daarom!
Zo de asperges gleden erin met boter…als boter hihi
@Bloem: Heel goed, laat maar bellen. Zet m anders op auto opnemen kost het lekker geld hihi
@Viva: Hebben we het wel over bij de meeting, wat wat kost en waar het te koop is. Kan je echt de wereld aan tips geven. Wij zijn zo door de boot genomen €20 - 25 euro samen kwijt per hoofdmaaltijd
Ikke is weg vanavond dus morgen weer werken…
Tot morgenochtend
okey…
gemiste oproepen vandaag onbekend nummer:
aantal: 8
tijdstippen:
10.40
12.40
13.51
14.51
15.51
16.51
17.52
18.52 uur…
zijn wel vreemde tijden Bloem, allemaal bijna allemaal precies een uur ertussen… ik weet niet of je een toestel hebt, waarin je nummers kunt blokkkeren en als het je turkse ex is…blokkeer je gewoon buitenlandse nummers.
maar tis nummer onbekend!! valt dus nix te blokkeren… nog 10 minuutjes…
ja maar ook een onbekend nummer vanuit het buitenland wordt geblokkeerd toch
zou het?? als ik dan blokkeer en krijg toch telefoon… dan zou ik weten dat het niet uit turkije komt…
ach laa maar bellen, als 't maar nie 's nachts is vind ik t best
heb je nog steeds je oude nummer dan, of hoe weet hij anders je nummer
het is tijd Bloem voor foon
ja heb al vanaf mn 15e een mobiel… en al die tijd hetzelfde nummer
was aan de phoon met mn reisgenoot…
om 20.01 weer tussendoor een gemiste oproep… kreeg dus ingesprektoon of mn voicemail… heb geen idee…
ok, begin weer beetje zin te krijgen in de reis! lang leve de reisgenoot
weer precies een uur ertussen dus…
ja een uur en een beetje…
ok 21.02 weeeeeer telefoon… blijft gaan… ikke neem op, zeg ff nix… lijn blijft open… is het de ECI die me een lidmaatschap aanbieden voor 2 jaar… jaaaaaaaa heeeeeeeeee
dus ikke vragen of ze al eerder hebben gebeld.? kon ze geen antwoord op geven… hihi…
ja sorry mensen voor al dit gedoe maar moet het ff kwijt
vandaag heeft school naar mn stage gebeld. ze hebben afgesproken dat ik tot 29 juni stage loop en daarna bij het bedrijf stop. niveau 3 is niet voor mij geschikt. of ik naar niveau 2 ga weet ze niet. 5 juni hebben we een gesprek over mijn toekomst.
in de zomer kan ik niet verder werken bij mn stage bedrijf.
owh das rot… en nu??
turkije fan wati geven ze als reden dan, allleen maar een niveau te hoog???
afwachten Bloem of je straks weer wordt gebeld, lijkt me sterk dan ECI je 9x op een dag probeert te bellen voor een abbotje
ja mij ook… maar ja… zo’n gekke computer verklaart natuurlijk wel die tijden enzo…