TTT deel 28

heb lekker mijn vakantie al helemaal betaald…komt weer dichterbij…buurtjes net gebeld…zittten in kreta…duur…gisteren mooi weer…eergisteren de hele dag regen…hotel voor zien van allemaal bejaarden…alleen maar nederlanders… ze zei dat ze dacht dat het wel een goede keus was geweest…maar zo klonk ze niet…

@Viva, lekker ego-berichtjes blijven sturen hoor! Geeft niks, kan soms echt lekker zijn om dingen hier van je af te schrijven!! Hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt!!

x

@ viva, begrijp het volkomen, je wilt antwoord en wel nu nu NU!! dat ken ik wel ergens van… zelf natuurlijk totaaaaaaaal geen last van (ahum) heb echt engelengeduld (ahum!)

Nou als ik in heb bezit was van engelengeduld…dan ging ik het verkopen…aan mensen die zich nu voelden zoals ik me nu voel…grrrr

ik kreeg op het andere forum bericht dat bij mijn app. in turkije 100 meter verderop een Bim market is…wat kan ik me daarbij voorstellen, weten jullie dat???

Bim = een supermarkt… Type Vomar zeg maar…

x

ja beetje de aldi onder de turkse supermarkten, toch?? migros en tansas zijn de appieH’s enz enz

weeeeeeeeeeeeer gebeld… 7x vanmiddag alleen al!

Bloem weet je wie het is???

Dus daar kan ik voor mijn ontbijtje en lunch wel te terecht voor vers brood en een beetje beleg…

is er trouwens in de supermarkt, die kipfilet te koop die je normaal in het hotel ook bij je ontbijt krijgt. zo ja weten jullie ook hoe dat heet???

zo ik ben wakker!!!
HAhahaa ik heb net een armband gemaakt en ik ben er super trots op.
Dit is mijn ding qua sieraden maken.
www.joliebeads.eu dat is het internet adres.

Zo iedereen nog gefeliciteerd met deel 28. Ik wel allesgelezen in de n8dienst, maar ik kan niet reageren.
Zo nog een nachtje en dan vrij en vrijdag naar de kapper. eventjes weer een ander kleurtje.

Groetjes jac

Bloem jij bent net terug uit Gumbet…wij gaan naar Alanya…kun je mij vertellen wat je ongeveer voor een maaltijd kwijt bent in een restaurant, en dan noem ik maar wat patat met salade en bijv. een spies, of zoiets, met 3 consuptie’s, ik ben namelijk nog nooit ergens gewoon gaan eten, ik had namelijk altijd een hotel met eten en drinken erbij, ik heb dus geen flauw idee wat ik p.p. moet rekenen per dag voor eten en drinken…en dan ook nog gewoon lekker op een terrasje een bakkie koffie…

jac. gaaf zeg die sieraden, maak je die zelf…en wat kost zoiets??? Wel heel mooi.

@ viva… ik heb dus geen idee want er wordt geen nummer meegezonden… kan maar 1 persoon bedenken die dat is

bel die gene dan en vraag

@ eten en drinken

ik was dus in gumbet/ bodrum en dat staat erom bekend duurder te zijn dan alanya

broodje doner kebab YTL 4,50
durum doner YTL 5,00
cola in restaurant YTL 2,00 - 3,00
cola op het strand YTL 3,50 - 4,00
cola in de disco YTL 3,50

kofte, inclusief friet en salade en rijst: YTL 8
adana kebab incl rijst en salade: YTL 7
mixed kebab incl rijst en salade: YTL 12
pide met lansgehakt: YTL 4,00
lahmucun: YTL 2,00

flesje water in de super: YTL 0,50
flesje water op het strand en de bar: YTL 3,00

in toeristenrestaurant:
broodje tussen de YTL 5,00 en 8,00
hamburger tussen de YTL 5,00 en 9,00
bordje friet tussen de YTL 2,50 en 4,00

uhm,… denk denk…
indian restaurant, fles wijn YTL 25
all u can eat buffet: YTL 25 pp
vaak hebben toeristenrestaurant een set prijs, dus bv pizza+friet+drankje 12 YTL

dit was dus in Bodrum en het ligt er erg aan waar je gaat eten, die prijzen in dat restaurant waar ik 3x ben geweest liggen echt heel erg laag en was erg lekker eten maar dat was echt een ocakbasi… dus geen toeristenrestaurant (nou ja…)
hopelijk heb je er wat aan, maar ik ben redelijk rondgekomen met YTL 50 per dag, en ikke ben geen 1x in de super geweest en heb aardig wat gedronken her en der + souveniers en heen en weer rijden naar bodrum, turgutreis en marmaris…

@Viva: Dat is K*t als je zo moet werken, zou dezelfde instelling als jij hebben denk ik.
@Bloem: Zou het ook even checken, dan weet je het zeker
@Roanna: Bij jou alles klaar, mooi geworden??
@Jac: Leuk die sieraden. Rustige nacht gehad?

@ viva en toos… nop… impossible… denk dat het de ex is… en die is dood in mijn ogen, dus daar ga ik nix aan checken!!

Als je de turkse ex bedoelt zou ik dat zeker niet doen