TTT deel 28

@Turkije-Fan, heb even voor je gekeken Horizon doet het niet meer, en Wester is echt een “school”. Ik heb zelf een thuisstudie van Studieplan… Heb je alleen geen begeleiding!

x

En daarna ga ik weg… Als arme student, ik weet niet of ik wel de beschikking zal hebben over een computer elke avond…

Ik heb al gekeken op Groot-Britannie reisforum en het regent daar blijkbaar elke dag. GROM

@ cristina… tja… dan kies je ook wel het landje uit he om te gaan? :wink:
maar je zult voor school toch ook wel op de pc moeten? kom je toch af en toe ff binnenwippen?
is het trouwens maar voor een jaar of ga je heel je opleiding daar volgen?

@ turkije fan, op internet zijn zoveel thuis-cursussen turks te vinden, in elke prijs en voor iedereen wel wat!

@ Turkije-fan: als er geen scholen te vinden zijn zou ik idd ook zo’n thuiscursus doen. En als je voor lange tijd naar Turkije gaat leer je het ook vanzelf wel ;).

@ Bloem: Hele opleiding. Duurt geloof ik 4 of 5 jaar. Maar ik bedenk mij net, ik heb een laptop!! Helemaal vergeten, ik gebruik hem nooit, bewaar hem dus juist tot mijn studie. Een vriend van mij heeft ooit allemaal laptops gewonnen en ik hebber 1tje gekregen. Toen met die lays-actie, datje een spelletje kon spelen op het internet en laptops kon winnen.

@Cris
Succes met het examen vandaag!

Ik heb al gekeken op Groot-Britannie reisforum en het regent daar blijkbaar elke dag. GROM

Komt er mss ooit nog een tijd dat je gaat verlangen naar het Hollandse weer :wink:

@Cyn
Fijn dat je weer wat in je ritme zit.

@Bloem
Geen onbekende nummers meer vandaag?

@Bloem: jahaaa al druk aan het aftellen! Nog maar twee keer werken, heerlijk! De tickets konden we afgelopen zaterdag al ophalen, lekker op tijd dus. Niet echt gunstige tijden trouwens. We vliegen pas om kwart voor vijf 's middags. Maar ach, genieten we een beetje extra op de dagen die overblijven!

goede morgen dames…ja het kan nog :wink:

@cris…succes met je tentamen vandaag…en er staat daar in bg vast wel ergens een pc waar je ons even op kunt zoeken!!

@cyn…klinkt al een stuk beter dus…:smiley:

@turkijefan…ik zou echt voor een school kiezen…ik weet niet hoe jij bent maar ik ben nooit aan mn thuis cursus gaan zitten…als je naar school gaat weet je dat je MOET…bvendien kun je dingen die je niet snapt meteen vragen…

hmmzz…sorry rest alweer vergeten…
tot laterzz…xx

@ marion… nop… lekker rustig op de mobiel, helaas gaat die andere telefoon non stop :retard: owh ja… das mn werk!

@ diamond, echt aftellen dus

@ cris… dat spelletje met die appels in de boom die in het mandje moesten? nie gelukt… helaas… mazzelaar dat je er een laptop aan overgehouden hebt! wel verloofstekkers aanschaffen dan he? en dan lekker 's avonds lapteppen!..

@ filiz en turkije fan, helemaal mee eens, op school moet je, gezellig, leuke interactie enz enz…
ikke heb zo’n thuiscursus gekocht en heb ik toch wel veel aan gehad… helaas is ie kwijt geraakt in de post onderweg naar turkije, maar was echt een hele goeie (redelijk duur) maar dan kun je wel zelf bepalen wanneer je iets doet enzo… ikke dus midden in de nacht, hou niet zo van vaste afspraken en weg MOETEN, maar goed, dat is voor iedereen verschillend!

@Bloem
:biggrin::biggrin::biggrin: moet helaas ook nog wat gedaan worden voor die euro’s. Kan je hem niet in de wachtstand zetten?

:biggrin: Heb net de bevestiging gekregen van mijn studiereis!! Volgende week is het zover!!! Lekker naar de Spaanse/Portugese zon!!! Slaap ook in een Iberostar enzo… Vervelend zeg!!! En 53 vrouwen, en 2 mannen… Als dat maar goed gaat haha!!!

Nou ga weer ff verder!!

X

@ marion… pfff tis me echt ff te veel… voor de vakantie zat ik echt in die flow van werken werken werken werken… en nu heb ik weer geproefd van de vrijheid & blijheid en ik kom er niet meer in… het interesseert me ook geen ene r*k meer… nog 70 werkdagen

@ cyn, was het maar andersom, met 2 vrouwen zoveel mannen delen :unibrow: maar ja, de spaanse en portugeese mannen zijn natuurlijk ook wel ok…! enneuhm… zon? nix daarvan, cultuur en natuur zul jij snuiven ja!!

@ Cyn: WHOOPEEEI!!! Bijna weg!

@ Bloem: ik ben echt heel benieuwd naar wat een verlooFstekker dan weer niet is ;). De laptep heeft trouwens al zo’n Engelse stekker erbij.

@Bloem
Had dat ook na de bouw hier. Had het helemaal gehad toen we op vakantie gingen en toen ik net tot rust begon te komen moesten we al weer naar huis en volop er tegenaan. Heb weken met de ziel onder mijn arm gelopen. Vervloekte de hele toko hier. Gelukkig heb je maar 70 dagen te gaan, dat is nog te overzien.

@Cyn
Errug vervelend … maar niet heus. Hoop dat de mannen stevig in hun schoenen staan. Zal nodig zijn tussen al die vrouwen.

@ Marion: vinden ze toch juist leuk, zoveel vrouwen om hen heen :wink:

@Cris
Als ze aandacht krijgen wel. Wordt anders als ze constant in de maling genomen worden :unibrow:.

hahaha, das waar!

Cyn: geen medelijden metze hebben hoor!

@ cris een verlooFstekker…? weet je dat niet? Dat is wanneer een europees electrisch apparaat dat stroom nodig heeft, zich gaat verloven met een stopcontact met andere netwerkstroom… dan hebben ze een stekker nodig, die hen verlooFt zodat ze toch bij elkaar passen…

:biggrin:

@ marion, ja ben vast niet de enige die er last van heeft, maar wordt echt krankjorem… vorm een normale nl-volzin! articuleren!! nadenken voordat je spreekt… nooit van gehoord!
en het is nog niet eens middag! heb het nu al HE-LE-MAAL gehad… zucht…

@ Bloem: oooo, zit dat zoo :smiley: :wink:

Ik ga examendoen!!

Toedeloee!!