TTT deel 36

Ja zeker Viva. Ik heb niet eerder meer vrij, dan de laatste week van September en de eerste week Oktober.

En daar zoek ik nog wat voor , maar ga dan met de familie ( schoonzus en zwager) en die willen niet overal naar toe. En mij maakt het ook niet zoveel uit, als het er maar tegen die tijd nog warm is. :zon:

Viva, thanks!!! Maar dat vind ik echt te duur worden… En aangezien je die eerste dag al meteen mist… snap je?

Ojee, egypte dan ofzo???

helemaal mee eens

Gelukkig maar…

Roanna, wat zoek je voor bestemming en wat willen ze niet??

x

@ cyn, ja en das alleen de vlucht dan moet je nog hotel en eten en transfer

@ roanna, tis nie makkelijk en ook omdat je met meerdere mensen bent
@ viva, je bent er maar druk mee he? wordt zo te horen echt een country-knal-feest

Nou wij, de vrouwen dus, wilden weleens naar Tunesie, maar haar man beslist niet want… dan komt hij met allerlei argumenten.

Turkije willen ze wel (zijn ze nog niet geweest) en anders wordt het denk ik Zuid-Spanje of Portugal weer. Ik probeer ze natuurlijk eerst een keer mee te krijgen naar Turkije. :biggrin: Dus ik blijf allert!!!

@Bloem, ja inderdaad… Misschien ga ik anders eind augustus wel… dan is mijn vriendinnetje er ook, en dan zijn de prijzen misschien wat lager… :evil:

ja, dat is wel de bedoeling Bloem, moeten maar zien hoe het gaat worden zaterdag…wel leuk…alleen je loopt er wel op leeg…zo net voor de vakantie…ach…het is voor een goed doel…hubs wordt maar 1x 50 nietwaar.

Cyn, ik vind die prijzen niet normaal voor alleen een vlucht…een week in een pakketreis is goedkoper.

cyn, ik heb er 1
492 euro voor 8 dagen met vertrek op woensdag 25 juli ook een hoop geld maar zit wel app. bij in gumbet logies ontbijt.

TURKIJE > BODRUM > VILLA KASERIA - ZOMER 2007

http://www.iristravel.nl/pictures/H2188832.jpg

Gezellig hotelletje in Gumbet, op 2 km. van het centrum van Bodrum. Ideaal voor liefhebbers van het uitgaansleven en het strand. .

haha thanks!!!

is niet leuk meer zulke prijzen…jij zit dicht op het vuur, hebben ze geen echte last minute…annuleer reizen ofzo.???

die ikke had gevonden van € 550 was half pension

nou ik ga wat doen, de klok tikt door…tot straks…toedels…cyn zoekse…Bloem doe je best bij de foto…

Ziet er ook goed uit. :zon02:

Oke, ik ga. :dag:Werkse en een fijne dag allemaal.

@ roanna, tja… sleur ze gewoon mee naar turkije!! of idd egypte ofzo…

Viva+Bloem, super dat jullie me helpen, maar ik ga gewoon wachten op een superaanbieding… Inderdaad een annuleringsreis of superdepuper lastminute!!

x

Cyn,zit ook ff te kijken voor je .Heb gevonden hotel golden sunset vertrek 25-7 voor 8 dagen LO 450,50 ,maar ja is wel 18km van Bodrum

Aah jullie zijn echt lief!!!