moet je bijhouden hoor @Marion: Weet je al wat van je hulp? Top dat je toch gaat.
Gisteren voor het eerst weer gewerkt, valt weer tegen hoor. Vanmiddag sinds 2 maanden weer de kant van nijmegen op, tuintje opknappen en even poetsen. Nog bij de makelaar langs om even bij te praten en dan hebben we het weer gehad.
@Bloem, dit weekend gaat inderdaad niet lukken… misschien volgende week… heb geen idee… Wil gewoon goedkoop heen… Geen 500-600 euro betalen voor een paar dagen…
Overal lekker zonnig en warm, dus iedereen heeft er weer zin in.
Het valt zelfs niet mee, om voor het naseizoen, voor een leuk prijsje iets te vinden. Maar blijf net zolang wachten en zoeken, tot ik 't heb. :unibrow:
@Toos: Ja, dat is even weer wennen he? Hmmmmm… jullie gaan nog even naar Nijmegen? Je weet het he? :zon:
Werkse meisjes en de vakantiegangers een hele mooie dag gewenst. :zon02:
Ja erg he, maar ik krijg 30 man zaterdag en ik heb geen zin om alles in 1x te halen daar wordt ik niet goed van vandaar alles maar in etappes…
Maar het eind is in zicht…drank in huis…afbak broden in huis…toetjes in huis…vlees kan ik ophalen dat is besteld op zaterdag…taco prut in huis…sausjes in huis…dus eigenlijk nog een paar vergeten dingen, zoals nog wat zakken briketten…dus valt wel mee.