TTT deel 28

Is bij mijn nicht ook gebeurd, die doet MBO verzorging…lieten ze haar voor haar stage zakken…bij een verpleegtehuis…omdat ze niet alle doelen had gehaald…je had niemand af kunnen leggen, en geen gesprek kunnen voeren betreffende dat iemand zou sterven binnen korte termijn…nou vraag ik je…nu moet je heel die stage overdoen…voor de rest is ze overal voor geslaagd…als er nu niemand doodgaat in die tijd hoe moet je dan dat doel halen…???

ja dat zou kunnen, want niemand krijgt het voor elkaar om ieder uur op precies dezelfde tijd te bellen.

Marion…hoe gaat het bij jou…en met je schoonzusje???

Zoooo, Kristina is weer ge-update. Ipv te kijken hoeveel pagina’s ik moest bijlezen ben ik gewoon gaan bijlezen. En tis gelukt!
@ Turkije-fan: wat is de HGG dan?

@ MK: oeeh, het begint er al aan te komen voor jou!!

@ Toos: bedankt voor het lijstje, ik sta 2 keer bovenaan!!!

@ Bloem: je kunt telefoons zo instellen dat ze geen nummer verzenden bij het bellen. Ongeacht of jij het nummer in je lijst hebt zul je dan ‘hidden number’ of iets dergelijks te zien krijgen.

@ Viva: ik heb gedeeltelijk gelezen wat er aan de hand was maar snapper echt niets van. Iig success en sterkte! Ego-berichtjes mogen in zulke situaties :wink:

@ Bloem: jij bent de geduldigheid zelve :smiley: Ben je je ex tegengekomen daaroo op vakantie?

@ Viva: je kunt onbekende nummers niet blokkeren want je mobiel weet dan niet wat hij moet blokkeren omdat er geen nummer binnenkomt.

Examen vandaag ging… mwuah. Vrijdag gala!!! Zucht o zucht. Vrijdag gaat ook mn vriend naar Lloret. Begin er steeds meer tegenop te kijken!

Bloem nog gebeld om 10 uur???

Okee, sorry… Ik sta niet twee keer bovenaan. Dit is om het goed te maken…

:smiley: 28/6 Toos :smiley:

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5Turkijefan

nee cris is een heel verhaal, staat volgens mij ergens in deel 25 ofzo, is om mijn werk op een maandag 2 1/2 week geleden gebeurd, als je de datum weet kun je het opzoeken, gewoon een vies spelletje…en in ben de l*l daardoor… als je zin hebt zoek je het maar op ofzo…en anders…ach zo belangrijk is het niet.

@Bloem: Ik had bijna hetzelfde gehad met de vaste lijn. Om de haverklap werd ik gebeld 000000 en als ik dan opnam hoorde ik alleen of geruis of zo,n wachtstand-riedeltje. De hele week door en bleek het Scarl** te zijn of ik over wou gaan naar hun provider. Nee, dus. Ik zei tegen dat mokkeltje, als jullie telefoon ook zo stoort, zullen jullie wel niet veel klanten krijgen. Ze moest daar wel om lachen.

Het was dan wel niet zo vaak achter elkaar als bij jou, maar wel minimaal 2 x per dag en dat een week lang.

@Toos: Nee, morgen nog de rabatdelen en de afwerking enzo dan finito.

@Cristina: Dank je wel hoor. Sta straks met stip op alle twee de lijstjes
@Bloem: Nog gebeld??

Ik heb hetzelfde gehad, werd anoniem gebeld en dan werd er niks gezegd. Bij onze provider kun je anonieme nummers blokkeren, probleem opgelost. Ben nu ook af al die enquetes

@ cristina… ik vroeg me al hoe het gegaan was? enneuhm… wiskunde? hoe ging die? ikke zou me niet zo druk maken over dat loret… laat hem lekker…

@ roanna, ja raar he? ben rond 10-en niet meer gebeld… denk dat het toch die computer was, die mij probeerde te bellen… telefoniste legde ook uit, dat zij niet belt, maar de computer en pas toen ik opnam, toen kwam zij er pas aan…

anyway, genoeg daarover

@ filiz, hoe ging jouw examen?

ikke heb er echt genoeg van, tis klaar met die onzin, heb ff met turkije gesms-t en het antwoord beviel me zo goed, dat ik het nu een plaatsje kan geven, vrede mee kan hebben en de rest zien we volgend jaar wel weer…
lekker met mijn reisgenoot gebeld. morgen paspoort ophalen, cc ophalen en verz auto afmelden
dan meteen vliegticket boeken naar st petersburg… alweer flink duurder geworden en dan meeten we woensdag om de visumpapieren samen in te vullen en op te sturen, morgen ff bellen met die org. hoe dat allemaal precies zit en dan betalen betalen betalen!! whiehieeee…

okey… ben lekker bezig he vandaag?
maar ge ziet, alles komt goed… ooit… hihihi
denk dat ik maar ga slapen… sluit deze dag met een tevreden en positief gevoel af…

@ beps, succes weer morgen, lekker jezelf blijven en laat je niet opjutten
@ mierre, ikke hoor het wel he? i’m here
@ crazy, hoe gaat ie bij jou? al gelukt met de foto’s?
@ roanna, succes met ramen en deuren en kozijnen enzo
@ toos, hopelijk krijg je morgen verlossend telefoontje!! duim duim
@ cyn… en? askim nog gesproken? ben zoooo blij met je cd… staat alweer op… hihi
@ viva, laat je niet gek maken op je werk he? gewoon doen waarvoor je betaalt wordt en de rest lekker door andere laten uitknobbelen
@ fransijn, hoe is het daaro bij jou? al meer nieuws over project in side?
@ linda, hoe gaat het allemaal met jou? lekker getraind vanaaf?
@ marion, denk aan jou en de (schoon) familie, kunnen jullie op bezoek gaan?
@ mk, hopelijk is het morgen wat rustiger op het werk… nog een paar weekkies!!
@ diamond, koffer al klaar? nieuwe dingetjes gekocht? heb je je tickets al?
@ turkije fan, je moet ff wat meer uitleg geven over die stage hoor!
@ besmile, ben je alweer thuis? laat ff weten hoe het gegaan is enzo, als dat kan natuurlijk…
@ jill, lees je toch niet, maar kan je moeilijk niet noemen he? :biggrin:
@ hans… hoestie? :wink:

nou… lief van mij he? heb zo al mn ego berichten wel weer goed gemaakt he? heeeeel lullig als ik nu iemand vergeet… maar goed, dat zij zo!

@Viva: Bij ons is het zo dat als je als leerling alleen nog af moet leggen met alles wat daarbij hoort en het er naar uit ziet dat het niet gedaan kan worden, zo’n leerling zelf aan moet geven dat hij of zij ook naar een andere afdeling wil gaan om die handeling te doen.

ga ik aan haar doorgeven is een goede, ze moet 5 weken stage nu nog over doen…en anders moet ze er maar een casus van maken…

Zo ikke ga douchen en slapen, allemaal tot morgen.

Roanna, succes met de laatste loodjes in de troep
Bloem. gewoon zin maken voor de reis, vergeet de rest even.
Marion heel veel succes met je schoonzusje veel sterkte voor jullie allemaal daar
Beps…zet hem op morgen, en laat je niet gek maken
Toos…ook morgen weer werken??
cris…morgen ook weer examen toi toi
mk…lekker uitrusten in de laatste weken
voor de rest iedereen slaap lekker…doei

@Bloem: Het is je vergeven hoor. :thumbsup: dat je er vrede mee hebt, laat het bezinken en op naar de volgende reis.

@ toos… zo is het maar net!

ehj dames!! nog maar 800 berichtjes… ff duwen en trekken, sleuren en sjorren en dan komt er vanzelf iets moois uit!! :biggrin:

GEINTJE!!!

@Bloem: Zo lief van je om als epiloog even iedereen te benoemen en een woordtje toe te spreken. Geweldig van je! :thumbsup: Ik wens jou ook het allerbeste en succes met het project, waar je je nu weer mee bezig gaat houden. Weltusten voor zo en morgen weer werkse. :wink: Je bent een kanjer!

Alle anderen die nog online zijn, weltrusten en tot morgen.

@Viva: Moet morgen werken. Hou je taai morgen
@Marion: Denk aan je, wens jullie heel veel sterkte. Dikke knuffel!
@Cris en Bep: Succes morgen

@Roanna: Succes met de laatste verbouwingsloodjes

@Viva: En dan maar hopen voor je nicht dat er iemand de bocht om gaat in die 5 weken.