort weer, eer je geaclimatiseerd bent is het weer 10 graden kouder.

Marion…ik hoor het al…een moeder met pit…luisteren zal je … die instelling heb ik ook altijd gehad.

Ach meis, nog een jaartje of 6 en dan ben je daar wel doorheen. Maar komen er weer andere dingen op je af, moet je ook weer aan wennen.

Je zal mij ook niet horen zeggen dat opvoeden makkelijk is…maar ze worden zoals je je ze hebt opgevoed, en daar pluk je later de vruchten van, met opstakels ect. maar ik heb 2 geweldige kinderen, staan altijd voor me klaar, alletwee met een eigen karakter en een eigen kijk op bepaalde zaken, en ook met hun eigen wil, waar ik me soms niet helemaal in kan vinden, maar dat zijn hun zaken en daar bemoei ik mij niet meer mee.
Maar komen toch ook nog wel om raad en advies.

Als ik dan nu kijk hoe ze bezig zijn geweest voor hubs zijn verjaardag, denk ik, we hebben het goed gedaan…de waardering voor hun vader, die altijd weg is geweest (vrachtwagenchauffeur internationaal, en was dus maar 1 dag in de week thuis )om hun een goed leven te kunnen geven, en alles wat hun hartje begeerde heeft kunnen geven en ze dus niet zoveel heeft meegemaakt.

Ben op 't moment zo druk, dat ik amper tijd heb om hier te komen.
's Avonds ben ik gewoon te moe.

Even aan het eind van m’n latijn.

Hoop dat met jullie alles goed is.

Over 2 dagen ga ik gewoon vliegen. Lekker wegwezen.