Heb geprobeerd net alles bij te lezen, niet normaal zeg, ben nu en komende dagen weinig online druk druk druk ga nu slapen ben hartstikke moe
Slaap lekker allemaal!
Ga ook zo naar mn mandje, heb vandaag toch nog een hoop gedaan.
Truste…
@ roanna… ja vond dat ik iets goed te maken had… enneuhm… beetje een samenvatting… hihi
@ zij die gaan slapen groeten u en welterusten…
@viva…wat rot van je werk…!! hoop dat alles toch nog goed komt…
@bloem…wat goed dat je weer meer zin krijgt in je reis…vaker met je reisgenoot bellen ![]()
@turkijefan…wat rot dat je niet verder kan bij je stage…toch de hele zomer naar turkije dan?>
@linda…alles bij lezen is ook soms echt niet te doen!!
@marion…ook van mij een dikke knuffel…
ikke ben net thuis…mondeling is goed gegaan…schriftelijk volgens mij minder…punten krijgen we in de loop van volgende week…afwachten dus…
ik ga nu ook slapen…weltrusten allemaal en tot morgen
Kan mijn draai nog niet echt vinden. Komt ook niets uit mijn handen sinds ik thuis ben van kantoor, alleen het hoognodige. Maar dat zal na verloop van tijd ook wel beter gaan. Een paar keer per dag krijgen we het nieuws vanuit het ziekenhuis. Bellen onderling door zodat mijn zwager niet teveel belast wordt. Loop ook een paar keer per dag bij mijn schoonouders binnen of zij bij ons. Met mijn schoonzus gaat het op en af, ligt nog steeds alleen. De ene keer positieve berichten, als ze wat heeft gegeten, wat medicijnen binnen heeft gekregen al is het dan maar een half tabletje of dat ze toegelaten heeft dat ze haar verzorgen. Later krijg je een domper omdat er weer minder leuke dingen gebeurt zijn. Maar dat hoort er bij, heeft toch zijn tijd nodig allemaal. Mijn zwager en schoonouders hebben vandaag een gesprek met de arts gehad en als haar toestand het morgen toelaat mogen mijn schoonouders voor het eerst heel even bij haar. Gaat dan om een bezoekje van hooguit 10 minuten, langer kan ze niet aan, maar dan hebben ze haar in ieder geval even gezien en krijgen ze misschien wat meer rust.
@Viva
Vervelende situatie bij jou op het werk zeg! Hoop dat het allemaal in orde gaat komen. Laat je niet kisten en hou je taai he!!!
@Bloem
Vreselijk irritant die telefoontjes! Zou ook willen weten wie er belde. En ook jij geen excuses voor een egobericht. Mogen wij ook niet … vette knipoog!
@Roanna
Als de boel bij jou aan de kant is gaan ze hier beginnen. Kreeg vandaag telefoon dat ze vrijdag de nieuwe balkondeur komen plaatsen. Kan de stukadoor komen en dan mag ik aan het werk.
@Beps
Succes weer morgen.
@Toos
Nog niets gehoord van de makelaar?
@Filiz en Cris
Nog succes met de examens.
@Besmile
Hoest met je?
@Fransijn
Goed nieuws van de hamam. Komen natuurlijk met het hele forum naar Side voor een massage.
En nu … weet ik het niet meer!!!
En toen was ik Remy … maak ik ook eens een keer de lamp uit ![]()
Truste allemaal!!!
Hallo dames! We hebben een nieuwe rubriek geopend, Het Grote Vakantie Prijsvragen Overzicht. Als jullie nog leuke vakantieprijsvragen weten en je wilt die delen met anderen, dan kun je ze zelf in deze rubriek plaatsen! En uiteraard kun je ook zelf meedoen en een vakantie of reis winnen ![]()
morning
wat is het hier donker ??
:idea:
zo… we zijn er weer
nieuw ronden, nieuw kansen!!
Goedenmorgen
@Bloem: PB me ff wil je, wat heeft Turkije geantwoord?? Goed dat je volgende reis nu weer de juiste prio heeft
@Marion: Ik denk aan jullie
@Viva: Laat ze toch allemaal lekker (#&%)(%Y)# dusss Doe wat je doen moet en verder :finger:
@Roanna: Bijna klaar! Alles mooi geworden…
@Toos: Ja ik weet het niet meer…oh ja, hoop dat de makelaar belt vandaag
@Filiz: Afwachten dan maar…zal wel goed gegaan zijn toch
@Besmile: Als je dit leest sterkte meis…
@Linda: Rustig aan hoor, want alleen maar druk druk druk dan gaat de boog te gespannen staan
En toen was ik het kwijt geloof ik…
Goed ik ga er weer tegen aan vandaag. Volgende toets volgende week woensdag… we zien wel weer
Tot vanavond
Alweer de laatste dag van mei. Wat gaan de weken snel zeg. Dat is voor nu niet erg,maar als ik in Turkije zit wil ik ze voor altijd laten duren.
Ik heb geen tijd gehad om alles bij te lezen, helaas.
@Denk wel aan Marion en haar familie. Dat is heel zwaar. Heel veel sterkte voor jullie hoor.
Voor iedereen een goede dag gewenst. Maak er het beste van.
Nog 51 dagen.:wub:
als jullie willen weten wat hgg is dan kunnen jullie op internet kijken. de site is op zn Engels.
ze snijden buizen en maken machines.
school wil weer een test gaan aanvragen.
nee ik denk niet dat ik de hele zomer naar Turkije ga. ik wacht even het gesprek van 5 juni af en daarna zal ik iets boeken.
ik zal graag Turks willen leren maar bij mij in de buurt (kop van noord-holland) kan ik geen school vinden.
Goodmorning sunshines.
Een nieuwe dag… Een nieuw examen. HET LAATSTE!!!
@Turkije-Fan, geeft het Horizon Collega Alkmaar geen Turks meer dan? Weet wel Wester Taleninstituut in Alkmaar geeft Turks.
Zo goeiemorgen!! Ben er ook weer!! Gister lekker druk gehad op mijn werk, dus zit er al weer helemaal in!! Vandaag zal ook wel weer een lekker dagje worden!! Heb er zin in dus het komt goed!!
Nu ik eindelijk weer een beetje in mijn ritme kom voel ik me wel weer wat beter!!!
Sorry egootje, maar ben de helft alweer vergeten.
x
ja cyn… pas maar op… strax hoef je niet meer op vakantie! hahahaa
je moet trouwens niet te veel werken, anders haal ik je strax nog in met het aantal posts :eek:
AAAAAAAAAAH dat kan natuurlijk niet!!! Als je me gaat inhalen wordt ik boos hoor ![]()
hihi… ga jij maar lekker op vakantie als ik hier ben, dan haal ik je in!!
maar ja… over 3 mnd maak je dat wel weer goed als ik hier afscheid ga nemen!
dussss no worries!! dan heeft iedereen 6-8 mnd de tijd om mij in te halen :biggrin:
Zal wel meteen een stuk rustiger worden zonder jou!! Maar Viva kan er ook wat van haha…:biggrin:
@Cynthia
die cursus Turks is die dan op school of een thuiscursus.
op internet heb ik wel verschillende thuiscursussen gevonden, zoals LOI.
sorry… niet echt een reden om te blijven ehj!?