Ehm… dat kan, maar mijn Askim belt ook weleens anoniem… Dan staat ze nummerweergave uit… Dus het zou hem kunnen zijn… Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn… Geen idee!!!:retard:
tja…wie zou je anders gaan anoniem gaan bellen…of nou ja…over laten gaan
ja, krijg geen kans om op te nemen… vandaag dus alweer 4 gemiste oproepen!
ikke nie snap en tja… durf ook niet te vragen van… zitte gij mijn te belluh ehj?
nou dames, ikke ga een stukkie treinen! meer ideeen of tips… ben strax weer terug
tot later
ik ga misschien heel binnenkort boeken :unibrow:
hoelang ging je ookal weer turkije fan…?
ik denk dat ik ga boeken voor 1 week. ik ga niet werken in Turkije. ik ga waarschijnlijk in Nederland zomervakantie doen. daarna ga ik misschien in november voorgoed, maar daarvoor moet ik nog wat dingen afwachten.
:crybaby:Ik wil terug!!!:crybaby:
Ik ga meeeeeee…
Maar ik ga nergens heen. Nergens…niet voor de komende 10 weken dan…jij gaat volgende week nog naar spain en zo
ik ook…!!!
Beps, ja maar daar zit Askim niet!! Hij vind het trouwens helemaal niet leuk dat ik daarheen moet… Hij vroeg of ik niet voor me werk naar Bodrum kon komen :lol::hihi: mm… ik zal de aanbiedingen eens in de gaten houden… Heb namelijk het volgende besloten > Ga kijken of ik misschien in Juli of augustus nog ff een paar dagen tussendoor kan!! ![]()
x
Hoi, meiden…alles bij gelezen…heb geen antwoorden…zit gewoon niet in mijn hum…op het werk…denk dat ze een vies spelletje gaan spelen, jullie weten nog wel wat er was…baaal :tear:
@Viva: Owwwwwwwww zielig. Nou, doe maar rustig aan. Geeft niks als je even geen zin hebt en als je wel weer zin hebt, gooi het er maar uit hier!
@ cyn, ja joh waarom niet!
@ turkije fan, groot gelijk!! maar ff een tip… probeer zo lang mogelijk door te werken en in NL te sparen voordat je gaat… als je in nov gaat heb je meteen al je centjes nodig om de winter te overleven… je zit heel de dag op elkaars lip als je niet werkt, en dat klinkt heerlijk, maar om mee te beginnen kan het toch al wel snel een beetje te veel van het goede worden. ga in nov 2 weekies op vakantie en dan in mrt definitief… kun je de winter in nl werken en met een flinke reserve aan geld richting turkije!!
@ mierre, super thanks!! foto’s foto’s op mn log… zijn dat ook de foto’s van crazy??
@ viva, heb met je te doen, doe maar lekker rustig aan, we zijn er voor je
ik weet nu zeker dat het gebel niet uit NL komt… heb de hele dag mn phoon op stil staan, want aan het werk, dus zie alleen gemiste oproep… nu heb ik hem gewoon aan, en hij gaat over, maar ik hoor hem niet eens… normale ringtone is tu-tuuuu-tu–du-tuuuu… lalallaaa… en dit is nog maar amper de t- of er wordt al opgehangen!
erg vreemd…
Nou, eruit gooien heeft ook geen zin, ik weet niet wat er allemaal gaat gebeuren…ik heb de troef in handen maar als ik het te hard ga spelen, pak ik niet alleen mij zelf maar ook mijn collega…
getver…
@Viva: Dan is het een kwestie van goed overdenken. Hou je haaks in ieder geval. ![]()
Hoorde dus vandaag dat mijn coordinator nu dus overal de schuld van krijgt, en dat je nu alles willen verdraaien…aan de hand van wat ik zwart op wit heb, trek ik dus mijn collega in zijn loopbaan naar beneden…
moeilijk hoor…hij doet er wel niet veel aan…maar toch…het is natuurlijk ook nog eens de schoonvader van mijn zoon…ik heb voor mezelf uitgemaakt dat als ik merk dat mijn collega wordt geknepen, ik uit het hele project stap…en gewoon mijn werk blijf doen wat ik al 10 jaar doe, ze bekijken het maar…voor misschien maar 100 euro per maand moet ik dan het vuur uit mij sloffen lopen…nou echt niet dus…
maar jullie kunnen wel begrijpen dat echt de lol er totaal af is voor mij hoor, maar ik moet maar wachten, nou dat doe ik nu al 2 en een halve week en ik heb nog niets gehoord…
het draait alleen maar om de centjes en meer is het niet…
natuurlijk naar mijn kant ook voor 1 loonschaal meer doe ik het dus echt niet, terwijl iedereen veel betaald krijg, en ik als adm. medewerker wordt betaald, terwijl ik gewoon instructeur ben…
sorry ego berichtjes van mij…afgelopen nu…